دانلود بازی Astral Chain v1.0.1 برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl

دانلود بازی Astral Chain v1.0.1 برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl


منبع: دانلود ها

53

1399/12/15

12:38


در بازی ASTRAL CHAIN قرار است که یک داستان هیجان انگیز را تجربه کنیم. یک فاجعه بزرگ جهانی روی داده است و معدود بازماندگانی را می‌بینیم که در یک بزرگ دور هم جمع شده‌اند. اکنون وظیفه‌ی شما است از آن‌ها در برابر مهاجمین بیگانه دفاع کنید. شما باید مهارت‌های بزرگ خود را در این زمینه استفاده کرده و به‌عنوان عضوی از نیروهای ویژه پلیس، به تسلیحاتی مجهز شوید که به طور ویژه می‌توانند این نیروها را نابود سازند. شما در این بازی کاملا اکشن و هیجان انگیز که توسط پلاتینوم گیمز توسعه داده شده است، قهرمان داستان خواهید بود و می‌توانید یک لژیون را به‌طور همزمان کنترل کنید. شما باید بتوانید ترکیبی از نبردهای شیک را در بازی به نمایش گذاشته و مدام سبک خود را تغییر دهید تا دشمنان نتوانند آن را یاد گرفته و در برابر شما دفاع کنند. در این بازی قرار است که بازی را از جنبه‌ی تاریکی نیز مورد بررسی قرار داده و بقایای شهر را نجات دهید.

Astral Chain v1.0.1 + Yuzu Emu for PC-FitGirl Repack

دانلود-بازی-Astral-Chain

در بازی ASTRAL CHAIN شما باید دنیا را از شر مهاجمان زیرک نجات داده و تعادل را به دنیا بازگردانید. شما می‌توانید برای حل معماها از گروه ویژه‌ی همکاری خود کمک گرفته و اگر لازم بود، یک فرد گمشده را نیز دنبال کنید. فراموش نکنید که این یکی ماموریت‌های فراعی بازی است و می‌توانید جنایتکاران را تحت سلطه خود داشته باشید. هواپیمایی در اختیار خواهید داشت که در هزارتوها حرکت کرده و می‌تواندت قلمرو شما را بیشتر کند. در این بازی باید معماهای محیطی را حل کرده و اسرار این قلمرو عجیب و غریب را حل کنید. شما می‌توانید تحقیقات خود را در بازی گسترش داده و گروه ویژه‌ای را نیز بفرستید که پستوها را گشته و شما را در جریان بگذارند. یک فاجعه بزرگ در حال روی دادن است و این شما هستید که می‌توانید با تعامل با شهروندان، همه چیز را به نفع خود بازگردانید. بازی روی بسیار خشن و اکشنی دارد و شما همه کاره‌ی آن هستید.

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

  • بر اساس دیتای رسمی نینتندو سوییچ بازی (شامل آپدیت اول) ورژن v1.0.1 فشرده سازی شده است. از امولاتور Yuzu Switch برای اجرای بازی در پلتفرم PC استفاده شده است.
  • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است.
  • حجم بازی از ۹٫۸گیگابایت به ۵٫۴گیگابایت کاسته شده است.
  • مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۶ الی ۱۰ دقیقه خواهد بود.
  • فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۹٫۹گیگابایت و درهنگام نصب حدود ۱۹٫۱گیگابایت است.
  • سیاه بودن چشم‌های کاراکترهای بازی و سینک نبودن صدا در ویدیوهای بازی، دو باگ تاییدشده از این بازی هستند که هنوز برطرف نشده‌اند.
  • حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است.
info

The few survivors of a massive global disaster gather together in a futuristic megacity. Now it’s your job to protect them against otherworldly invaders–but you’re not alone as a member of a special police task force equipped with sentient armaments called Legions. In this brand-new action game from PlatinumGames, control the protagonist and a Legion simultaneously to chain stylish combos. Change Legions on the fly to vary your style and unleash a variety of abilities. The last remnants of humanity depend on you, and to save the world, you must investigate its dark side. Explore a near-future cyberpunk metropolis, solving crimes and seeing how the last remnants of humanity struggle to survive.

راهنمای نصب

1) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

2) پس از اتمام نصب می‌توانید بازی را اجرا کنید.

3) لطفا دقت داشته باشید که این بازی برای Nintendo Switch می‌باشد که توسط امولاتور Yuzu برای PC قابل استفاده شده است. به‌همین علت شما شاهد افت سرعت و عدم بهینه‌بودن گیم‌پلی خواهید بود. هرچه بیشتر بازی را پیش ببرید، بافت‌های بازی بهتر تولیدشده و در هارد شما ذخیره می‌شوند که باعث اجرای روان‌تر بازی در دفعات آتی می‌باشد. پس اگر دفعه اول بازی را اجرا کردید و بازی برای شما بسیار کند بود و لگ می‌زد نگران نباشید! با اجرای چندین دفعه بازی، تجربه بهتری خواهید داشت.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی Astral Chain v1.0.1 + Yuzu Emu for PC-FitGirl Repack:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو