احتمال خروج بی سابقه ارز با هر توریست واکسن از کشور به ترکیه

26

1399/12/12

14:38


احتمال خروج بی سابقه ارز با هر توریست واکسن از کشور به ترکیه

سلامت نیوز: به تیرماه گرم فکر کرده اید آقای وزیر بهداشت؟ روزی که ترکیه پس از فارغ شدن از واکسیناسیون داخلی، به فکر احیای گردشگری ورشکسته اش با واکسیناسیون توریست های کشورهای همسایه بیفتد و هموطنان مان فوج فوج به تورهای خرید و واکسن، زمینی و هوایی بروند؟

به گزارش سلامت نیوز،دکتر امید رضایی انکولوژیست و هماتولوژیست در صفحه اینستاگرام خود نوشت: وزیر بهداشت ترکیه اعلام کرد که سرعت واکسیناسیون ترکیه به پانصدهزار واکسن در روز خواهد رسید و تا پایان خرداد ماه جمعیت لازم در ترکیه به طور کامل واکسینه و بیماری مهار می شود و وزیر بهداشت ایران، که به اندازه تمام وزیران بهداشت تمام تاریخ مصاحبه کرده و نامه نوشته و رجز خوانده در دوران نیاز و عطش به واکسن ، درباره ناقل بودن مسافران در اتوبوس و مدیریت مرده شور خانه صحبت کرد.

تیرماه نزدیک است؛ بسیار نزدیک.

به تیرماه گرم فکر کرده اید آقای وزیر بهداشت؟ روزی که ترکیه پس از فارغ شدن از واکسیناسیون داخلی، به فکر احیای گردشگری ورشکسته اش با واکسیناسیون توریست های کشورهای همسایه بیفتد و هموطنان مان فوج فوج به تورهای خرید و واکسن، زمینی و هوایی بروند؟ اتفاقی که چون روز روشن است در سایه مدیریت ناکارآمد و اشتباهی شما به وقوع می پیوندد و از فکر کردنش هم عرق شرم بر پیشانی مان می نشیند.

ما را و خودتان را در بد مخمصه ای گرفتار کردید آقای وزیر، خواستید حماسه خلق کنید ، اما آنچه اتفاق خواهد افتاد حماسه احیای گردشگری ترکیه است. خواستید جلوی خروج چند دلار برای هر واکسن را بگیرید اما ده ها برابرش به زودی با هر توریست واکسن از کشور خارج خواهد شد. آچمز شدید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو