دانلود بازی Hellish Quart v0.2093 برای کامپیوتر – نسخه GOG

دانلود بازی Hellish Quart v0.2093 برای کامپیوتر – نسخه GOG


منبع: دانلود ها

118

1399/12/15

12:09


بازی Hellish Quart یک تجربه‌ی ناب در سبک دوئل جنگی است و در آن می‌توانید از شمشیرهای خود همراه با المان‌های فیزکی استفاده کرده و با دشمنان خود درگیر شوید. شخصیت‌های بازی دارای تکنیک‌های بسیار زیادی هستند و می‌توانند بازی خودشان را از نینجاهای ژاپنی الهام بگیرند. شما یکی از شخصیت‌های قرن هفدهم هستید و می‌توانید در نبردهای سریع مهارت خود را نشان دهید. بازی دارای یک حالت بقا و چندنفره است و می‌توانید با دوستان خود نیز وارد این بازی شوید. بسیاری از شمشیرها در ادامه به شخصیت شما اضافه خواهد شد و می‌توانید مهارت‌های خود را بالا ببرید. این بازی مبارزات فیزیکی خود را به‌صورت راگ لایک برای شما خواهد داشت و انیمیشن‌های بازی نیز فوق‌العاده واقع گرایانه هستند. شما می‌توانید حرکات زیبایی را در این بازی داشته باشید.

Hellish Quart v0.2093 (Early-Access) PC-GOG

دانلود-بازی-Hellish-Quart

بازی Hellish Quart از یک گرافیک سه بعدی استفاده می‌کند و تمام آسیب‌هایی که شما با شمشیر خود بر پیکر دشمن وارد می‌کنید، به‌صورت کاملا فیزیکی توسط همین انیمیشن نمایش داده خواهد شد. ترکیب‌های خاصی را می‌توانید ایجاد کرده و با دکمه‌های مختلف، دشمنان خود را نابود کنید. شمشیرها واقعا می‌توانند یکدیگر را کاور کرده حتی مقاومتی برای هم داشته باشند. شما برای برنده شدن، باید در کنار سرعت، بتوانید استراتژی داشته باشید و از بهترین سلاح‌ها در این زمینه استفاده کنید.

شما به‌طور خودکار می‌توانید شخصیت خود را ارتقا داده و حملات خاصی را روی دشمن خود صورت دهید. در این بازی یک کویر جهنمی را شاهد هستیم که مربوط به یک مکان تاریخی است. این مکان تاریخی در قرن هفدهم میلادی و در لهستان جریان دارد. شما منافع مشترکی با یک سرزمین داری و قرار است که در نبردهای مشترک حضور داشته باشید. قزاق‌ها و نیروهای لهستان در این بازی با هم تیم شده و در برابر دشمنان خود قرار می‌گیرد. شما در دوئل‌ها می‌توانید اصلی‌ترین مهارت خود را نشان دهید.

info

A fighting game about sword dueling, in which the blades really clash using physics, and the characters use motion captured fencing techniques. Play as one of many 17th century warriors and use sabers, rapiers, broadswords and many other blades in quick fights, survival mode or LOCAL multiplayer with friends (you can play online too with Steam Remote Play Together). You can also casually spar with wooden weapons now!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7

Processor: Intel i-5

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Geforce GTX 1050 (GPU) or Ryzen 4700g (APU)

DirectX: Version 11

Storage: 6 GB available space

Additional Notes: For 720p 60 fps, Low Detail settings. Minimal specs unknown yet – need more testing

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: Intel i-5

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Geforce GTX 970 or RX 590

DirectX: Version 11

Storage: 6 GB available space

Additional Notes: For 1080p 60 fps, High detail settings

راهنمای نصب

1) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

2) بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

توضیحات: نسخه پیش رو به صورت دسترسی زودتر از هنگام (Early Access) می باشد و نسخه نهایی نیست. آپدیت ها تا 27م فوریه 2021 در این نسخه لحاظ شده است.

——————-

دانلود بازی Hellish Quart v0.2093 (EA)-GOG:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو