دانلود بازی Cardaclysm برای کامپیوتر – نسخه CODEX

دانلود بازی Cardaclysm برای کامپیوتر – نسخه CODEX


منبع: دانلود ها

185

1399/12/14

01:55


شما قرار است که در بازی Cardaclysm جادوگر دنیای تاریکی‌ها باشد و بتوانید از جادوی خود، برای حکم‌رانی سرزمین خود استفاده کنید. شما چهار اسب سوار آخرالزمان و عواملی که تحت کنترل آن‌ها است را رها کرده‌اید و حال قصد دارید که با کمک گرفتن از عناصر نقش آفرینی و کارتی، سلطه‌ی دوباره خود را روی آن‌ها به دست آورید. در طول سفری که شما خواهید داشت، می‌توانید از موجودات متنوع و طلسم‌های دیگر استفاده کنید.

اگر کسی با شما مخالفت کرد، می‌توانید قدرت آن‌ها را درهم شکسته و پیروز میدان نبرد باشید. بازی دارای ۲۰۰ کارت متنوع است و می‌توانید از آن‌ها در پنج جناح بازی استفاده کنید. هرکدام از کارت‌ها، مهارت‌های منحصربه‌فردی را به شما می‌افزاید و می‌توانید از هنر و انیمیشن‌های سه بعدی بازی نیز کمک بگیرید. شما می‌توانید قهرمان اصلی خود را به بیش از ۴۰ ابزار مجهز کرده و در جهان بازی پیروز شوید. چهار باس در بازی وجود دارد که همان چهار اسب سوار معروف هستند و بنابراین، باید با هرکدام با مکانیسم‌های خاص نبردشان رقابت داشته باشید.

Cardaclysm PC-CODEX

دانلود-بازی-Cardaclysm

بازی Cardaclysm دارای جهان‌های بی پایانی است که مدام تولید خواهند شد و شما را با بیوم‌های مختلف آشنا می‌کنند. چالش‌های بازی را می‌توانید همراه با کارت‌های جدید تجربه کرده و در میخانه، دوره‌های مختلفی از ابعاد جهان را نظاره کنید. در این بازی شما می‌توانید قدرت‌های بزرگ هیولاها را درهم شکسته و موجودات عرفانی را نیز به تیم خود اضافه کنید. بازی نوبتی است و باید استراتژی لازم را برای پیروزی داشته باشید. توانایی‌های کارت‌ها را شناخته و با چشم باز از آن‌ها استفاده کنید. در بیوم‌های مختلف، با سرزمین‌هایی درگیر شوید که به نفع شما هستند. گاهی اوقات می‌توانید با اتحاد آن‌ها، شرایط بهتری برای خود رقم بزنید. به هر حال نبردهای مرگ‌باری پیش روی شما قرار دارد و تنها راه شما استفاده از بهترین استراتژی خواهد بود.

info

You are a dark wizard who shouldn’t have tinkered with magic and spells way too powerful for you. But you did. And this time you messed up really bad: You’ve unleashed The Four Horsemen of the Apocalypse and their minions upon the World! Well done… So hurry, grab your magical cards and send them all back to their hellish dimension before the Apocalypse destroys everyone and everything – and much more importantly, before the old wizard council discovers what you have done.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7, 8, 10

Processor: 1.6 GHz Dual Core Processor

Memory: 2 GB RAM

Graphics: GeForce GTS 450 or equivalent

DirectX: Version 11

Storage: 2 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی Cardaclysm-CODEX با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو