طرز تهیه ساندویچ صبحانه

طرز تهیه ساندویچ صبحانه , ساندویچ خوشمزه برای صبحانه

ساندویچ یکی از انواع غذاهایی است که به دلیل مصرف راحت و بدون ظرف، مورد علاقه خیلی از افراد واقع شده است. ساندویچ ها انواع مختلف دارند. در این دستور، طرز تهیه ساندویچ صبحانه با ژامبون و تخم مرغ و پنیر گودا، ارائه شده است. نان آن با کره تست می شود که طعم خوبی به ساندویچ می دهد. این ساندویچ را می توان به عنوان یک صبحانه شیک استفاده نمود یا می توان ساندویچ ها را بعد از گریل کردن به ابعاد کوچک تقسیم کرد و یک زیتون را با خلال دندان روی آن ثابت کرد و به عنوان فینگر فود راحت در جشن های تولد به عنوان عصرانه مورد استفاده قرار داد.

مواد لازم برای ۲ نفر
تخم مرغ۲ عدد
ژامبون۲ ورق
شیر½ پیمانه
خامه صبحانه۱ قاشق غذاخوری
پنیر خامه ای۱ قاشق غذاخوری
پنیر گودا۲ ورق
نان سبوس دار۲ عدد
کره۲۰ گرم
نمک و فلفل سیاهبه مقدار کافی

دستور پخت ساندویچ صبحانه

مرحله اول

برای تهیه ساندویچ خوشمزه و مخصوص برای صبحانه ابتدا تخم مرغ ها را درون یک کاسه می شکنیم. سپس نمک و فلفل و خامه و شیر را به آن اضافه می کنیم و با هم مخلوط می کنیم. سپس یک تابه برداشته و روی حرارت قرار می دهیم.

مرحله دوم

کره را درون آن می اندازیم. وقتی کره آب شد، مواد تخم مرغی را درون تابه می ریزیم و مرتب هم می زنیم تا کاملا پخته شود. دو طرف نان تست را کره می مالیم. سپس در یک تابه داغ دو طرف آن را تست و برشته می کنیم. سپس از مواد تخم مرغی روی نان می گذاریم.

مرحله سوم

ژامبون را کمی سرخ کرده و روی تخم مرغ ها می گذاریم. سپس یک لایه پنیر گودا و دوباره تخم مرغ ها را قرار می دهیم. روی کی طرف نان پنیر خامه ای می کشیم و روی ساندویچ قرار می دهیم. می توان ساندویچ ها را گریل کرد یا همان جور سرو نمود.

مطالب پیشنهادی