بهترین خدمات دندانپزشکی برای اصلاح طرح لبخند چیست ؟

منبع: گهر

254

1399/12/11

18:52


استفاده از مواد کامپوزیتی برای ایجاد زیبایی در دندان ها یکی از راه های مقرون به صرفه می باشد و به جرات می توان گفت انتخاب مناسبی می باشد زیرا هزینه های این روش از لمینت پایین تر است و در زمان کوتاهی می توانید دندان هایی زیبا و سفید داشته باشید.

بهترین خدمات دندانپزشکی برای اصلاح طرح لبخند چیست ؟

بهترین خدمات دندانپزشکی برای اصلاح طرح لبخند چیست ؟, جدید 99 -گهر

اگر دندان های شما با فاصله از هم قرار گرفته است می توانید با کامپوزیت این مشکل را برطرف نمایید و یا اگر دندان های شما در اثر ساییدگی و شکستگی زیبایی خود را از دست داده اند می توانید با این روش که یکی از متداول ترین روش ها برای داشتن لبخندی زیبا است دوباره از زیبایی دندان هایتان استفاده نمایید.

اگر قصد دارید از کامپوزیت دندان برای زیباسازی لبخندتان استفاده نمایید لازم است درباره مراحل آن بیشتر بدانید به همین منظور می توانید از مشاوره های رایگان کلینیک دندانپزشکی زیبادنت استفاده نمایید. شاید بهتر است قبل از انجام خدمات زیبایی دندان با دندانپزشک مشورت نمایید و سپس بهترین انتخاب را داشته باشید.

آیا کامپوزیت به دندان آسیب میزند

خوشبختانه بیشتر افراد می توانند از کامپوزیت برای اصلاح طرح لبخندشان استفاده کنند اما لازم است این نکته را یادآور شویم که کامپوزیت دندان برای کسانی که دندان های سالمی دارند بیشتر توصیه می شود.

در حقیقت از کامپوزیت و سایر خدمات زیبایی دندان صرفا به منظور زیباسازی دندان ها استفاده می شود و در درمان و عملکرد دندان ها نقشی ندارد. اگر مشکل پوسیدگی دندان دارید قبل از انجام کامپوزیت باید آن را برطرف نمایید.

اگر دندان شما کج و یا روی هم رفته است می توانید با استفاده از کامپوزیت این مشکل را حل نمایید و دندان های صاف و مرتبی داشته باشید.

برای آنکه بتوانید تشخیص دهید فرد مناسبی برای انجام کامپوزیت دندان هستید یا خیر باید به دکتر دندانپزشک مراجعه نمایید تا وضعیت سلامت دندان هایتان بررسی شود. برخی افراد به دلیل داشتن لثه های بزرگ از دندان های کوچکی برخوردارند و همیشه آرزوی داشتن دندان هایی بزرگ و درخشان را دارند.

خوشبختانه این روزها با استفاده از کامپوزیت دندان دیگر خواسته ی این افراد یک آرزو نیست و می توانند با مراجعه به دندانپزشک با انجام لیفت لثه و کامپوزیت یا لمینت دندان از دندان هایی بلندتر و مرتب برخوردار شوند.

بهترین خدمات دندانپزشکی برای اصلاح طرح لبخند چیست ؟, جدید 99 -گهر

بیشتر افراد بر این باورند که با داشتن دندان های سفید و تمیز می توانند لبخندی زیبا داشته باشند اما اگر دندان هایی نامرتب داشته باشید هر چقدر هم به سفیدی دندان ها بپردازید باز هم نمی توانید از لبخندی زیبا بهره مند شوید و باید از روش های خدمات زیبایی دندان استفاده نمایید که تشخیص آن بر عهده دندانپزشک زیبایی می باشد.

یکی از درمان های مناسب برای تغییر ساختار دندان ها کامپوزیت است که در کمترین زمان ممکن شما را به نتیجه مطلوب می رساند. حال اگر این کار توسط یک دندانپزشک خوب انجام شود شما می توانید سال ها از کامپوزیت استفاده نمایید. مهرت دندانپزشک در تمامی خدمات دندانپزشکی زیبایی حائز اهمیت است زیرا در ماندگاری و طول عمر کامپوزیت نقش بسزایی دارد.

تفاوت ونیر کامپوزیت و لمینت را می دانید ؟

لازم است ابتدا درباره دندانپزشکی که می خواهید برایتان کامپوزیت انجام دهد را بدانید و نمونه کارهای ایشان را بررسی کنید و از تجربه و مهارت کاری دندانپزشک خود در زمینه کامپوزیت دندان مطمئن شوید حتی بهتر است برای مشاوره و برطرف شدن سوالات خود به دندانپزشکتان مراجعه نمایید سپس تصمیم گیری نمایید.

اگر می خواهید از کامپوزیت دندان برای زیبایی دندان هایتان استفاده کنید اما هنوز دودل هستید و نمی دانید چه کاری انجام دهید ما می خواهیم شما را با بسیاری از مزایای کامپوزیت دندان آشنا کنیم تا بتوانید در تصمیم گیری مصمم تر شوید.

شاید شنیده اید که می گویند لمینت مقاوم تر از کامپوزیت است ؟ اما در مقابل مقاومت پارمتر های دیگری هم وجود دارد که می تواند در تصمیم گیری و انتخاب شما تاثیر گذار باشد. پس با ما همراه شوید.

کامپوزیت دندان و لمینت هر دو روش هایی برای ایجاد لبخندی زیبا هستند اما باید بدانید که کامپوزیت هزینه کمتری نسبت به لمینت دارد و برای کسانی که نمی خواهند هزینه زیادی برای این کار پرداخت کنند بهترین انتخاب می باشد و مهم تر از همه اینکه کامپوزیت دندان توسط خود دندانپزشک ساخته می شود و در یک جلسه می توانید از دندان هایی زیبا برخوردار شوید اما لمینت دندان در لابراتوار ساخته می شود و این پروسه زمان بر خواهد بود بنابراین اگر عجله دارید باز هم کامپوزیت بهترین گزینه است.

یکی از مهم ترین دلایل انتخاب کامپوزیت به جای لمینت می تواند آسیب نرسیدن به دندان ها باشد همان طور که می دانید برای نصب لمینت لازم است مقداری از مینای دندان تراشیده شود و بیشتر کسانی که می خواهند از لمینت برای داشتن لبخندی زیبا استفاده کنند.

همیشه به دلیل آسیب رسیدن به دندان های طبیعی دچار شک و دودلی می شوند اما یکی از روش های جایگزین استفاده از کامپوزیت دندان است که هیچ آسیب به دندان ها وارد نمی شود اما باید اجازه دهید دندانپزشک زیبایی شما تشخیص دهد کدام روش برای شما مناسب تر خواهد بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو