راهنمای خرید میز تلویزیون ام دی اف

منبع: آرگا

156

1399/12/12

12:00


میز تلویزیون یکی از مهم ترین لوازم برای رسیدن به یک دکوراسیون ایده ال به است. از همین رو قبل از کارایی باید به زیبایی آن در دکوراسیون نیز اهمیت داده شود. سایز میز تلویزیون، ارتفاع، جنس، سبک طراحی، تم رنگی و ده ها پارامتر مهم دیگر در زمان خرید این محصول مهم باید مورد توجه قرار گیرد.

 

راهنمای خرید میز تلویزیون ام دی اف

در این مقاله نکاتی را در راستای یک خرید ایده ال با شما عزیزان به اشتراک می گذاریم. اگر می خواهید یک تغییر دکوراسیون اساسی در منزل خود انجام دهید و در انتخاب میز تلویزیون خود همچنان سردرگم هستید با ما همراه شوید.

سایز میز تلویزیون متناسب با محیط

یکی از مهم ترین فاکتورهای که بسیار باید به آن دقت شود مساحتی است که قرار است در آن میز تلویزیون تعبیه شود. همه شما به خوبی می دانید که برای خانه های آپارتمانی خرید یک میز تلویزیون با کمدهای بزرگ اصولا انتخاب درستی نیست؛ زیرا فضا به اندازه کافی محدود است و نیاز است برای این گونه محیط ها از میزهای لوکس کوچک دیواری بهره گرفته شود. این میزها درست شبیه یک شلف بر روی دیوار فیکس می شود.

شما می توانید با استفاده از یک تلویزیون دیواری بدون اینکه فضایی را در اتاق نشیمن کوچک خود اشغال کنید، طراحی محیط خود را انجام دهید.

یا اگر قرار است میز تلویزیون متحرک با قابلیت جابجایی برای فضاهای تقریباً بزرگ تر از خانه های آپارتمانی خریداری کنید حتماً میزی تهیه شود که ده سانتی متر از هر طرف، از تلویزیون شما بزرگ تر باشد؛ زیرا عدم نصب تلویزیون روی دیوار و جایگذاری آن روی میز باید با امنیت کامل دنبال شود.

راهنمای خرید میز تلویزیون ام دی اف

جنس میز تلویزیون بر اساس دکوراسیون داخلی

امر دیگری که هم راستا با دکوراسیون داخلی منزل شما است جنس میز تلویزیون شما است. شما باید متناسب با سبک طراحی منزلتان جنس میز تلویزیون را نیز انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر فضا سازی شما به سبک کلاسیک است قطعا باید میز شما هم یک کار چوبی خاص با بهره گیری از متریال مرغوب باشد.

 

یا اگر قرار است فضای منزل شما به سبک مدرن طراحی شود بهره گیری از میزهای شیشه ای یا فلزی به کمک شما می آید. در نهایت نیز برای دکوراسیون های سلطنتی می توانید از ترکیب چوب و شیشه با تم های رنگی طلایی، سفید و مشکی بهره بگیرید تا جلوه بصری مورد نیاز برای شما فراهم شود.

میز تلویزیون فلزی

میز های تلویزیون فلزی درست نقش تخت های فرفوژه را برای شما ایفا می کنند. این سبک از ایده پردازی عموما برای دکوراسیون های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید در کنار مقاومت بسیار بالای این محصول در کشور ما استقبال چندانی از این قبیل میزها نشده است زیرا با دکوراسیون های ایرانی سازگاری چندانی ندارد. میزهای فلزی تقریباً منسوخ شده اند زیرا قدری تم رنگی و سبک طراحی قدیمی شده است. البته با ترکیب چوب برای دکوراسیون های صنعتی تقریباً هنوز قابل استفاده است.

 

میز تلویزیون ام دی اف

برای خرید میز تلویزیون ام دی اف انتخاب های متنوعی در پیش روی شما قرار دارد. شما می توانید از میز ام دی اف یا میز چوبی روستیک برای اتاق نشیمن خود استفاده کنید. اگر می خواهید محصول شما بازاری و با قیمت شرکتی درب منزل شما تحویل داده شود استفاده از میزهای ام دی اف با روکش چوب ایده ال ترین انتخاب برای شما است. برخی چوب ها نیز با شکل و ساختار طبیعی و جنگلی طراحی می شود که برای دکوراسیون شما قیمت تمام شده بیشتری دارد.

انواع سبک ها در زمان خرید میز تلویزیون

امر دیگری که منوط به دکوراسیون داخلی منزل شما مورد توجه قرار می گیرد سبک طراحی در نظر گرفته شده برای میز تلویزیون است.

سبک کلاسیک

اگر طرفدار دکوراسیون های کلاسیک و سنتی هستید باید بگویم میز تلویزیون کلاسیک برای شما ایده ال ترین گزینه انتخابی به شمار می آید. برای این قبیل میزها عموما از متریال مرغوب تری نسبت به سایر محصولات استفاده می شود. از همین رو قیمت تمام شده آن نیز بیشتر تخمین زده می شود. از سوی دیگر از هنر منبت کاری روی چوب نیز بسته به نیاز مشتری برای کارهای کلاسیک بسیار استفاده می شود.

راهنمای خرید میز تلویزیون ام دی اف

میز تلویزیون مدرن

یکی از پرطرفدار ترین میزهای که این روزها در بازار به فروش می رسد میزهای مدرن است. سادگی و ظرافت این سبک خصوصا در مدل “هایگلاس” بسیار چشم نواز است. از همین رو برای چیدمان های لوکس و ساده خانه های آپارتمانی بسیار گزینه ایده الی است؛ زیرا از به هم خوردن نظم حاکم در فضا جلوگیری می شود. میزهای مدرن را می توانید به صورت دیواری و سفارشی سازی شده نیز شبیه باکس و شلف های دیواری در اختیار بگیرید. برای این منظور باید دست به خرید از تولیدی های میز تلویزیون بزنید تا به سلیقه شما طراحی و یا انتخاب شود.

میز تلویزیون سلطنتی

برای این قبیل میزها در کنار طراحی منبت کاری شده از تم های رنگی طلایی نیز استفاده می شود. البته اکسسوری های که شبیه دسته و پایه روی این میزها کار می شود با جنس بدنه میز تفاوت دارد تا جلوه بصری خاص تری را فراهم کند. عموما برای مبلمان سلطنتی با تاج ها و پایه های لوکس این قبیل میزها مورد استفاده قرار می گیرد.

کلام آخر پیرامون خرید میز تلویزیون

همان طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید برای خرید میز تلویزیون باید پارامترهای متمایزی را مد نظر قرار داد. در قدم اول باید جنس متریالی که قرار است بر اساس آن میز شما ساخته شود را در نظر بگیرید. میز شما می تواند شیشه ای ارزان قیمت باشد یا چوبی و لوکس که حتما هزینه بیشتری دارد.

سبک کلاسیک یا روستیک، سبک مدرن یا اروپایی و در نهایت سبک لوکس سلطنتی که به اختصار در طی مقاله به آن ها اشاره شده است انتخاب های است که در پیش روی شما قرار دارد. امید است مطالب پیش رو از بی پرت هوم در راستای خرید یک میز تلویزیون ایده ال مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو