دانلود بازی Voyage برای کامپیوتر – نسخه DARKSiDERS

دانلود بازی Voyage برای کامپیوتر – نسخه DARKSiDERS


منبع: دانلود ها

138

1399/12/15

11:36


بازی Voyage یک اثر ماجراجویی و سینماتیک است که در آن باید به اکتشاف پرداخته و بتوانید تصمیم‌های خودتان را به تصویر بکشید. بازی شما را در نقش خودتان قرار می‌دهد و باید به‌صورت مشارکتی یک سفر حول دو بازمانده را دنبال کنید. این دو بازمانده در تلاش هستند که پاسخ روشنی برای پرسش‌های گذشته خود داشته باشند. شما باید سفر را آغاز کرده و با همراهی دوست خود، راهی به سوی خانه پیدا کنید.

همان‌طور که گفته شد، بازی یک تجربه‌ی اشتراکی در اختیار شما قرار می‌دهد و باید بتوانید تجربه‌ی همکاری بی نظیری را دنبال کنید. همراه با دوست خود یا به تنهایی می‌توانید بازی را تجربه کنید. سیستم گرافیکی بازی توسط سازندگان و با دست طراحی شده است و محیط‌هایی را می‌بینیم که بسیار زیبا بوده و شما می‌توانید خودتان را در آن غرق کنید. بازی بدون هیچ گونه خشونتی دنبال می‌شود و باید سفری را آغاز کنید که پایه و اساس آن روی تفکر و معماهای مختلف حریان دارد.

Voyage PC-DARKSiDERS

دانلود-بازی-Voyage

مطالب مرتبط

سیستم کنترلی بازی Voyage کاملا قابل درسترس است و می‌توانید از روش‌های مختلف برای پیشروی در بازی استفاده کنید. صفحه کلید و ماوس یک تجربه‌ی خاص به شما خواهند داد و می‌توانید در مناظر صوتی بازی نیز غوطه ور شوید. بازی از یک موسیقی ناب و لذت بخش بهره مند شده است و شما می‌توانید صدای هر شخصیت را به‌صورت منحصربه‌فردی گوش دهید. بازی پر از رمز و رازهای بسیار است و قرار نیست که هیچ گاه آن‌ها را فراموش کنید.

هر لحظه که در بازی پیش روی کنید، می‌توانید بیشتر با المان‌های هنری آن آشنا شده و در نهایت به پایان آن نزدیک‌تر شوید. صحنه‌های سینماتیک بسیاری در بازی وجود دارد که گاهی اوقات باید با حل کردن یکسری معماها، به آن دسترسی داشته باشید. همه چیز در گذشته جریان دارد و به‌دنبال رازهایی هستیم که بتوانید در دل آن‌ها اصل ماجرا را کشف کنید.

info

Voyage is a cinematic adventure game capturing the essence of shared exploration. Whether you decide to play by yourself or cooperatively, the journey will revolve around two survivors in search for answers of a long-forgotten past. Embark on a voyage, unravel a mystery and find a way home together.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows Vista, 7, 8, 10

Processor: Dual-Core 2.4GHz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Dedicated graphics (1GB VRAM)

DirectX: Version 9.0c

Storage: 2 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه DARKSiDERS را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی Voyage-DARKSiDERS با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو