هزینه فیلر زیر چشم / هزینه تزریق ژل زیر چشم چقدر می شود؟

منبع: گهر

164

1399/12/13

12:43


فیلر زیر چشم یا همان تزریق ژل ، برای بهبود ، درمان گودی ، سیاهی و چروک زیر چشم مفید هستند . اما هزینه فیلر به نوع ژل ، مقدار مورد نیاز و … بستگی دارد . در ادامه این بخش به جزئیات کامل هزینه تزریق ژل زیر چشم پرداخته ایم.

هزینه فیلر زیر چشم / هزینه تزریق ژل زیر چشم چقدر می شود؟

هزینه فیلر زیر چشم / هزینه تزریق ژل زیر چشم چقدر می شود؟, جدید 99 -گهر

برای بهبود بیشتر به چند درمان نیاز خواهید داشت. ژل، لیزر و میکرونیدلینگ/PRP می توانند برای درمان زیر چشم مورد استفاده قرار بگیرند. برخی بیماران سعی می کنند برای جلوگیری از جراحی درمان های غیرجراحی انجام دهند.اما اغلب از  PRP و سلول های بنیادی برای آن ها استفاده می شود.

هزینه تزریق ژل زیر چشم

قیمت تزریق هر سی سی فیلر زیر چشم بسته به نوع برند و مارک آن با توجه به نوسانات قیمت ارز (بین ۲/۵۰۰/۰۰۰ تا ۴/۵۰۰/۰۰۰) است.

مهم است که به یاد داشته باشید که کرم های موضعی و ژل ها یک راه حل موقتی برای بهبود حلقه های سیاه و شلی پوست زیر چشم هستند. پیوند چربی و بلفاروپلاستی پلک پایین نتایج طولانی مدت تری را ارائه می کنند. یک جراح پلاستیک معتبر می تواند تعیین کند چه درمانی برای شما بهتر است.

هزینه فیلر زیر چشم ۹۹

 

هزینه فیلر زیر چشم / هزینه تزریق ژل زیر چشم چقدر می شود؟, جدید 99 -گهر

همانطور که می دانید قیمت ها بسته به درمان و محل متفاوت است. برای زیر چشم ها برخی پزشک ها ترجیح می دهند از رستیلن ریفاین استفاده کنند. قیمت آن گران تر است اما نتایج طبیعی ایجاد می کند. به علاوه تورم را به حداقل می رساند. معمولاً از یک سرنگ استفاده می شود اما ممکن است به مقدار بیشتری نیاز باشد. در حال حاضر قیمت آن  دو میلیون و دویست هزار تومان است.

هزینه فیلر زیر چشم چقدر است ؟

برای جوان سازی ناحیه زیر چشم معمولاً از روفیل نوع فاین یا نورامیس نوع لیدوکایین استفاده می شود. قیمت هر سی سی  از این ژل  ۹۵۰,۰۰۰ تومان است. مقدار ژل مورد نیاز به بیمار بستگی دارد و در طول جلسه مشاوره با متخصص مشخص می شود.

برای درمان زیر چشم از پرفکتا نوع کامپلیمنت استفاده می شود. در برخی کلینیک ها برای این ناحیه اغلب بیماران با تزریق یک سی سی  (۱ میلی لیتر) شروع می کنند. در صورت نیاز به مقدار بیشتر در جلسات بعدی تزریق می شود. هزینه هر یک سی سی ۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان می شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو