کاسکاد ایروان ، ارمنستان | Yerevan Cascade

منبع: تاپ تراول

244

1399/12/14

09:52


لیدوما تریپ

 کاسکاد ایروان

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول به معرفی یکی از دیدنی های ارمنستان به نام کاسکاد که در شهر ایراوان این کشور واقعه شده است خواهیم پرداخت . شهر ایروان به عنوان بزرگ ترین شهر این کشور و پایتخت ارمنستان نیز می باشد.

ارمنستان کجاست ؟

ارمنستان که با نام رسمی جمهوری ارمنستان شناخته می شود. کشوری در قفقاز جنوبی به پایتختی ایروان که از شمال با گرجستان، از شرق با جمهوری آذربایجان، از غرب با ترکیه و از جنوب با ایران و نخجوان هم‌مرز می باشد

ایروان پایتخت و بزرگ‌ترین شهر جمهوری ارمنستان می باشد که در امتداد رود هرازدان واقع شده است. ایروان مرکز اداری، فرهنگی و صنعتی این کشور می باشد .شهر ایروان توسط یونسکو به عنوان پایتخت جهانی کتاب در سال ۲۰۱۲ (میلادی) برگزیده شد. 

کاسکاد ایروان | Yerevan Cascade

کاسکاد ایروان

بنای کاسکاد ایروان یکی از مهم ترین دیدنی های ایروان به حساب می آید که اغلب گردشگران این شهر از آن دیدن می کنند، کاسکاد در حقیقت پلکانی عظیم است که با الهام از طرح آبشار ساخته شده و چهره ی زیبایی دارد. ساخت کاسکاد از سال ۱۹۷۱ تا ۱۹۸۰ میلادی به طول انجامید.


هزینه سفر به ارمنستان

سفر به ایروان ارمنستان

گشت و گذار ۶ روزه به ارمنستان

راهنمای سفر به ارمنستان


اگر از پلکان کاسکاد بالا بروید چندین مجسمه و چشمه را خواهید دید که در سطوح مختلف این سازه ساخته شده اند. اینجا امروزه به پاتوق جوانان برای نوشیدن چای و قهوه و گذران اوقاتی خوش با دوستانشان تبدیل شده است و حتی گاهی موسیقی های زنده نیز در اینجا برپا می شوند.

سازندگان هنرمند آن جیم توروسیان (Jim Torosyan)، اسلان ماهیتاریان (Aslan Mkhitaryan) و سرگیس گورزادیان (Sargis Gurzadyan) بودند که اثری جاودان از خود به جای گذاشته اند.

Address : .۱۰ Tamanyan St, Yerevan ۰۰۰۹, Armenia

 آدرس : ارمنستان، ایروان، خیابان تمانیان، پلاک ۱۰.

 ساعت کاری : ۲۴ ساعت شبانه روز

 تلفن+۳۷۴ ۱۰ ۵۶۷۲۶۲

 هزینه : رایگان

کاسکاد ایروان



   تبلیغات    

                 تور کیش

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو