دانلود مجله BIKE Magazine – مارس ۲۰۲۱

منبع: دانلود ها

99

1399/12/12

22:23


مجله BIKE Magazine – دوچرخه

| شماره مارس ۲۰۲۱ اضافه شد |

مجله-Bike-Magazine

در مجله BIKE Magazine قرار است که به ورزش دورچرخه سواری پرداخته و برخی از مباحث مهم را در آن بررسی کنیم. به سراغ مسابقات ورزشی این رشته خواهیم رفت و خواهیم دید که چند مدل از دوچرخه سواری در جهان موردتوجه قرار گرفته است. می‌دانیم که ورزش دورچرخه سواری، یکی از بی‌ضررترین و ارزان‌ترین ورزش‌هایی است که می‌توانید تجربه کنید. دوچرخه نیازی به سوخت برای حرکت ندارد و به‌همین دلیل، تنها با حرکت پدال و نیروی پاهای فرد دوچرخه سوار حرکت می‌کند. در همین راستا، از دوچرخه سواری به‌عنوان یک ورزش عالی برای تقویت عضلات و لاغری یاد شده است. حال شما به‌صورت حرفه‌ای می‌توانید این ورزش را دنبال کرده و ببینید که چه خبرهایی در این ورزش نهفته است.

مارس ۲۰۲۱

در این شماره از مجله، به مناسب روز جهانی زن، قرار است که ورزش دورچه سواری زنان را مورد بررسی قرار داده و گذری هم به اعتراضات آن‌ها در شهر نیویورک بزنیم. زنان برای حقوق خود در این روز به خیابان‌ها ریخته و توانسته‌اند که تغییرات بزرگی را رقم بزنند. حال در این روز بزرگ، ورزش دوچرخه سواری زنان را مورد بررسی قرار داده و خبرهای مهم پیرامون آن‌ها را به بهانه این روز بررسی خواهیم کرد. تصاویر جذابی هم در این راستا داریم که از طبیعت و ورزش دوچرخه سواری زنان گرفته شده است.

مجله-Bike-Magazine

info

Legend has it that International Women’s Day began life in New York way back in 1907 to mark the 50th anniversary of a brutal protest that took place in the city many years before. However, after digging a little deeper, historians now recognise that, in fact, the first International Women’s Day protest was in 1909 and it wasn’t until 1975, after 66 years of women taking to the streets to fight for their everyday rights, that 8th March became the official, official International Women’s Day.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود شماره مارس ۲۰۲۱ – با حجم ۶۱ مگابایت


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو