هشدار، در ساعات شلوغ به آرامستان نروید

20

1399/12/12

11:11


فرماندار اراک گفت: از همشهریان عزیز خواهشمندیم در ساعت‌های اوج شلوغی و ساعت‌های پایان روز به مزار عزیزان خود نروند تا باعث تراکم جمعیت در آرامستان نشود و همچنین زمان حضور در آرامستان را کاهش دهند.

هشدار، در ساعات شلوغ به آرامستان نروید

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر حسین بختیاری افزود: با توجه به نگرانی‌هایی که در راستای جهش ویروس کرونا تحت عناوین مختلف وجود دارد بر ترک دورهمی‌های خانوادگی تاکید داریم و از مردم خواهشمندیم از حضور در مجامع، محل‌های پر رفت و آمد، بازارها و پاساژها، مجالس عزا و عروسی خودداری کنند، چرا که این موضوعات باعث افزایش مبتلایان می‌شود و انتظار داریم با رعایت موارد مذکور وضعیت قابل قبول موجود را حفظ کنیم، اما وضعیت موجود شکننده است.

وی بیان کرد: تاکید اعضای ستاد مدیریت بیماری کرونا بر این است که مردم استان مرکزی پروتکل‌های بهداشتی را همچنان رعایت کنند تا تعداد مبتلایان و فوتی‌ها بر اثر ویروس کرونا افزایش پیدا نکند.

وی تاکید کرد: توصیه می‌کنیم مردم از هنگام خروج تا بازگشت به منزل از ماسک استفاده کنند و تاکید می‌کنیم که افراد در ارتباطات، حضور در اصناف، محل کار، تاکسی و اتوبوس و غیره فاصله فیزیکی را رعایت کنند و در هنگام مصرف مواد غذایی دست‌های خود را بشورند تا آلودگی‌های موجود بر روی دست‌ها باقی نماند و باعث ابتلای آنها به ویروس کرونا نشود.

 

نظرات


تصویری


ویدئو