دانلود کلیپ های رابرت لواندوفسکی

منبع: دانلود ها

40

1399/12/12

20:59


دانلود همه کلیپ‌های رابرت لواندوفسکی – Robert Lewandowski

| کلیپ تمام گل‌های لواندوفسکی در سال ۲۰۲۰ اضافه شد |

دانلود-کلیپ-رابرت-لواندوفسکی

در کلیپ لواندوفسکی می‌توانید بهترین لحظات و خاص‌ترین گل‌های وی را در تیم‌های مختلف نظاره کنید. لواندوفسکی که با بایرن مونیخ، موفق به کسب افتخارات زیادی شده است، به احتمال زیاد هم‌اکنون بهترین بازیکن جهان لقب کرده است و می‌تواند که این موفقیت‌های خود را همچنان ادامه دهد. این بازیکن ۳۲ ساله، برای تیم ملی لهستان بازی می‌کند و با پوشیدن شماره ۹ تیم بایرن مونیخ، می‌تواند هچمنان به این درخشش ادامه دهد. این بازیکن مثل بازیکنان دیگر، از تیم دورتموند به شهرت رسیده و در نهایت مورد توجه باشگاه بزرگ بایرن مونیخ قرار گرفت. او در لیگ قهرمانان اروپا، گل‌های بسیار زیبایی به ثمر رسانده است و در جام‌های دیگر نیز توانسته است که افتخار آفرینی کند.

در این مطلب می‌توانید به مرور کلیپ‌های زیبایی از گل‌ها و مهارت‌های این بازیکن را نظاره کرده و هرکدام از آن‌ها را با بهترین کیفیت دریافت کنید. او کاپیتان تیم ملی لهستان بوده و در این مجموعه از کلیپ‌ها، شاهد گل‌هایی از وی در جام‌هی مختلف ملی نیز خواهیم بود.

دانلود-کلیپ-رابرت-لواندوفسکی

کلیپ شماره ۱: تمام گل‌های لواندوفسکی در سال ۲۰۲۰

مدت زمان: ۶ دقیقه و ۳۸ ثانیه | تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | میزان بازدید در یوتیوب: ۱۰۴ هزار‌بار

در این کلیپ خاص، می‌توانید تمام گل‌های لواندوفسکی را در سال ۲۰۲۰ برای تیم بایرن مونیخ مشاهده کنید. او که از ارکان موفقیت این تیم‌ است، گل‌های عالی و زیبایی را در خط حمله این تم به ثمر رسانده است. بازیکن شماره ۹ همواره مهارت خاصی در گل زنی داشته است و در بوندسلیگا، به افتخارات بسیار بزرگ و خاصی دست پیدا کرده است. این کلیپ را مشاهده کرده و ببینید که گل‌های وی در سال گذشته‌ی کرونایی به چه شکل بوده است.

info

Robert Lewandowski is a Polish professional footballer who plays as a striker for Bundesliga club Bayern Munich and is the captain of the Poland national team.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

کلیپ شماره ۱: تمام گل‌های لواندوفسکی در سال ۲۰۲۰ (جدید)

دانلود با حجم ۱۷۴ مگابایت


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو