چگونه می توان به وسیله کرکره برقی امنیت افراد ساختمان را بالا برد؟

چگونه می توان به وسیله کرکره برقی امنیت افراد ساختمان را بالا برد؟


منبع: نوداد

191

1399/12/13

14:53


کرکره برقی یکی از عناصر مهم در صنعت بازشوها معرفی شده است. استفاده از آن می تواند به شما و تمامی افرادی که در یک ساختمان زندگی می کنند کمک کند تا راحت تر بتوانند در فضاهای خانه خود تردد داشته باشند. بنابراین شما می توانید به راحتی با انتخاب و خرید یک کرکره برقی، علاوه بر زیبایی بخشیدن به خانه خود، از تمامی مزایای آن در جهت ارتقا امنیت افراد ساختمان استفاده نمایید. استفاده از این نوع عنصر مهم در صنعت بازشوها انقلابی را ایجاد نمود که بسیاری از افراد برای اینکه بتوانند امنیت خود و افراد خانه را ایجاد کنند، از آن استفاده نمودند. در گذشته به دلیل استفاده از درب های مکانیکی بسیاری از افراد به ناچار نمی توانستند که به سرعت درب خانه را باز کنند و به سرعت از خانه خارج شوند، و همین موضوع سبب می شد تا سارقان فرصت طلب در این حین ماشین افراد را بدزدند. ولی از زمانی که تحولی نوین در صنعت بازشوها ایجاد شد، دیگر سارقان سودجو نتوانستند مال افراد را به راحتی بدزدند.

دیاکو


کدام یک از فضاها می تواند برای استفاده از کرکره برقی مناسب باشد؟

یکی از مهمترین سوالاتی که برای بسیاری از افراد به وجود می آید این است که کرکره های برقی مناسب کدام یک از فضاها است. بنابراین شما می توانید به راحتی با استفاده از این نوع سازه های الکتریکی برای بسیاری از فضاهای خود که به درب کرکره ای نیازمند است، حریم ایجاد نمایید. استفاده از کرکره برقی در فضاهایی چون پارکینگ خانه ها، آزمایشگاه ها، فروشگاه ها، بیمارستان ها، درمانگاه ها، بوفه دانشگاه ها، ورزشگاه ها، سالن های نمایش و انبارها می تواند انتخاب درست و هوشمندانه ای محسوب شود. بنابراین شما می توانید به راحتی با خرید یک کرکره برقی برای فضاهای خود از مزایای آن استفاده نمایید. بنابراین اگر قصد خرید انواع کرکره ها برقی را دارید می توانید از سایت مجموعه دیاکو در به آدرس diakodoor دیدن کرده و از محصولات آن خریداری نمایید.

دیاکو


استفاده از کرکره برقی چه مزایایی دارد؟

شاید برای بسیاری از افراد این سوال پیش بیاید که چرا بهتر است از کرکره برقی استفاده کنیم، در پاسخ بهتر است بدانید که این سازه ها دارای ویژگی هایی است که بسیاری از افراد برای بهره گیری از آن مزایا از این نوع کرکره های برقی استفاده می کنند.

  • کم جا بودن
  • حرکت در بعد عمودی
  • اشغال کردن فضا
  • جابه جایی راحت
  • تاشو بودن
  • کم صدا بودن
  • قیمتی مناسب نسبت به سازه های دیگر
  • زیبایی
  • سادگی

چه عواملی می تواند بر روی قیمت کرکره برقی تاثیر گذار باشد؟

کیفیت می تواند از جمله عوامل مهم بر روی قیمت باشد. سازه های برقی که در فضاهایی چون پارکینگ ها مورد استفاده قرار می گیرد، باید توسط مولد جریان برق را تامین نماید، تا بتواند حرکت کند. بنابراین در اینگونه درب ها نوع مولدها، میزان برقی که مصرف می کند و از همه مهمتر نوع جک ریلی که در آن استفاده شده می تواند بر روی قیمت آن تاثیر گذار باشد. یکی دیگر از موضوعات مهمی که می تواند برای خریدار این نوع سازه ها مورد توجه باشد، این است که جک های ریلی که از نظر کیفیت، کشور سازنده آن، قطعات تشکیل دهنده آن و از همه مهمتر میزان مصرف برق در رده کم مصرف باشد، می تواند سبب شود که پس از مدت زمان زیادی استفاده از این نوع درب، شما مجبور به تعویض جک ریلی و کرکره برقی برای آن نشوید. از دیگر عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت انواع کرکره ها می توان به جنس آن ها اشاره کرد. چرا که برخی از مصالح مورد استفاده در کرکره ها از قیمت بسیار بالایی برخوردار است.

دیاکو


چگونه می توان از کرکره برقی برای برطرف کردن نیازهای سالمندان استفاده نماییم؟

بسیاری از سالمندان و افرادی که از معلولیت های خاصی رنج می برند، نمی توانند مانند انسان های معمولی کارهای خود را انجام بدهند. بنابراین استفاده از این نوع سازه های می تواند به آن ها کمک کند تا تنها با فشردن دکمه روی ریموت درب را باز و بسته نمایند. بنابراین شما به راحتی می توانید مجهز کردن فضاهای خانه خود به انواع سازه های اتوماتیک از تمامی مزایای آنها در جهت بالا بردن کیفیت زندگی خود استفاده نمایید. استفاده از این نوع درب ها می تواند سبب شود تا افرادی که سالمند و معلول هستند به دلیل رفت و آمد مجبور باشند که در فضاها را باز و بسته نمایند. بنابراین برای تردد در فضاهایی چون پارکینگ ها می توان از کرکره ها برقی استفاده نمود.

انواع کرکره های برقی موجود در بازار

در بازار تنوع زیادی در انواع کرکره های برقی وجود دارد، که هر فردی به فراخور نیاز خود یکی از انواع آن را برای خود انتخاب می کند. بنابراین ما قصد داریم تا در این بخش شما را با انواع آن ها آشنا نماییم.

  • کرکره برقی آلومینیومی
  • کرکره برقی پلی کربنات شفاف
  • کرکره برقی رول گیتر
  • کرکره برقی گالوانیزه
  • کرکره برقی طرح چوب
  • کرکره برقی فولادی
  • کرکره برقی ضد سرقت

چگونه می توان به وسیله کرکره برقی امنیت افراد ساختمان را بالا برد؟


پس:

  • شما می توانید برای فضاهایی چون پارکینگ های خانه ها و اماکن اداری از کرکره برقی استفاده نمایید.
  • شما می توانید برای فضاهایی که مستقیما با افراد سالمند و افراد معلول در ارتباط است از کرکره برقی استفاده نمایید.

بنابراین اگر تا الان برای فضاهایی چون پارکینگ های خانه خود و فضاهای اداری از این سازه خریداری نکرده اید، همین امروز از محصولات دیاکو در دیدن کرده و با توجه به نیاز و بودجه خود یکی از انواع کرکره های برقی را خریداری کنید.



مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو