چگونه می توانیم ارزانترین و با کیفیت ترین کاشی و سرامیک موجود در بازار را خریداری نماییم؟

منبع: نوداد

172

1399/12/13

15:00


خرید کاشی و سرامیک یکی از مهمترین خریدهایی است که بسیاری در طول زندگی خود با آن مواجه می شوند. بهترین خرید زمانی انجام می شود که شما به عنوان یک خریدار با دو عامل مهم و تاثیرگذار از جمله درجه بندی کاشی و سرامیک و مجموعه ای که از آن خرید می کنید، آشنا باشید. یکی از مجموعه های مهم و بزرگ در خرید این محصولات مجموعه کاشی لند است، که توانسته است با توجه به نیاز کاربران و مشتریان خود تمامی اخبار مهم در حوزه کاشی و سرامیک را در اختیار مشتریان خود قرار بدهد. خرید این محصولات می تواند برای افرادی که اقدام به ساختن ساختمان های نوساز می کنند و از همه مهمتر خانه خود را بازسازی می کنند مهم قلمداد شود. بنابراین شما می توانید به راحتی با مراجعه به مجموعه های بزرگی چون کاشی لند با توجه به بودجه خود ارزان ترین و با کیفیت ترین کاشی و سرامیک را خریداری نمایید.

درجه بندی کاشی و سرامیک چه کمکی به خریداران می کند؟

درجه بندی کاشی و سرامیک می تواند به شما کمک کند تا خرید بهتر و آسان تری داشته باشید. به طور کلی درجه بندی می تواند به شما کمک کند تا از کاشی ها و سرامیک های با کیفیت تری خریداری کنید. درجه بندی کاشی و سرامیک از درجه 1 تا درجه 4 می تواند بیانگر این باشد که کاشی های درجه یک از مرغوبیت و کیفیت بالاتری برخوردار بوده که تمامی عواملی که در ساخت کاشی و سرامیک تاثیر گذار است، سبب شده که کیفیت این محصولات بالا برود. یکی از روش های مهم برای تشخیص درجه کاشی ها نگاه کردن به جعبه آن ها است. بر روی جعبه های کاشی ها و سرامیک ها اطلاعاتی چون درجه بندی کاشی، تاریخ تولید و میزان نفوذ پذیری کاشی و سرامیک قید شده است که می تواند به شما کمک کند تا اطلاعات دقیقی درباره ساختار آن به دست بورید.

درجه بندی کاشی و سرامیک به چه صورتی انجام می شود؟

پس از خارج شدن کاشی ها از کوره ها و انتقال آن ها بر روی پالت، آن ها توسط دستگاه های پیشرفته ای چون TGV LGV به قسمت درجه بندی می روند. پس از آن کاشی ها توسط دستگاه شماتیک از روی پالت برداشته می شود و بر روی خطوط درجه بندی کاشی و سرامیک قرار داده می شود. به طور کلی تمامی کاشی ها از نظر سطح، ظاهر آن، میزان قوسی که بر روی کاشی و سرامیک ایجاد شده و سایز درجه بندی می شوند. درجه بندی سطح و ظاهر کاشی ها توسط اپراتورها انجام می شود. اپراتورها می توانند کاشی ها را از نظر لعاب برگشتگی، ترک، جوش، کیفیت چاپ، رنگ و لب پریدگی درجه بندی نمایند. بنابراین پس از کنترل کردن این موارد توسط ماژیک بر روی کاشی ها درجه آن ها قید می شود.

کاشی و سرامیک


انواع کاشی ها موجود در بازار

شناخت انواع کاشی های موجود در بازار می تواند به شما کمک کند تا راحتتر بتوانید خرید هوشمندانه ای داشته باشید. بنابراین ماقصد داریم تا در این بخش شما را با انواع کاشی های موجود در بازار آشنا نماییم. کاشی های پرسلانی، بدنه سرامیکی، موزاییکی، سنگفرش، آجری، لعابدار، معدنی، مکزیکی، بدون لعاب و سرامیکی از انواع کاشی های مهم و پرطرفدار معرفی می شود.

انواع سرامیک های موجود در بازار

آشنایی با انواع سرامیک های موجود در بازار می تواند به ما کمک کند تا به راحتی از میان محصولات متنوع در بازار یکی از بهترین نوع سرامیک ها را انتخاب نماییم. سرامیک گرانیتی، پرسلانی، موزاییکی، سرامیک طرح پارکت و سرامیک طرح سنگ از انواع سرامیک های موجود و مورد استفاده در فضاهای مسکونی و اداری به شمار می رود.

کاشی و سرامیک


در هنگام خرید کاشی و سرامیک به چه نکاتی توجه نماییم؟

یکی از نکات مهمی که در هنگام خرید کاشی و سرامیک بهتر است به آن توجه بشود نوع آن ها است. چراکه هر نوع کاشی و سرامیکی مناسب فضای شما با کاربری خاص آن نخواهد بود. از دیگر عوامل تاثیر گذار که می تواند سبب شود افراد کاشی های با کیفیت تری را انتخاب نمایند، قیمت کاشی و سرامیک است. بنابراین شما می توانید با توجه به نوع و مصالحی که در ساخت آن محصول به کار رفته یکی از انواع آن را از ارزانترین تا گرانترین نوع آن را خریداری نمایید. ابعاد کاشی و سرامیک از دیگر عوامل مهم به شمار می رود، چرا که شما بر اساس متراژ فضایی که دارید از کاشی ها و سرامیک ها استفاده می کنید. طرح و نقوش حک شده بر روی آن ها می تواند بر روی زیبایی فضای شما اثر بگذارد. بر روی کاشی ها و سرامیک ها برچسب هایی درج شده است که می تواند اطلاعاتی مبنی بر درجه بندی آن ها، میزان جذب آب، ضریب اصطکاک، مقاومت در برابر یخ زدن و رنگ به کار برده شده در آن از اطلاعاتی است که بر روی برچسب روی کاشی ها و سرامیک ها نوشته می شود.

چگونه می توانیم ارزانترین و با کیفیت ترین کاشی و سرامیک موجود در بازار را خریداری نماییم؟


پس:

  • اگر به تازگی خانه خود را بازسازی می کنید، براساس درجه بندی کاشی و سرامیک خرید نمایید.

بنابراین اگر قصد دارید کاشی و سرامیک خریداری نمایید، بهتر است به مواردی چون نوع، جنس، ابعاد، درجه بندی، طراحی و رنگبندی هریک از آن ها قبل از خرید توجه نمایید. چرا که تمامی این موارد می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی کیفیت و مرغوبیت این نوع محصولات بگذارد. کاشی لند یکی از مجموعه های بزرگ و بنامی است که توانسته است بهترین کاشی ها و سرامیک ها را تولید نماید.



مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو