دانلود مجله Tabletop Gaming – مارس ۲۰۲۱

منبع: دانلود ها

65

1399/12/12

22:23


مجله Tabletop Gaming – بازی رومیزی

| شماره مارس ۲۰۲۱ اضافه شد |

مجله-Tabletop-Gaming

مجله Tabletop Gaming توسط تیمی از گیمرهای مخصوص بازی‌های رومیزی نوشته است و علاقه‌مندان می‌توانند مهم‌ترین اطلاعت این عرصه را دنبال کنند. این مجله به سرگرمی اختصاص یافته است و گیمرهایی که می‌خواهند بازی‌های رومیزی را تجربه کنند، می‌توانند اطلاعات مفید آن را دنبال کنند. در این مجله قرار است که بازی‌های رومیزی مهم در ماه‌های مختلف بررسی شده و بتوانیم پوشش خبری بسیار عالی در این زمینه داشته باشید. بازی‌های رومیزی و جنگی در این سری مورد بررسی قرار گرفته و می‌توانید پوشش خبری این مجله را نیز دنبال کنید. مصاحبه‌های اختصاصی نیز در این مجله جای گرفته است و می‌توانید حتی راهنماهای جذابی نیز دریافت کنید. این راهنماها به‌صورت اختصاصی توسط تیم گیمر بازی‌های رومیزی تهیه شده است و برای بازی‌های رومیزی مختلف ارائه شده است.

مارس ۲۰۲۱

در این شماره از مجله، قرار است که چند بازی رومیزی ابرقهرمانی مختلف بررسی شده و چند مصاحبه اختصاصی نیز داشته باشیم. بازی ایکس من، یکی از مهم‌ترین آثار رومیزی ماه است که می‌توانید با آن آشنا شده و حتی راهنمای جامعی هم در مورد نحوه بازی آن داشته باشید. نحوه تجربه دیجیتالی این بازی نیز در این شماره مورد بررسی قرار گرفته است.

مجله-Tabletop-Gaming

info

Written by a team of dedicated tabletop gamers, Tabletop Gaming is a magazine dedicated to this increasingly popular hobby. From family board games like King of Tokyo to in-depth wargames like Kings of War or futuristic skirmish titles such as Infinity, we’re aiming to bring enthusiasts unrivalled coverage, including exclusive interviews, in-depth guides and more.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود شماره مارس ۲۰۲۱ – با حجم ۲۵ مگابایت


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو