دانلود بازی Blazing Snow برای کامپیوتر – نسخه CHRONOS

دانلود بازی Blazing Snow برای کامپیوتر – نسخه CHRONOS


منبع: دانلود ها

145

1399/12/14

02:23


در بازی Blazing Snow قرار است که به روح فراست و جاز بپویندید. شما باید از پورتال‌های مختلف عبور کرده و مکان‌های جذاب زمستانی را در بازی کشف کنید. شما می‌توانید سلاح‌های جادویی را در این بازی پلتفرمر کشف کرده و نهایت لذت را در نبردهای شات ام آپ ببرید. این بازی دو بعدی المان‌های جدید و زیبایی برای کشف دارد و می‌توانید در حیط‌های زیبا و سرد زمستانی آن را دنبال کنید. جنگل‌هایی مسحور در بازی وجود دارد که در کنار قلعه‌های بزرگ قرار گرفته است و لانه‌ای برای جادوگران محسوب می‌شود. شما باید دختر آقای فراست را که در یک شب زمستان روبرو شده است، پیدا کرده و از متحدین جدید خود برای غلبه بر جادوگران استفاده کنید. شما باید این دختر را نجات داده و در با پرش و نبرد با دشمنان خود، به پیروزی نزدیک شوید.

Blazing Snow Build 6295191 PC-CHRONOS

دانلود-بازی-Blazing-Snow

انبوهی از سلاح‌های جدید در بازی Blazing Snow وجود دارد و می‌توانید از آن‌ها علیه باس فایت‌های متنوع بازی استفاده کنید. شما می‌توانید سلاح‌های خود را بالا برده و قدرت بیشتری داشته باشید. نبردهای استراتژیک، انتظار شما را می‌کشد و می‌توانید از حملات معکوس بهره ببرید. می‌توانید برای بهره بردن از سلامتی بیشتر، دشمنان خود را زیر پا له کرده و آن ها را با حملات نظامی خود به عقب برانید. بازی از نظر گرافیکی نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و هنر و انیمیشن‌های زیبا، کاملا گواهی برای این موضوع هستند.

بازی شما را در دل یک آدم برفی قرار داده است و دنیای سرد بازی، بدین شکل می‌توانید تسلط بیشتری روی خود داشته باشید. پاور آپ‌های بازی نیز بسیار جذاب و تاثیرگذار هستند و هرکدام می‌توانند ضربات مهلکی روی دشمن وارد کنند. شما باید سریع باشید و بتوانید همزمان چندین دشمن را نابود سازید. صداگذاری بازی نیز عالی بوده و حس و حال دنیای سرد بازی را به شما منتقل خواهد کرد.

info

In this winter fueled 2D action-platformer, wield epic weapons and slide through the snow to rescue Mr Frost’s daughter from the claws of the evil witch while being trapped inside a snowman’s body.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7/8/10

Processor: x86-compatible

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Graphics card with DX11

DirectX: Version 11

Storage: 1 GB available space

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی Blazing Snow Build 6295191-CHRONOS با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو