دانلود بازی The Shore برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl

دانلود بازی The Shore برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl


منبع: دانلود ها

68

1399/12/15

11:36


بازی The Shore یک تجربه‌ی جذاب در مورد رمز و رازهای ناشناخته است و قرار است که کار خود را در یک جزیره ممنوعه و پر از وحشت شروع کنید. شما در این بازی داستانی را تجربه خواهید کرد که براسس آثار لاوکرفت ساخته شده است و شامل بسیاری از شناخته شدن‌هرین آفرایش‌های او و المان‌های دیگر است. بازیکنان در این اثر باید دنیا را از گاه دیگری کاوش کرده و پدری را کنترل کنند که در جستجوی دختر گمشده‌اش اسن.

بازیکنان در این اثر می‌توانند یک گیم‌پلی بسیار جذاب را تجربه کرده و در اتمسفر سنگین بازی حضور داشته باشند. وحشتناک‌ترین موجودات مربوط به دنیای لاوکرفت در این سری وجود دارد و همه‌ی این‌ها در حالی رخ خواهند داد که شما به‌صورت همزمان هم باید بتوانید معمای سازندگان را حل کنید. ذهن سازندگان در این سری خلاقیت‌های بیشتری داشته است و با کنترل شخصیت اندرو، می‌توانید به تمامی آن‌ها واقف شوید.

The Shore PC-CODEX | FitGirl Repack

دانلود-بازی-The-Shore

مطالب مرتبط

در بازی The Shore جان دختر اندرو در خطر افتاده است و شما باید وی را نجات دهید. باید با کشف اسرار نهفته کار خود را شروع کرده و بتوانید سلامتی عقلی خود را در برخی از معماها بازیابی کنید. همان‌طور که می‌دانید، بازی در سبک بقا طراحی شده است و سبک لاوکرفتی را می‌توانید در کل تجربه‌ی خود داشته باشید. هرچه بیشتر در بازی پیش روید، می‌توانید رمز و رازهای بیشتری را از چنین دنیایی دریافت کنید. باید با شگفتی‌های بزرگی روبرو شده و بتوانید لحظاتی را سپری کنید که اندرو می‌تواند از آن‌ها برای یافتن دختر خود استفاده کند.

اندرو هرچه قدر که در یافتن دختر خود ناکام باشد، عقل خود را بیشتر از دست خواهد داد. شما با تسلط روی مصنوعات مکانیکی، می‌توانید به مبارزه با خدایان قدیمی رفته و یک قدم از تاریکی جلوتر باشید. شما می‌توانید با خدایان بجنگید که قصد بلعیدن دنیای خودشان را دارند و چه چیزی مانند این می‌تواند ترسناک باشد. بازی The Shore در سبک ترسناک عرضه شده است و شما را به فضای دراماتیک ساحل هدایت خواهد کرد. داستان بازی عمیق و چندلایه دنبال می‌شود.

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

  • بر اساس ریلیز رسمی CODEX تحت عنوان The Shore-CODEX فشرده سازی شده است.
  • هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است.
  • حجم بازی از ۹٫۵گیگابایت به ۵٫۶گیگابایت کاسته شده است.
  • مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۲ الی ۵ دقیقه خواهد بود.
  • فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۱۴٫۶گیگابایت است.
  • حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است.
  • از کتابخانه XTool که توسط Razor12911 توسعه یافته، استفاده شده است.
info

THE SHORE is a game about the mystery of the unknown, set on a forbidden island filled with horrors. Based on the works of H. P. Lovecraft, the story features many of his best-known creations and more. Players will see the world through the eyes of Andrew, a father in search of his lost daughter. Players will experience The Shore through immersive, atmospheric gameplay and encounter the most nightmarish Lovecraftian entities, all while solving mind-bending puzzles. Try to survive as Andrew as he endeavors to save his daughter’s life and, perhaps, uncovering the secrets lurking within his own sanity.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: 64-bit Windows 7

Processor: intel core i5 4400 / AMD Ryzen 5 1600

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Nvidia GTX 1060 3GB

Storage: 15 GB available space

Additional Notes: Minimum Requirements may cause framedrops

سیستم پیشنهادی:

OS: 64-bit Windows 10

Processor: AMD Ryzen 7 3700X / Intel Core i7-7600K

Memory: 12 GB RAM

Graphics: Nvidia GTX 1660 Super 6GB

Storage: 15 GB available space

Additional Notes: SSD recommended, The game has a variety of visual effects that may cause seizures please stop playing if such symptoms occur

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو