شلف دیواری برای گلدان با انواع طراحی خلاقانه و دوست داشتنی

شلف دیواری برای گلدان با انواع طراحی خلاقانه و دوست داشتنی


منبع: دکوراسیون

609

1399/12/14

12:46


شلف دیواری برای گلدان

شلف یا باکس از انواع المان های قدیمی و کاربردی می باشد و شما می توانید برای تزیین دکوراسیون داخلی منزل تان از آن استفاده نمایید. در ادامه مدل هایی از شلف دیواری برای گلدان را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

مدل های شلف دیواری برای گلدان

از شلف دیواری در زمان های گذشته برای آشپزخانه استفاده می شد و با گذشت زمان استفاده از این وسیله تزیینی به صورت دیواری بیشتر شده است و از آن ها برای قسمت های مختلف منزل استفاده می شود همچنین می توانید روی طبقه های شلف انواع وسایل تزیینی نظیر گلدانها و مجسمه و … را قرار بدهید.

شلف دیواری زیبا برای گلدان

طرح شلف دیواری مخصوص گلدان

از شلف می توانید برای پرورش گل و گیاهان استفاده نمایید همچنین بهتر است شلف را در مکانی نصب نمایید که دارای نور خوبی باشد تا گیاهان شاداب و باطراوت به نظر برسند. شلف حاوی گلدانهای کوچک و بزرگ را می توانید در پاسیو و گلخانه و سایر قسمت های منزل نصب کنید تا چیدمان گلدانها نظم بگیرند.

از شلف در فضای بالکن یا تراس نیز می توانید استفاده کنید و گلدان هایی را روی طبقه شلف قرار دهید و فضایی بی نظیر را در دکوراسیون این بخش از منزل تان ایجاد نمایید.

اجرای دکوراسیون داخلی

برای ساخت شلف از متریال های مختلف نظیر ام دی اف و چوب و … استفاده می شود و بهتر است شما رنگ شلف را به گونه ای انتخاب نمایید که با رنگ سایر وسایل موجود در منزل تان مطابقت و همخوانی داشته باشد. برای ساخت برخی از مدل های شلف از ترکیب رنگ های مختلف تیره و روشن استفاده می شود که این طرح ها نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

شلف دیواری برای گلدان

باکس دیواری برای گلدان

شلف دیواری برای گلدان

مدل شلف دیواری زیبا و شیک

شلف دیواری زیبا و جدید

باکس دیواری برای گلدان

شلف دیواری برای گلدان

شلف دیواری مخصوص گلدان

باکس دیواری مخصوص گلدان های کوچک و بزرگ

باکس دیواری سفید مخصوص گلدان

شلف دیواری شیک مخصوص گلدان

شلف دیواری زیبا و جدید

مدل شلف دیواری زیبا برای گلدان

شلف دیواری ساده برای گلدان

اگر تمایل دارید گلدان هایی را در فضای اتاق خواب یا پذیرایی قرار بدهید می توانید شلف با طرحی مناسب را روی دیوار نصب نمایید سپس تعدادی گلدان کوچک و بزرگ را روی شلف قرار بدهید. بهتر است شلف را در بین دو پنجره نصب نمایید همچنین می توانید علاوه بر گلدان سایر وسایل مورد نیاز خود را روی قفسه های شلف قرار بدهید.

شلف را بهتر است در فضاهای پرت نصب نمایید تا زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی منزل تکمیل شود و اگر تمایل دارید گل و گیاهان طبیعی را روی شلف قرار بدهید بهتر است شلف را در مکانی نصب نمایید که نورگیر باشد.

شلف های دیواری در ابعاد کوچک و متوسط و بزرگ ساخته می شوند و بهتر است شما اندازه شلف را به صورتی انتخاب نمایید که فضای کافی برای چیدن گلدانها را داشته باشد همچنین می توانید شلف ها با ابعاد مختلف را برای نصب روی دیوار انتخاب کنید و اندازه گلدانها را نیز در ابعاد کوچک و بزرگ انتخاب نمایید.

باکس دیواری مخصوص گلدان

باکس دیواری فلزی

شلف دیواری ام دی اف

شلف دیواری زیبا برای گلدان

شلف دیواری ساده برای گلدان

شلف دیواری مخصوص گلدان با طرح و رنگ متنوع

شلف دیواری مخصوص گلدان

 

شلف دیواری زیبا برای گلدان

شلف دیواری برای گلدان های شیک و زیبا

شلف دیواری برای گلدان زیبا

باکس دیواری برای گلدان های زیبا

مدل شلف دیواری مخصوص گلدان

شلف دیواری

شلف دیواری ساده

شلف دیواری زیبا مخصوص گلدان

باکس دیواری گرد برای گلدان

شلف دیواری زیبا برای گلدان

شلف دیواری زیبا و جذاب برای گلدان

در این مطلب مدل هایی از شلف مخصوص گلدان را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم با الگوبرداری از آن ها بتوانید شلف با طرح و رنگی مناسب را انتخاب نمایید و فضایی آرامش بخش و پرانرژی را در قسمت های مختلف منزل خود ایجاد نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو