دانلود بازی Good Night Knight v0.5.0 برای کامپیوتر – نسخه GOG Early-Access

دانلود بازی Good Night Knight v0.5.0 برای کامپیوتر – نسخه GOG Early-Access


منبع: دانلود ها

50

1399/12/15

12:09


بازی Good Night Knight ارائه دهنده‌ی نبردهای استراتژیک مبتنی بر مهارت است و شما باید در زمان و موقعیت مناسب، بتوانید از مهارت‌های خود استفاده کنید. عناصر مخفی کاری با قدرت تمام در این بازی وجود دارد و باید به‌صورت مخفیانه حرکت کرده و با کمک سیستم دید پویای بازی، در گوشه و کنار جهان آن حرکت کنید. می‌توانید نگاهی به اطراف انداخته و یاد بگیرید که دشمنان شما در چه نقاطی مشغول گشت‌زنی هستند.

شما می‌توانید آن‌ها را بدین شیوه غافلگیر کرده و راه خود را باز کنید. سیاه چاله‌های بسیاری در بازی وجود دارد که هرکدام به صورت تصادفی بعد از هر بار مرگ شما ایجا می‌شوند. بنابراین هیچگونه تکراری در بازی وجود دارد و می‌توانید ترکیبی از سناریوهای مختلف را در هر دور بازی انجام دهید. مقدار زیادی از مهمات در بازی وجود دارد که باید آن‌ها را دریافت کرده و از معجون‌ها و نفرین‌ها نیز برای نابودی دشمن بهره ببرید.

Good Night Knight v0.5.0 (Early-Access) PC-GOG

دانلود-بازی-Good-Night-Knight

مطالب مرتبط

در بازی Good Night Knight یک سری چالش اضافی هم وجود دارد که می‌توانند تعدیل کننده‌ی قدرت نیروهای دشمن باشند. شما پاداش‌های بیشتری را می‌توانید دریافت کرده و خود را برای نبرد اصلی آماده کنید. در هنگام نبرد، سعی کنید که در فرم عالی خود باشید و منابع را در حین نبرد جمع کنید. هزینه‌های خود را باید مدیریت کرده و در ساخت و ساز نیز دست بالا را بگیرید. گاهی اوقات هیچ تغییری در روند بازی ایجاد نخواهد شد و این شما هستید که باید دقیقا مانند زندگی واقعی، مرگ را هزینه‌ی بزرگی برای خود دانسته و اجازه‌ی چنین کاری را ندهید.

بازی یک حالت دیگر به‌نام Ironman دارد که به‌صورت اختیاری می‌توانید آن را تجربه کنید. در این حالت، اگر کشته شوید، همه چیز از دست شما می‌رود و فقط جسورترین شوالیه‌ها می‌توانند جرئت بازی در این سطح را داشته باشند. این بازی روی جمع‌اوری منابع و نبرد تمرکز کرده است و شما باید با کسب مواد غذایی بیشتر، آماده‌سازی بهتری برای تمام نبردهای بازی داشته باشید.

info

A dynamic hack-and-slash adventure that mixes procedural generation with hand-made scenarios and a darkly humorous story. Featuring heavy-hitting deliberate combat, robust stealth mechanics, threatening enemies with unique movesets and a vast array of game-changing items to discover.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Vista, Win 7, Win 8, Win 10 (64-bit)

Processor: 64-bit processor, Intel Core i3-4130 3.40 GHz / AMD Phenom II X4 965, 3.4 GHz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 560 / AMD Radeon HD 6950 DirectX: Version 11

Storage: 1 GB available space

Sound Card: DirectX compatible sound card

راهنمای نصب

1) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

2) بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

توضیحات: نسخه پیش رو به صورت دسترسی زودتر از هنگام (Early Access) می باشد و نسخه نهایی نیست. آپدیت ها تا 26م فوریه 2021 در این نسخه لحاظ شده است.

——————

دانلود بازی Good Night Knight (Early-Access) v0.5.0-GOG با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو