دانلود بازی Animal Crossing New Horizons v1.7.0 برای کامپیوتر – نسخه FitGirl

دانلود بازی Animal Crossing New Horizons v1.7.0 برای کامپیوتر – نسخه FitGirl


منبع: دانلود ها

149

1399/12/15

12:38


بازی Animal Crossing New Horizons تماما روی ایجاد سازه‌ها و شخصی‌سازی آن‌ها جریان دارد. در این بازی شما به یک جزیره خلوت فرار کرده و قرار است که بهشت خود را احداث کنید. استراحت در جزیره، کاری است که شما همراه با جمع‌آوری منابع باید انجام دهید. در این بازی شما می‌توانید از ابزارهای مختلف استفاده کرده و به‌راحتی از موجودات در کنار اهداف خود استفاده کنید. شما می‌توانید حشرات را در طلوع آفتاب شکار کرده و بهشت خود را تزئین کنید.

می‌توانید در اقیانوس به ماهی گیری پرداخته و از آفتاب گرفتن در ساخل لذت ببرید. بازی شما را در طول روز خوشحال و سرگرم خواهد کرد و می‌توانید فرصتی تازه برای زندگی جدید و واقعی خود داشته باشید. بازی دارای شگفتی‌های بسیار زیادی است و در تمام طول سال از آن لذت کافی را خواهید بود.

Animal Crossing New Horizons v1.7.0 PC-FitGirl Repack

دانلود-بازی-Animal-Crossing-New-Horizons

در بازی Animal Crossing New Horizons کافی است که مدینه‌ی فاضله‌ی خود را ایجاد کرده و آن را به دوستان و خانواده خود نشان دهید. حتی می‌توانید به‌صورت آنلاین بازی کرده و زندگی را در جزیره‌هایی تجربه کنید که دوستان یا بازیکنان دیگر آن را ساخته‌اند. بهتر است که جزیره‌ی خود را نیز با آن‌ها به اشتراک گذاشته و بازخوردهای آن‌ها را دریافت کنید. شما می‌توانید از ساکنین جذیره کمک گرفته و منابع بیشتری را پیدا کنید. چهره‌های جدید و دوستانه‌ای را در بازی خواهید دید که هرکدام برای کمک به شما حاضر هستند.

در بازی می‌توانید از گرافیک خاص و لذت بخش بازی نیز استفاده کرده و بهترین تجربه را داشته باشید. می‌توانید برای ساخت و ساز، از همه چیز در جزیره استفاده کرده و یک تجربه‌ی نوین داشته باشید. شما می‌توانید جزیره‌ی شخصی خود را داشته باشید و کشفیات جدیدی را در بازی داشته باشید. بازی دارای فصول مختلفی است و می‌توانید همه چیز را خودتان تجربه کنید. ساکنین جزیره را باید شناخته و موارد دیگر را نیز خودتان رقم بزنید.

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

  • بر اساس دیتای رسمی نینتندو سوییچ بازی ورژن v1.7.0 فشرده سازی شده است. از امولاتور Yuzu Switch برای اجرای بازی در پلتفرم PC استفاده شده است.
  • دو بسته الحاقی منتشرشده، در این نسخه لحاظ گردیده است.
  • دیتای کش شده Shader برای هر دوبازی لحاظ گردیده و به طور خودکار فعال شده است. شما می توانید این دیتا را در صورت تمایل حذف کنید که در پوشه transferrable قرار دارد.
  • اگر به جای OpenGL از Vulkan استفاده می کنید، فولدر cacheهای بازی که توسط فیت گرل آماده شده، برای شما کار نخواهد کرد. اما امکان بهبود عملکرد کلی در اجرای بازی بسیار بالاتر است.
  • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است.
  • حجم بازی از ۶٫۹گیگابایت به ۳٫۶گیگابایت کاسته شده است.
  • مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۳ الی ۶ دقیقه خواهد بود.
  • فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۶٫۹گیگابایت و در هنگام نصب حدود ۱۰٫۵گیگابایت است.
  • حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است.
info

Escape to a deserted island and create your own paradise as you explore, create, and customize in the Animal Crossing: New Horizons game. Your island getaway has a wealth of natural resources that can be used to craft everything from tools to creature comforts. You can hunt down insects at the crack of dawn, decorate your paradise throughout the day, or enjoy sunset on the beach while fishing in the ocean. The time of day and season match real life, so each day on your island is a chance to check in and find new surprises all year round.

Show off your island utopia to family and friends—or pack your bags and visit theirs. Whether playing online* or with others beside you**, island living is even better when you can share it. Even without hopping on a flight, you’ll meet a cast of charming animal residents bursting with personality. Friendly faces like Tom Nook and Isabelle will lend their services and happily help you grow your budding community. Escape to your island getaway—however, whenever, and wherever you want.

راهنمای نصب

1) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

2) پس از اتمام نصب می‌توانید بازی را اجرا کنید.

3) لطفا دقت داشته باشید که این بازی برای Nintendo Switch می‌باشد که توسط امولاتور Yuzu برای PC قابل استفاده شده است. به‌همین علت شما شاهد افت سرعت و عدم بهینه‌بودن گیم‌پلی خواهید بود. هرچه بیشتر بازی را پیش ببرید، بافت‌های بازی بهتر تولیدشده و در هارد شما ذخیره می‌شوند که باعث اجرای روان‌تر بازی در دفعات آتی می‌باشد. پس اگر دفعه اول بازی را اجرا کردید و بازی برای شما بسیار کند بود و لگ می‌زد نگران نباشید! با اجرای چندین دفعه بازی، تجربه بهتری خواهید داشت.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی Animal Crossing: New Horizons v1.7.0 + 2 DLCs + Yuzu Emu for PC-FitGirl:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو