شبگردی در کیش و تفریحات شبانه‎‎ای که حتما باید تجربه کنید!

شبگردی در کیش و تفریحات شبانه‎‎ای که حتما باید تجربه کنید!


منبع: روزیاتو

146

1399/12/12

15:34


سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

جزیره کیش یکی از مقاصد پر طرفدار در ایران است که در استان هرمزگان واقع شده است. این جزیره به دلیل وجود زیبایی و سرگرمی‌های فراوان یکی از قطب های اصلی گردشگری ایران نیز به حساب می‌آید و بسیاری از گردشگران سالیانه جزیره کیش را به عنوان مقصدی برای سفر با رزرو پرواز کیش یا از روش های دیگر و گذراندن تعطیلات خود انتخاب می کنند.

آب و هوای جزیره کیش در اغلب ماه های سال گرم و شرجی است، با این حال شب های نیمه خنک و خنکی دارد که همین موضوع باعث می‌شود بازدید از جاهای دیدنی کیش در شب لذت بخش تر گردد. از همین رو یکی از جذابیت های این جزیره شب های زیبا و آرام آن است. روزها آفتاب چنان سوزان و غیر قابل تحمل است که خیلی ها طاقت گشت و گذار ندارند به ویژه در نیمه اول سال و فصل تابستان، این موضوع بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود. هر کسی با توجه به علایقش به یکی از تفریحات شبانه کیش می پیوندد. از غروب آفتاب حسی فوق العاده وجود شما را فرا می‌گیرد تا هنگام شب که زیر نور ماه و ستارگان به راحتی می‌توانید در هوایی مطبوع از سرگرمی های این جزیره زیبا لذت ببرید.

بیشتر تورهای شهری به برنامه هایی در طول روز محدود می شود و گردشگران شب ها در هتل می مانند و یا تنها به مراکز خرید مراجعه کنند. ولی همانطور که قبلا اشاره کردیم جزیره کیش با بسیاری از مقاصد گردشگری دیگر متفاوت است. صبح ها تفریحات آبی و بازی های مهیجی مثل شاتل سواری، فلای بورد و پاراسل گردشگران را سرگرم می کند ولی در شب ها برنامه های زیادی می تواند برای گردشگران وجود داشته باشد. شب های کیش در بعضی قسمت ها آرام و دل انگیز و در گوشه هایی پر جنب و جوش و خاطره انگیز است. در ادامه به پرهیجان ترین تفریحات و سرگرمی هایی که مهمان های شبانه دارند اشاره خواهیم کرد.

قدم زدن در سواحل زیبای خلیج فارس به هنگام غروب آفتاب

یکی از آرامش بخش ترین و زیباترین تفریحات قدم زدن بر روی شن های ساحل و تماشای غروب آفتاب است. بسیاری از گردشگران سعی می کنند این تجربه دل انگیز را از دست ندهند. همچنین قدم زدن در زیر نور ماه هم می تواند بسیار رویایی و دلنشین باشد. پیشنهاد می‌کنیم که حتما در سواحل زیبای قدم بزنید و به صدای موج های خروشان خلیج فارس گوش بسپارید تا آرامشی وصف نشدنی وجود شما را در برگیرد. همچنین در سواحل کیش آلاچیق های تمیز و دنج فراوانی وجود دارد که می توانید با نشستن بر روی آن ها تا طلوع آفتاب از تماشای طبیعت و دریا لذت ببرید.

اسکله تفریحی در شب های کیش

در هر ساعتی از شبانه روز اگر به اسکله تفریحی جزیره کیش سر بزنید میتواند سرزندگی و جوش و خروش را در آن نظاره‌گر باشد. بسیاری از گردشگران ترجیح میدهند بر روی این اسکله زیبا قدم بزنند و در کنار لذت بردن از صدای امواج بتوانند از امکانات اسکله هم بهره‌مند شوند. در نزدیکی اسکله تفریحی کیش امکانات تفریحی فراوانی از جمله سینما ۴ بعدی، باشگاه بولینگ، بالن سواری و دوچرخه سواری وجود دارد تا گردشگران بتوانند شبی راحت و دلنشین را در این اسکله تجربه کنند.

موسیقی زنده و جنگ های شبانه

یکی از گزینه های تفریحات شبانه در کیش جنگ ها و برنامه های پیرامون آن به حساب می‌آیند. این جنگ ها معمولا در محیط های سرپوشیده مثل کشتی های تفریحی، رستوران ها و دیگر محیط های سرپوشیده برگذار می‌شوند. تئاترهای کمدی، استندآپ، موزیک، مسابقه، شعبده بازی و … از برنامه های جنگ های شبانه کیش به شمار می روند که شما می توانید بسته به بودجه و علایق تان بلیت یکی از این برنامه ها را رزرو کنید و ساعاتی از شب را در کنار دوستان یا خانواده تان خوش بگذرانید و لحظات بسیار شاد و تکرار نشدنی را تجربه کنید. در برخی از ایام سال تعداد زیادی کنسرت در جزیره کیش برگذار می‌شود و اگر می خواهید به کنسرت خواننده مورد علاقه‌تان در کیش بروید باید گوش به زنگ باشید و منتظر اعلام برنامه ها و کنسرت‌های کیش باشید. حواس تان به برنامه های رستوران های کیش نیز باشد چرا که برخی از آنها علاوه بر سرو غذا برنامه موسیقی سنتی و اجرای گروه های موسیقی را نیز دارند.

رستوران گردی در شب های رویایی کیش

اگر به دنبال صرف شام و لذت بردن از غذا و محیط هستید حتما سری به رستوران های معروف کیش که در بسیاری از آن ها موسیقی زنده نواخته می‌شود، بزنید. شما میتوانید با رفتن به این رستوران ها و سرو شام به همراه موسیقی زنده به همراه خانواده یا دوستان خود شبی آرام و شاد را رقم بزنید و نهایت لذت را ببرید. جزیره کیش رستوران های موزیکال زیادی دارد که بهترین غذاهای دریایی و ایرانی را هم ارائه می‌دهند. مشهورترین رستوران های دارای موزیک زنده کیش عبارتند از: رستوران پدیده شاندیز، رستوران شاندیز وی آی پی، رستوران کرال، رستوران میرمهنا، رستوران شاندیز صفدری مرجان و …

تماشای کشتی یونانی در غروب آفتاب

یکی از زیباترین مناظر در کیش که پیشنهاد میکنیم حداقل یکبار به تماشای آن بنشینید، منظره کشتی یونانی که در پس زمینه آن خورشید در حال غروب کردن است و این منظره حتما ارزش گرفتن عکس یادگاری را دارد. بسیاری از برنامه های شبگردی در جزیره کیش با تماشای این کشتی یونانی شروع می‌شود و تا بامداد ادامه دارد. ولی بدون شک می‌توان گفت یکی از لذت بخش ترین بخش های شبگردی تماشای غروب آفتاب از کنار کشتی به گل نشسته یونانی است. پس اگر با خرید اینترنتی بلیط هواپیما به جزیره کیش سفر کردید حتما این برنامه را برای شبگردی در نظر داشته باشید.

پاساژ گردی و خرید در شب های کیش

خرید کردن و پاساژ گردی یکی از اصلی ترین فعالیت‌ها و تفریحاتی است که گردشگرانی که به جزیره کیش سفر میکنند هیچگاه از آن غافل نمی‌شوند. بیشتر اوقات به دلیل اینکه در زمان صبح و ظهر آب و هوای جزیره گرم و شرجی است مسافران برای فرار از گرما به پاساژگردی روی می‌آورند ولی پاساژ گردی در شب تجربه و حس متفاوتی دارد که حتما پیشنهاد می‌کنیم برای درک این موضوع در شب سری به مراکز خرید کیش بزنید. شما میتوانید از قدم زدن در زیر نور مراکز خریدی که همه جارا روشن کرده است لذت ببرید و حتی در فضای باز و کافی شاپ های اطراف آن به خوردن بستنی و تنقلات مشغول شوید.

سوار شدن بر کشتی تفریحی زیر نور مهتاب

چند کشتی در جزیره وجود دارند که شب ها برنامه های شاد و مفرحی را برای مسافران و گردشگرانی که با تهیه بلیط هواپیما از سفر مارکت به کیش سفر می‌کنند فراهم می آورند و با شام به همراه موسیقی زنده بر روی دریای خلیج فارس از آن ها پذیرایی می کنند. معمولا این کشتی ها از ساعت ۷ از اسکله های تفریحی جزیره حرکت می‌کنند و تا پاسی از شب به فعالیت خود ادامه می‌دهند. در کشتی های تفریحی علاوه بر لذت بردن از جنگ های شبانه و سایر برنامه های مفرح آن ها، می توانید گشتی هم در خلیج فارس بزنید و غذاهای خوشمزه جنوبی را هم امتحان کنید. بهتر است بدانید که بهترین کشتی های تفریحی کیش از نظر امکاناتی که ارائه می‌دهند عبارتند از: کشتی سیمرغ، کشتی نوید دریا، کشتی آرتمیس، کشتی دنا و کشتی ستاره دریایی.

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

لغو پاسخ

ورود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو