پخش فصل سوم سریال نون خ در نوروز ۱۴۰۰ + تصاویر پشت صحنه

پخش فصل سوم سریال نون خ در نوروز ۱۴۰۰ + تصاویر پشت صحنه


منبع: روزیاتو

73

1399/12/13

12:14


مهدی فرجی تهیه کننده سریال نون خ از پایان فیلمبرداری فصل سوم این سریال در روز سه‌شنبه ۱۲ اسفند خبر داد. پخش فصل سوم نون خ در ۱۵ قسمت و برای نوروز ۱۴۰۰ برنامه ریزی شده است. داستان فصل سوم سریال نون خ در ادامه فصل دوم آن روایت خواهد شد. نون خ یک مجموعه تلویزیونی به نویسندگی امیر وفایی و کارگردانی سعید آقاخانی است که پخش اولین فصل آن در نوروز ۱۳۹۸ شروع شد.

سریال نون خ

گفته‌ها از آن خبر می‌دهد که ادامه پایتخت ۶ تا چند روز مانده به عید از شبکه یک پخش خواهد شد و پس از آن نوبت به سریال نون خ خواهد رسید و کنداکتور شبکه یک امسال برای طرفداران سریال‌های طنز بسیار دست پر خواهد بود. با پخش فصل سوم نون خ این سریال به سومین سال متوالی پخش خود می‌رسد. برای اولین بار در نوروز سال ۱۳۹۸ بود که این اثر پخش شد و در ادامه در سال ۱۳۹۹ پس از نمایش پایتخت ۶ در نوروز ۱۳۹۹، این سریال از شبکه یک سیما پخش شد. فیلمبرداری فصل جدید نون خ از اواسط مهر ماه سال ۱۳۹۹ شروع شد و در شرایط کرونایی ادامه یافت. طبق گفته سازندگان فیلمبرداری در مکان‌های زیبا و بکر منطقه انجام گرفته شده و در حد توان از بازیگران بومی نیز استفاده شده است.

سریال نون خ

سعید آقاخانی طبق معمول هم کارگردانی و هم بازیگری در این مجموعه را به عهده دارد. در این سریال بازیگرانی همچون حمیدرضا آذرنگ، هدیه بازوند، پاشا جمالی، سیروس میمنت، شقایق دهقان، حمید لولایی به ایفای نقش می‌پردازند. علی صادقی که در فصل اول حضور پررنگی داشت، در فصل دوم از تیم سازنده جدا شد اما او دوباره و در فصل سوم به این جمع بازگشته است. خبرهایی نیز از پیوستن اکبر عبدی به فصل جدید این سریال به گوش می‌رسید که بعدها حضور ایشان منتفی شد.

سعید آقاخانی در ۴ اسفند ۱۳۵۰ و در بیجار که یکی از شهرهای استان کردستان است متولد شده. او در رشته تئاتر در دانشگاه تهران تحصیل کرده است. او تجربه کارگردانی زیادی داشته و مجموعه‌های خوش نشین‌ها، زن بابا‌، عید امسال، دزد و پلیس و… را برای نمایش در صدا و سیما ساخته است.

سریال نون خ

تصاویر پشت صحنه فصل سوم سریال نون خ:

بیشتر بخوانید:

دیدار با «پاشا جمالی»؛ هنرپیشه نقش «مهیار» در سریال نون خ ۲

دختران «نورالدین خانزاده» در «نون خ ۲» : شیدا، مرجان، کژال و روژان

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو