آموزش ساخت گلدان زیبا و متفاوت با ایده جدید

آموزش ساخت گلدان زیبا و متفاوت با ایده جدید


منبع: آرگا

302

1399/12/14

13:25


روشی ساده و جالب را برای ساخت گلدان تزیین زیبا در این مطلب ارائه می دهیم که با استفاده از این آموزش مرحله به مرحله و جذاب می توانید با وسایل ساده و در منزل گلدانی زیبا و شیک برای گل هایتان بسازید.

روش های متعددی برای ساخت گلدان های زیبا و شیک وجود دارد که در هر یک سعی می شود با استفاده از وسایل ساده و معمولی، گلدان تزیینی زیبایی ساخته شود. مطمئنا همه ما تاکنون تجربه درست کردن گلدان با شیوه های مختلف را داریم، از این رو ما نیز قصد داریم در این مطلب روشی ساده و جالب را برای ساختن نوعی گلدان تزیینی زیبا معرفی نماییم که امیدواریم مورد توجه شما دوستان هنرمند واقع گردد. تا پایان همراه ما باشید.

ساخت گلدان با وسایل دور ریختنی و ساده :

خلاقیت در استفاده از وسایل بازیافتی و ساده برای هم ما جذاب است و اغلب ترجیح می دهیم از این طریق اقدام به خلق وسایل جدید و کاربردی نماییم. ساختن گلدان نیز از جمله مواردی است که به شکل های مختلف و با انواع وسایل دور ریختنی انجام می گیرد. گلدانی که امروز قصد ساختن آن را داریم، نوعی گلدان زیبا است که به عنوان وسایل تزیینی منزل مورد استفاده قرار می گیرد و به راحتی نیز تهیه می شود. برای ساختن این مدل گلدان نیاز به یک بطری شیشه ایی یا پلاستیکی خالی، مقداری نخ کنفی یا کاموا، چسب حرارتی و روبان های تزیین دارید.

لوازم مورد نیاز برای ساخت انواع گلدان

برای شروع بطری را تمیز و خشک نموده، سپس از قسمت بالای بطری با استفاده از چسب حرارتی، نخ کنفی را به صورت ردیف به ردیف به بطری بچسبایند.

ساخت گلدان با بطری

ساخت کاردستی گلدان

چسباندن نخ کنفی را به صورت ردیف به ردیف ادامه دهید و سعی کنید هیچ فضایی را خالی نگذارید.

گلدان تزیینی زیبا

گلدان های دست ساز زیبا

توجه داشته باشید که چسباندن نخ های کنفی، باید با دقت و حوصله انجام گیرد تا نتیجه دلخواه را کسب نمایید.

آموزش ساختن گلدان

درست کردن گلدان با بطری

بعد از اینکه تمام سطح بطری را با نخ های کنفی یا کاموا پوشاندید، نخ را در قسمت زیر بطری جمع نموده و قطع کنید.

ساخت مرحله به مرحله گلدان

آموزش گلدان دست ساز زیبا

مراحل ساخت گلدان زیبا

ساخت ساده و آسان گلدان تزیینی

حال با استفاده از روبان های رنگی زیبا به تزیین گلدان بپردازید. توجه داشته باشید که انتخاب نوع تزیینات کاملا سلیقه ایی است و شما از دیگر وسایل تزیینی از جمله : مروارید، نمد، مقوا و… می توانید برای تزیین روی گلدان استفاده نمایید.

ساخت گلدانهای تزیینی زیبا

مدل گلدان فانتزی دست ساز

حال گل های طبیعی یا مصنوعی را داخل گلدان دست ساز خود قرار دهید و از گلدان ساخته شده زیبا برای تزیین منزل استفاده نمایید. ساختن گلدان با وسایل دوریختنی به پایان رسید، عکس زیر نمونه تکمیل شده گلدان تزیینی ما را نشان می دهد.

تزیین گلدان زیبا

مدل گلدان گل دست ساز

ایده های جدید برای ساخت گلدان خانگی

گلها و گلدان های کوچک زیبا و طبیعی نقش زیادی در زیبایی منزل دارند، ضمن اینکه می توانند حس طراوت و آرامش بخشی را در فضای منزل به وجود آورند، ایده ساختن گلدان های تزئینی و شکیل در خانه پیشنهاد جذابی است، حال در صورتی که از گلدانهای ساده در منزلتان دلزده شده اید و قصد خریدن گلدان های جدید را نیز ندارید، می توانید با الگو گرفتن از انواع مدل گلدان های خانگی دست ساز که در ادامه این مطلب گلچین کرده ایم، به راحتی الگو گرفته و گلدان های زیبا و شکیلی برای دیزاین دکوراسیون داخلی منزلتان بسازید.

انواع خلاقیت گلدان

ایده های جذاب و متنوع زیادی برای ساختن گلدان های کوچک و خانگی وجود دارد، برای انجام این کار اصلا لازم نیست، هزینه های گران قیمت داشته باشید، بلکه با بهره گیری از کمی ذوق و حوصله و داشتن خلاقیت می توان با ساده ترین وسایل و لوازم دور ریختنی همچون بطری های پلاستیکی و شیشه ای، قوطی های کنسرو، مقوا، سیمان و غیره گلدان های شیک و جذابی درست کرد، حال در صورتی که از خود ایده ای برای ساختن گلدان های تزئینی زیبا ندارید، می توایند از انواع مدل گلدان آویز، گلدان رومیزی و دیواری دست ساز که در اینجا گلچین کرده ایم دیدن کرده و الهام بگیرید.

ساخت گلدانی زیبا

ساختن گلدان خلاقانه

تصاویری از کاردستی گلدان

خلاقیت ساده گلدان

ساختن گلدان چوبی

 

ساختن گلدان پلاستیکی

ساختن گلدان آویز

ایده ساخت گلدان

ساختن گلدان شیشه ای

ساختن گلدان با بطری

ساخت گلدان خانگی

ساختن گلدان دیواری

ساختن گلدان پلاستیکی

ساختن گلدان بتونی

ساختن گلدان زیبا

ساخت گلدان زیبا و خلاقانه

امیدواریم ساختن گلدان با بطری و مشاهده مدلهای مختلف گلدان های خانگی دست ساز برایتان جالب بوده باشد و ایده درست کردن این گلدان های زیبا و ساده را کسب کرده باشید. همچنین شما دوستان علاقه مند می توانید با مراجعه به بخش کاردستی و مشاهده آموزش های جالب و دیدنی در این بخش با دیگر ایده ها در زمینه ساختن وسایل خلاقانه و جالب دیگر نیز آشنا شوید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو