الن دی جنرس میزبان ستاره‌های فرندز می‌شود؟/ افشاگری‌های دیوید شویمر

منبع: ایران آرت

132

1399/12/14

19:50


بازیگر نقش راس جزئیات جدیدی از قسمت ویژه سریال "فرندز" را فاش کرد. او درباره مجری‌های این برنامه صحبت کرده است.

ایران آرت: دیوید شویمر یکی از شش ستاره‌ سریال "دوستان" (Friends) می‌گوید ویژه‌برنامه‌ این سیت‌کام سرانجام ماه آینده تولید خواهد شد.

این تک اپیزود ویژه قرار بود یک سال قبل فیلمبرداری شود اما پاندمی چند مرتبه به تأخیرش انداخته. شبکه‌ی HBO Max قصد داشت این اپیزود را همزمان با راه‌اندازی پخش کند.

شویمر که در نقش "راس گلر" بازی کرده در مصاحبه با "اندی کوئن" می‌گوید: "اتفاق خواهد افتاد. راستش یک ماه و چند روز دیگر به لس‌آنجلس خواهم رفت. یعنی، بالأخره راهی برای فیلمبرداری بی‌خطر آن پیدا کرده‌ایم و بخش‌هایی را برای رعایت پروتکل‌ها در فضای خارجی ساخته‌ایم."

به گزارش 30نما، این بازیگر ۵۴ ساله تأیید می‌کند که مجری این ویژه‌برنامه "الن دی‌جنرس" نخواهد بود. شویمر می‌گوید: "می‌توانم به شما بگویم که مجری الن و یا بیلی کریستال نخواهند بود. می‌توانم بگویم مجری چه کسانی نخواهند بود اما این کار وقت زیادی می‌گیرد."

سریال فرندز

"لیسا کودرو" که نقش "فیبی بوفی" را بازی کرده نیز پیش‌تر تأیید کرده بود بازیگران در قالب شخصیت‌هایشان ظاهر نخواهند شد. او می‌گوید: "یک ریبوت نیست، یک پروژه‌ی متن-محور نیست، ما در نقش شخصیت‌هایمان بازی نمی‌کنیم. خودمان هستیم که دور هم جمع می‌شویم، و این اتفاقی است که از سال ۲۰۰۴ وقتی تولید سریال به پایان رسید مقابل مخاطبین هرگز روی نداده." کودرو در مصاحبه با پادکست "راب لو" گفته بود که بعضی از بخش‌های ویژه‌برنامه را "پیش-فیلمبرداری" کرده است.

"دوستان" در قالب ۱۰ فصل و از سال ۱۹۹۴ پخش شد و همچنان یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تلویزیونی است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو