دانلود بازی HellSign برای کامپیوتر – نسخه CODEX

دانلود بازی HellSign برای کامپیوتر – نسخه CODEX


منبع: دانلود ها

156

1399/12/14

01:55


در بازی HellSign شما در نقش یک شکارچی کارکشته قرار گرفته و باید آخرین خط دفاعی بین دنیای ما و موجودات وحشی باشید. این موجودات در بیرون کمین کرده‌اند و با یک تحقیق در مورد جهان پیرامون خود، می‌تواند شواهد خوبی را کسب کنید. آن‌چیزی که شما شکار می‌کنید، از قبل آماده شده است و بنابراین می‌توانید قبل از آن، آمادگی‌های لازم را کسب کنید. از عقل و تجربه‌ی خود در بازی استفاده کرده و سعی کنید که ابزارهای شکار خود را بیشتر کنید. شما می‌توانید از شر ارواح، شیاطین و همه‌ی چیزهایی که در برابر شما قرار دارند، خلاص شده و داستان بازی را پیش ببرید. همه چیز انتظار شما را می‌کشد تا از یک خواب طولانی بیدار شده و شکار را شروع کنید. شما باید ابتدا یک مسیر درست پیدا کرده و مشاهدات عجیب و غریب خود را وارد کنید. می‌توانید از استرالیا به سمت مناطق دیگر حرکت کرده و موجودات جدیدی را در سر راه پیدا کنید.

HellSign PC-CODEX

دانلود-بازی-HellSign

در بازی HellSign می‌توانید از ترفندهای مختلفی استفاده کرده و سفر خود را هیجان انگیزتر کنید. باید از مهارت‌های بیشتری بهره برده و اطلاعات کاملی از هیولاها پیدا کنید. شخصیت خود را توسعه داده و از المان‌های نقش آفرینی بازی نیز لذت ببرید. شما می‌توانید یک سیستم شغلی جدید تشکیل داده و به یک شکارچی نخبه تبدیل شوید. شخصیت بازی قصد انتقام دارد و در این راه قصد دارد که مهارت‌های بزرگی را کسب کند. شما باید قراردادهای جدیدی را انعقاد کرده و بتوانید همه جور موجودی را نابود کنید. نحوه‌ی شکار شما به خودتان بستگی دارد و می‌توانید با سلاح به جان دیگر هیولاها بیفتید. طعمه‌ی خود را بررسی کرده و سعی کنید که بهترین سلاح را برای نابودی وی انتخاب کنید. می‌توانید از اسلحه‌های شکاری در این بازی استفاده کرده و تله‌های انفجاری را کار بگذارید. ابزارهای پیشرفته‌تر در ادامه به شما داده خواهد شد.

info

You’re a Hunter, the last line of defense between our world and the savage creatures that lurk just outside. By investigating the world around you and reading the evidence you’ll learn more about what you’re hunting and how to kill it.
Use your wits, your experience and your arsenal of monster-hunting tools to rid the world of ghouls, ghosts, demons and everything that goes bump in the night – for the right price of course.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista SP2 or higher

Processor: Intel Core i5 2.4ghz (or equivelant AMD)

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Mid Range Graphics Card

DirectX: Version 9.0

Storage: 2 GB available space

Additional Notes: Aspect Ratio 16:9 and wider

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی HellSign-CODEX با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو