تاثیر پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته در بهبود کسب و کار

تاثیر پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته در بهبود کسب و کار


منبع: دلگرم

112

1399/12/14

00:23


تاثیر پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته در بهبود کسب و کار

در فضای رقابتی امروزی در میان وب سایت های مختلف طبیعتا مراکزی پیشرو خواهند بود که خدمات بیشتری را ارائه کنند. جلب توجه مشتری از راه های مختلفی امکان پذیر است که یکی از بهترین راه ها را می توان خدمات پشتیبانی دانست. هرچه مشتری حس اعتماد بیشتری به سایت داشته باشد بسیار ساده تر اقدام به خرید می نماید. برای درک بهتر این موضوع خودتان را به جای مشتری قرار دهید، چنانچه در یک وب سایت به مشکلی برخورد کردید چگونه می توان آن را رفع کرد؟

طبیعتا در صورت تماس با پشتیبانان سایت می توانید کلیه راهنمایی های مورد نیاز را دریافت کنید. البته خدمات پشتیبانی می تواند مزیت های دیگری نیز داشته باشد. چنلید که یک پلتفرم دوسویه آنلاین خدمات اقامتی است یکی از بهترین خدمات پشتیبانی را در صنعت گردشگری ارائه کرده به نحوی که شرکت ها و کسب و کار ها می توانند با خیال راحت از خدمات آن استفاده کنند. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم:

تاثیر پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته در بهبود کسب و کار

اهمیت پشتیبانی آنلاین در وب سایت ها

خدمات مشتریان از جمله موارد جدایی ناپذیر مشاغل است. وب سایت های کوچک معمولا خدمات پشتیبانی را خودشان مدیریت می کنند اما صاحبان وب سایت های بزرگ معمولا یک بخش پشتیبانی قوی دارند یا این کار را به شرکت های متخصص پشتیبانی میسپارند. امروزه کاربران انتظار دارند که خدمات پشتیبانی قوی از وب سایت ها دریافت کنند. یک وب سایت برای همراهی با آخرین سطح از تکنولوژی مهم است که برای رضایت مشتریان خود خدمات پشتیبانی قوی ارائه دهند. امروزه بسیاری از مشاغل و کسب و کارها، فروشگاه خود را در شبکه های مجازی نیز گسترش می دهند چرا که از این طریق می توان ساده تر با مشتریان تعامل کرد. در ادامه به اهمیت پشتیبانی آنلاین پرداخته ایم:

مهمترین دلایل پشتیبانی وب سایت

از جمله مهمترین اهمیت های پشتیبانی آنلاین وب سایت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

خداحافظی مشتریان با صف های طولانی انتظار جهت برقراری تماس با کارشناسان

در صورتی که عملکرد سرویس دچار مشکل شود و یا در حال اجرای تبلیغات گسترده باشید روش پشتیبانی سنتی ممکن است با مشکلاتی مواجه شود و اصلی ترین مشکل آن ایجاد صف طولانی تماس ها است. البته در صورتی که تیم پشتیبانی قوی داشته باشید می توان تا حدودی این مشکل را برطرف نمود اما طببعتا نمی توان در مواقع شلوِغ از صف ها فرار کرد.

با استفاده از پشتیبانی آنلاین می توانید بهترین خدمات را بلافاصله به مشتریان خود ارائه کنید به گونه ای که مشتریان مجبور به تحمل منوهای طولانی تلفن گویا که قبل از حرف زدن با شخص است نخواهند بود. از دید یک مشتری، پشتیبانی آنلاین باعث تبدیل آنها به یک مشتری خوشبخت خواهد شد و از دید تجارت نیز به عنوان یک امتیاز ویژه برای سایت به شمار می رود.

صرفه جویی در زمان با پشتیبانی آنلاین

امروزه نیز خدمات پشتیبانی ایمیل در بسیاری از وب سایت ها ارائه می شود اما این روش وقت بیشتری از مشتریان خواهد گرفت. در نظر بگیرید که در یکی از مراحل ثبت نام دچار مشکل شده اید، آیا حوصله پرسیدن از طریق ایمیل را خواهید داشت؟ طبیعتا برای دریافت پاسخ ایمیل باید حدود ۲۴ ساعت منتظر بمانید که قطعا یک مشکل بزرگ برای هر شخص خواهد بود. با پشتیبانی آنلاین نه تنها می توانید با مشتریان در ارتباط باشید بلکه خواهید توانست کلیه امورات را به صورت آنلاین و لحظه ای مدیریت کنید.

دسترسی از هر نقطه جهان

چنانچه مشتریانی از سراسر نقاط جهان داشته باشید از طریق پشتیبانی آنلاین می توانید به تعامل با آنها بپردازید. با راه اندازی پشتیبانی آنلاین گویی یک دفتر در کشور های خارجی بر پا کرده و به مشکلات مردم رسیدگی می کنید.

قانع کردن مشتریان بالقوه

بی شک هر سازمان یا وب سایتی قصد افزایش میزان فروش خود را دارد. چنانچه در هنگام خرید یک سوال برای مشتری پیش بیاید در روش قدیمی و با ایمیل یا تماس تلفنی ممکن است با مشکل مواجه شود و در این صورت خریدار را از دست می دهید.

با پشتیبانی آنلاین می توانید بدون فوت وقت به سوالات مشتریان خود پاسخ داده و آنها را به خریدار تبدیل کنید. آمار نشان داده که بیش از ۳۰ درصد از بازدیدکنندگان پس از پشتیبانی آنلاین به خریدار تبدیل شده اند. امکان پیکربندی نرم افزار پشتیبانی آنلاین نیز وجود دارد. به گونه ای که در صورت ثابت ماندن مشتری به مدت مشخص شده در یک صفحه، پیغامی به صورت آیا مشکلی دارید برای وی ارسال شود.

تاثیر پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته در بهبود کسب و کار

افزایش دخل و کاهش خرج

پشتیبانی آنلاین می تواند میزان هزینه های شما را نیز به صورت چشمگیری کاهش دهد. پشتیبانی آنلاین کاهش تقاضا برای پشتیبانی تلفنی را در پی خواهد داشت که در این صورت قطعا میزان مخارج شما نیز پایین تر می آید. همچنین می توانید با مشتریان بیشتری به تعامل بپردازید چرا که یک نماینده ماهر به صورت همزمان امکان پاسخ دادن به ۳ مشتری را خواهد داشت.

امکان پاسخ با تمامی زبان ها

برای پاسخ تلفنی به افرادی که با زبان های دیگر سخن می گویند نیاز به استخدام کارمند یا مترجم بود اما با استفاده از خدمات پشتیبانی آنلاین می توان با استفاده از ابزارهایی مثل گوگل ترنسلیت عمل ترجمه را انجام داده و به تمامی سوالات حتی به زبان دیگر پاسخ داد.

خوشامد گویی به کاربران

جذب مشتری از طریق موتورهای جستجو یا روش های دیگر، کاری دشوار است و در صورتی که مشتری به وب سایت شما مراجعه کرد باید سعی بر نگهداری آن کنید. یکی از بهترین راهکارها برای درگیر کردن مشتری، خوشامد گویی از طریق پشتیبانی آنلاین است که باعث درگیر شدن وی خواهد شد.

افزایش اعتبار کسب و کار

از آنجایی که گفتگوی آنلاین باعث می شود مشتریان بتوانند به صورت زنده با انسان ها تعامل داشته و سوالات خود را مطرح کنند به گونه ای حس اعتماد در آنها به وجود خواهد آمد و در نتیجه اعتبار شما بالاتر خواهد رفت.

پشتیبانی چنلید

چنلید که یک پلتفرم دوسویه خدمات آنلاین اقامتی برای تامین کنندگان (هتل ها، چنل منیجر ها و ...) و خریداران خدمات اقامتی است یکی از بهترین و قدرتمند ترین خدمات پشتیبانی را ارائه می کند و می توانید از خدمات پشتیبانی آنلاین آن نیز در طول شبانه روز استفاده کنید. این وب سایت انتخابی مناسب برای مدیران آژانس های گردشگری جهت افزایش دقت و سرعت در پشتیبانی رزرواسیون هتل و مدیران واحد های رفاهی سازمان ها به منظور رزرو ارزان هتل برای شرکت ها خواهد بود.

تاثیر پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته در بهبود کسب و کار

شهرام مهیاری مدیر واحد مارکتینگ مجموعه ی چنلید در این خصوص می گوید:

"یکی از مشکلات بزرگ که شرکت های گردشگری با آن روبه رو هستند بحث بشتیبانی 24 ساعته است زیرا گاها اتفاق می افتد که رزروی کنسل شود و یا مسافر نتواند در تاریخ و زمان مقرر در محل حضور یابد و یا حتی واچر هتل به درستی صادر نشود. در گذشته لازم بود برای برطرف کردن این مشکلات و یا مشکلاتی از این دست اقدامات زیادی را انجام دهید. ما با پشتیبانی آنلاین 24 ساعته این مشکل را برای خریداران و تامین کنندگان پلتفرم چنلید بر طرف نموده ایم."

برگرفته از وب سایت اینترنتی http://bia2safa.net/goto/web/url/2322223


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو