با تزریق فیلر جوانی را به صورت خود بازگردانید

81

1399/12/13

10:51


با تزریق فیلر جوانی را به صورت خود بازگردانید

زیبایی همیشه برای افراد دارای اهمیت بوده است و کمک می کند افراد حس خوبی نسبت به خود داشته باشند. به همین دلیل خدمات زیبایی همیشه مخاطبان خاص خود را دارد. همه ما دوست داریم صورتی جوان داشته باشیم ولی مسئله ای که برای همه افراد دیر یا زود پیش می آید چین و چروک است. با افزایش سن چه بخواهیم چه نخواهیم با این خط و خطوط بر روی صورت خود رو به رو خواهیم شد ولی می توان با روش ساده ای مانند تزریق ژل یا فیلر این مشکل را به آسانی و بدون خطر برطرف کرد. با ما همراه باشید تا با فیلر و کاربرد های آن آشنا شوید.

با فیلر آشنا شوید

اگر بخواهیم به طور خیلی خلاصه و ساده توضیح دهیم، فیلر ها معروف ترین پرکننده ها برای پوست هستند که برای از بین بردن چین و چروک ها و حجم دادن به بافت های پوست مورد استفاده قرار می گیرند. از فیلر ها همچنین برای زاویه سازی گونه، فک، لب،چانه نیز استفاده می شود.

عملکرد فیلر چگونه است ؟

یکی از عوامل بسیار مهم که باعث جوانسازی پوست می شود کلاژن است. با افزایش سن کلاژن ها دیگر در بدن تولید نمی شوند و به همین دلیل صورت بیشتر حجم خود را از دست می دهد. ولی نگران نباشید فیلر ها کمک می کنند این حجم از دست رفته بازگردد. به همین دلیل زاویه سازی و فرم دهی صورت با فیلر یکی از خدمات بسیار محبوب در کلینیک ها شناخته شده است. به دلیل اینکه بسیاری از افراد ترجیح می دهند که به جای عمل های سخت و طاقت فرسا و همچنین به جای پرداخت هزینه ای بسیار سنگین با تزریق فیلر به راحتی فرم دلخواه را به صورت خود بدهند.

آیا فیلر عوارضی هم دارد ؟

یکی از نگرانی هایی که ممکن است برایتان وجود داشته باشد عوارض بعد از تزریق است. به خاطر داشته باشید که فیلرهایی از نوع اسید هیالورونیک هیچ گونه عوارضی ندارند به دلیل اینکه هیالورونیک در پوست وجود دارد و کارش جذب آب برای رطوبت پوست است. پس چون در بدن وجود دارد بدون عوارض است و بدن هیچ واکنشی به آن نشان نمی دهد.

آیا تزریق فیلر ها با درد همراه است ؟

با تزریق فیلر جوانی را به صورت خود بازگردانید

تزریق فیلر به دلیل اینکه قبل از تزریق از کرم های موضعی برای بی حسی استفاده می شود، بدون درد است به گونه ای که شما را شگفت زده می کند. پس اصلا نگران درد نباشید.

انتخاب بهترین کلینیک پوست و مو

به خاطر داشته باشید مهمترین کار برای انجام کارهای زیبایی انتخاب یک کلینیک بسیار مناسب است. به دلیل اینکه نتیجه کار بسیار بستگی به پزشک و میزان تبحر آن دارد. کلینیک تخصصی پوست و مو جلوه ماندگار با کادری مجرب و محیطی آرام توانسته رضایت مراجعان خود را به دست آورد. شما هم می توانید با مراجعه به سایت جلوه ماندگار به قسمت ارسال درخواست مشاوره بروید و درخواست خود را ارسال کنید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو