شخصیت افرادی که گربه دوست دارند چگونه است؟

شخصیت افرادی که گربه دوست دارند چگونه است؟


منبع: مینویسم

134

1399/12/14

10:30


شخصیت افرادی که گربه دوست دارند

امروزه افراد زیادی از حیوانات اهلی و خانگی مانند سگ و گربه و … در خانه نگهداری می کنند، گربه ها موجودات دوست داشتنی ای می باشند. آیا شما هم حیوانات خانگی مانند گربه دارید؟ به نظر شما شخصیت افرادی که گربه دوست دارند و از گربه ها در خانه نگهداری می کنند چگونه است؟ چرا آن ها بین این همه حیوانات خانگی گربه را انتخاب کرده اند؟ تا به حال با فردی که در خانه اش گربه نگهداری می کند برخورد داشته اید؟ آیا به شخصیت او توجه کرده اید؟ در این پست می خواهیم در مورد شخصیت افراد گربه دوست صحبت کنیم. برای دانلود صدای گربه با کیفیت بالا کلیک کنید.

افرادی که گربه دوست دارند چه ویژگی هایی دارند؟

افراد گربه دوست ویژگی های خاصی دارند که در زیر به آن ها اشاره می کنیم. البته نمی توان یک حکم کلی درباره افرادی که گربه دارند صادر کرد اما به طور کلی می توان برخی ویژگی ها را به افراد گربه دوست نسبت داد که بد نیست بدانید.

شخصیت افراد گربه دوست

یشتر بدانید: هزینه ماهانه نگهداری گربه در خانه چقدر است

طرفداران گربه ها خلاق هستند

استدلال محققان استدلال نشان می دهد که افراد گربه دوست فرد گرایانه ترند. آن ها یک نظریه دارند که از آن جا که داشتن یک سگ یک انتخاب گسترده و محبوب است، افرادی که سگ دوست دارند تمایل به انطباق بیشتری دارند و در نتیجه به ویژگی های شخصیتی مطلوب تر جامعه گرایش پیدا می کنند. دوستداران سگ، ذهن باز و خلاقیت افراد گربه دوست را غیر عادی می دانند. محققان دریافتند که مردم گربه دوست معمولا به کسانی فکر می کنند که تنگ نظر هستند. دقیقا مانند گربه های آن ها، آن ها احساس می كنند كه استقلال داشتن و ایستادگی در برابر جمعیت باید امری مثبت تلقی شود.

دوستداران گربه کنجکاو هستند

در مطالعه ای توسط دانشگاه کارول، ویسکانسین، روانشناسان دریافتند که افراد گربه دوست معمولا تحصیلات بالاتری دارند و همچنین در آزمون های هوشی نمره بالاتری می گیرند.

محققان همچنین دریافتند که عاشقان گربه به طور طبیعی درون گرایانه ترند. بر خلاف صاحبان سگ، که تمایل به بیرون از منزل دارند و یا به دنبال فرصتی برای تعامل اجتماعی هستند، گربه دوست ها گفتند که آن ها ترجیح می دهند با حیوانات خانگی و کتاب خوب خود را سرگرم کنند. این انتخاب برای سرگرمی ها به این معنی است که افراد گربه دوست به احتمال زیاد به دنبال فرصت های آموزشی می گردند، و بنابراین ممکن است باهوش باشد.

گربه دوست ها شخصیت های پیچیده ای دارند

همه این یافته ها نشان می دهد که صاحبان گربه ها اغلب ترکیبی از ویژگی های متناقض هستند، و آنها را پیچیده تر از افرادی که سگ ها دوست دارند، می کند. به عنوان مثال، در حالی که تحقیقات نشان می دهد صاحبان گربه ها درون گرا هستند و حتی می توانند مستعد ابتلا به روان رنجوری باشند، اما به طور غیر منتظره ای باز هم در معرض تجربیات جدید قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: انتخاب اسم برای گربه سیاه

ویژگی شخصیتی افراد گربه دوست

درونگرا بودن افراد گربه دوست

شخصیت افرادی که گربه دوست دارند چگونه است؟ افرادی که گربه ها را دوست دارند بسیار حساس و درونگرا می باشند. اما آن ها ذهن بازی دارند و با قوانینی که بر جامعه حاکم می باشد همراه نیستند و آن قوانین را قبول ندارند. آن ها ترجیح می دهند بیشتر تنها باشند، تا این که در یک جمع شلوغ حضور داشته باشند. همچنین آن ها دوست دارند در خانه بمانند و با گربه خود بازی کنند و یا کتاب بخوانند. گرچه این یک حکم کلی نیست اما در بیشتر موارد صادق است.

از گربه خود انتظار رفاقت عمیق دارند

معولا افراد گربه دوست در رفتار خود نشان می دهند که از بقیه انتظاری دارند. افراد سگ دوست از وفاداری و رفاقت سگ های خود لذت می برند و با آن ها بازی می کنند، اما افراد گربه دوست رابطه حساس  و عمیق تری با گربه های خود دارند. برای گربه دوست ها یک رفاقت ساده کافی نمی باشد، بلکه آن ها روابط و رفاقت احساسی و عمیق تر را می پسندند. اینکه گربه آن ها را دوست داشته باشد برایشان مهم است. اگر می خواهید بدانید که گربه ها صاحبان خود را می شناسند یا روی لینک زیر کلیک کنید.

بیشتر بدانید: عوض شدن صاحب گربه چه پیامدهایی در برخواهد داشت

حس استقلال افراد گربه دوست

گربه ها معمولا حیوانات مستقلی می باشند. به همین دلیل بیشتر افرادی که مستقل هستند گربه ها را دوست دارند و آن ها را به عنوان حیوان خانگی انتخاب می کنند.

از اتفاق های جدید استقبال می کنند

فکر و ذهن باز نیز جزو شخصیت های افراد گربه دوست می باشد. این افراد از اتفاق های جدید و تجربه های مختلف استقبال می کنند و همچنین آن ها بسیار هنرمند، خلاق هستند و تفکر بازی نسبت به مسائل دارند و همیشه به دنبال تجربه های جدید می باشند. بنابراین نوع شخصیت افرادی که گربه نگهداری می کنند ماجراجویانه است.

زود مضطرب می شوند

یکی دیگر از شخصیت های افراد گربه دوست استرسی بودن، عصبی و دمدمی مزاج بودن آن ها می باشد. افرادی که گربه دوست دارند خیلی زود نگران می شوند و دچار استرس و اضطراب می شوند. شاید به همین علت است که می توانند برخی گربه های ناآرام را تحمل کنند. البته این موضوع همیشه صدق نمی کند بسیاری از صاحبان گربه را می شناسیم که شخصیت بسیار آرام و خونسردی دارند.

به هنر و تاریخ علاقه دارند 

افرادی گربه دوست از دسته افراد بسیار روشن فکر می باشند. فردی که گربه را به عنوان حیوان خانگی انتخاب می کند به معنی روشن فکر بودن او می باشد. همچنین افراد گربه دوست بسیار با فرهنگ و خوش رفتار می باشند و ادب و احترام را در اولویت قرار می دهند. آن ها به هنر و تاریخ علاقه بسیار دارند.

شخصیت فردی که گربه دوست دارد

باهوش بودن افراد گربه دوست

افرادی که گربه دوست دارند بسیار باهوش می باشند و ذهن آن ها به خوبی و خیلی قوی عمل می کند.

تحقیقات نشان داده است که افراد گربه دوست نسبت به افراد سگ دوست باهوش تر می باشند.

بیشتر بدانید: بچه گربه کی از مادرش جدا می شود؟

در پایان:

شاید با یک شخصی که گربه نگهداری می کند در ازتباط باشید یا خودتان یک گربه خانگی دارید و بخواهید بدانید شخصیت افرادی که گربه دوست دارند چگونه است. به برخی ویژگی های شخصیتی افرادی که گربه دوست دارند اشاره شد. همیشه بحث هایی وجود دارد که کدام یک از حیوانات خانگی می توانند همدم بهتری باشند ولی چیزی که هست این می باشد که هر انسان شخصیت منحصر بفرد خودش را دارد و نسبت به آن می تواند هر حیوانی را که با آن می تواند ارتباط برقرار کند را به عنوان دوست خودش انتخاب کند. تفاوت ها وجود دارند ولی هیچ کدام به دیگری برتری ندارند.

فروشگاه قطعات آسانسور

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو