با مزایا و معایب کابینت ممبران آشنا شوید

با مزایا و معایب کابینت ممبران آشنا شوید


منبع: آرگا

366

1399/12/12

20:24


در این مطلب آرگا با به نمایش گذاشتن تصاویر زیبا و متفاوتف همراه با بیان مزایا و معایب کابینت ممبران، سعی در آشنایی شما عزیزان با این نوع کابینت ها داریم تا در نهایت بهترین انتخاب را داشته باشید.

کابینت ممبران از جمله کابینت های پرکاربرد و محبوب می باشد که از کابینت های جدید و تازه به حساب می آیند؛ هنگام خرید هر وسیله و یا ابزاری در رابطه با مزایا و معایب آن تحقیق کرده و آن را در نظر می گیرید؛ در مورد کابینت ها؛ از جمله کابینت ممبران نیز خوب است پیش از خرید به این موارد دقت کنید؛ در این مطلب با بیان مزایا و معایب کابینت ممبران می خواهیم شما را برای داشتن یک خرید مناسب راهنمایی و همراهی کنیم.

هنگامی که برای خرید کابینت به محل مورد نظر مراجعه می کنید؛ قطعا با تنوع زیادی از کابینت ها روبرو می شوید که شما را شگفت زده می کنند، اما در نهایت شما باید یکی از آنها را انتخاب نمایید و این موضوع کار شما کمی سخت می کند؛ انتخاب بهترین کابینت شناخت کافی از هر نوع کابینت را می طلبد. کابینت های ام دی اف، کابینت ملامینه، کابینت ممبران، کابینت های گلاس، کابینت انزو، کابینت چوبی و کابینت روکش چوب از جمله موارد این تنوع می باشند که هر یک می تواند گزینه انتخاب شده نهایی باشد؛ در این مطلب قصد داریم اطلاعات جالب و جدیدی از کابینت ممبران در اختیار شما قرار می دهیم.

عیوب کابینت ممبران

عیب های کابینت ممبران

عیوب کابینت ممبران

ویژگی های کابینت ممبران

کابینت های ممبران به گونه ای شبیه کابینت کلاسیک چوبی می باشند که در جنس با یکدیگر تفاوت دارند؛ روکش pvc ممبران جنس تشکیل دهنده ی این کابینت ها است. همچنین از لحاظ اندازه، رنگ،  طرح (ستون و تاج و …) دارای تنوع بوده و توجه سلیقه ها متفاوت را به همین واسطه می تواند جلب کند. که با استفاده از دستگاه سی ان سی طرح دلخواه خود را اجرا نمایید. برای تولید این نوع کابینت از روکش ممبران برای قسمت خارجی (نما) و از روکش پی وی سی (سفید) برای قسمت داخلی استفاده می گردد؛ دلیل این کار گران بودن چوب ممبران است. کابینت ممبران کابینت جدید و محبوب دارای دو طرح مدرن و کلاسیک می باشد, در ادامه بیشتر با ویژگی های این کابینت آشنا خواهید شد.

شناخت و معرفی عیب های کابینت ممبران

ایده های زیبا و شیک معایب کابینت ممبران

مزایای آن

گوناگونی در رنگ

این نوع کابینت ها دارای تنوع رنگی زیادی هستند که بر اساس زمینه ی رنگی طراحی آشپزخانه انتخاب و به کار گرفته می شوند، نه تنها در رنگ که در سایر ویژگی ها از جمله طرح، اندازه و …. نیز منوع می باشند.

عیوب کابینت ممبران

انواع نمونه های شیک و منحصر به فرد کابینت ممبران همراه با عیوب آن

معایب کابینت ممبران

معایب کابینت ممبران

مقرون به صرفه بودن

کابینت ها از لحاظ قیمت مناسب هستند که این مناسب بودن از ویژگی های مثبت ممبران به شمار می رود. که همین موضوع موجب شده است تا تعداد بیشتری را به جمع طرفداران خود ملحق کند.

معایب کابینت ممبران

منعطف بودن

منعطف بودن یکی دیگر از ویژگی های مثبت و در واقع مزایای کابینت های ممبران محسوب می گردد.

معایب کابینت ممبران

ظاهری یکپارچه بدون حفره

این نوع از کابینت ها، یعنی کابینت های ممبران به دلیل پوشش یافتن با PVC که بر روی MDF انجام می گیرد؛ ظاهری یکپارچه و یکنواخت به خود می گیرند که حفره و شکاف های شایع در کابینت های چوبی را شاهد نباشیم.

نقص های کابینت ممبران

اصیل و اصلی بودن

این نوع کابنت ها مانند بسیاری دیگر از کابینت ها دارای مدل های بدلی نمی باشند؛ همین موضوع موجب شده است تا با استفاده از کابینت های ممبران حال و هوای خوبی را به فضای آشپزخانه خود ببخشید، بخشیدن حس خوب از ویژگی های کابینت های چوبی است، اما به دلیل گرانقیمت بودن، می توانید کابینت های ممبران را با همین ویژگی جایگزین نمایید.

نمونه هایی بینظیر همراه با معایب کابینت ممبران

ضد آب و رطوبت

مقاوم بودن در برابر رطوبت و آب از مزایا و ویژگی های مثبت کابینت های ممبران است و مانند کابینت های چوبی ضروریتی به استفاده از رنگ زدن همراه روغن جهت بازگشت جلوه ی آن نیست.

عیب های کابینت ممبران

سهولت در تمیز کردن

برای تمیز کردن کابینت های ممبران تنها با استفاده از یک دستمال نم دار می توانید آن را تمیز کنید؛ عکس این ماجرا را می توان در مورد کابینت های چوبی مشاهده کرد.

عیب های کابینت ممبران

نداشتن خطر برای تنفس سالمندان و بچه ها

کابینت های ملامینه یکی از انواع کابینت ها هستند که به دلیل بخار شدن مشکل هایی برای تنفس بچه ها و همچنین سالمندان به وجود می آورند، اما در مورد کابینت های ممبران چنین خطری وجود ندارد.

عیوب کابینت ممبران

معایب کابینت ممبران

تنوع گاهی مزایا و گاهی معایب

ممکن است تنوع در رنگ و طرح و اندازه شما را مشتاق به خرید کابینت ممبران نماید، اما نکته ای که باید هنگام خرید کابینت ممبران توجه نمایید این است که این تنوع از کجا سرچشمه می گیرد؛ کارگاه و سازنده های زیادی اقدام به ساخت کابینت ممبران می نمایند, اما قطعا تمامی محصولات نهایی دارای جنس مطلوب نیستند؛ به عنوان مثال در یک کارگاه تعدادی کابینت توسط افراد کم تجربه ساخته یم شود که مرغوب نبوده و به هیچ وجه پیشنهاد نمی شود؛ اما بر خلاف آن برخی از کابینت ها در کارگاههای مطمئن توسط افراد باتجربه ساخته می شوند که پیشنهاد خوبی برای خرید محسوب می گردند, تنها دقت کافی می تواند شما را در این گوناگونی راهنمایی کند.

عیب های کابینت ممبران

تغییر رنگ در مقابل نور و گرما

قرار گرفتن در مقابل نور و گرما برای برخی از چسب های کابینت های ممبران ایجاد مشکل می کند که پیشنهاد می شود در برابر نور و حرارت خورشید و همچنین گرمای بالا قرار ندهید. زیرا به مرور تغییر رنگ یافته و ظاهر متفاوتی پیدا می کند.

معایب کابینت ممبران

عیوب کابینت ممبران

لطمه پذیری در برابر وسایل نوک تیز

حساس و لطمه پذیر بودن در برابر وسایل نوک تیز یکی از مشکلاتی است که اغلب کابینت های روکش شده دارا می باشند؛ کابینت های ممبران نیز از این قاعده مستثنی نیست, راهکار پرهیز از برخورد هر گونه وسیله ی نوک تیز با آن می باشد.

نقص های کابینت ممبران

بیان و معرفی عیوب کابینت ممبران

آشنایی با عیوب کابینت ممبران

معایب کابینت ممبران

معایب کابینت ممبران

عیوب کابینت ممبران

عیب های کابینت ممبران

عیوب کابینت ممبران

 نقص های کابینت ممبران

عیوب کابینت ممبران

نقص های کابینت ممبران

عیوب کابینت ممبران

معایب کابینت ممبران

معایب کابینت ممبران

معایب کابینت ممبران

عیب های کابینت ممبران

کابینت ممبران از جمله کابینت های شیک و زیبا است که یک سری ویژگی هایی دارد؛ مزایا و معایب مختلف از جمله این ویژگی ها محسوب می شود، با توجه به مطالب گفته شده می توانید انتخابی مناسب و عالی داشته باشید؛ هدف این مطلب همین است که بهترین انتخاب را با آشنایی و شناخت کافی برای شما رقم بزنیم نه اینکه شما را از خرید آن منصرف کنیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو