نمکی: موافق هیچ مسافرتی در عید نوروز نیستیم

منبع: برترین ها

47

1399/12/15

13:08


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: وزارت بهداشت مطلقا موافق هیچ مسافرتی در عید نوروز نیست و مانند سال گذشته که گفتیم از ۲۵ اسفند تا بعد از تعطیلات، فرصتی برای احیای کادر بهداشت و درمان داشته باشیم، باید از رفت و آمدها جلوگیری کنیم.

خبرگزاری ایرنا: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: وزارت بهداشت مطلقا موافق هیچ مسافرتی در عید نوروز نیست و مانند سال گذشته که گفتیم از ۲۵ اسفند تا بعد از تعطیلات، فرصتی برای احیای کادر بهداشت و درمان داشته باشیم، باید از رفت و آمدها جلوگیری کنیم.

سعید نمکی وزیر بهداشت:

وزارت بهداشت مطلقا موافق هیچ مسافرتی در عید نوروز نیست و مانند سال گذشته که گفتیم از ۲۵ اسفند تا بعد از تعطیلات، فرصتی برای احیای کادر بهداشت و درمان داشته باشیم، باید از رفت و آمدها جلوگیری کنیم.

صحنه‌های دردناکی در خوزستان می‌بینیم و در عرض ۴۸ ساعت ریه‌های یک فرد پر از ویروس است. در چنین شرایطی می‌خواهیم کوپن مسافرت بدهیم.

می‌دانیم مردم خسته هستند. ولی ناچار هستیم برای حفظ سلامت مردم روی برخی از این پروتکل‌های بهداشتی بایستیم.

یکی از دغدغه‌های همکاران ما همین تعطیلات نوروزی است و پیشنهاد ما این است که تردد و مسافرت انجام نشود. این جاده‌های پرازدحام و ترددهای بی رویه و در هم آمیختگی جمعیت و انتقال ویروس جهش یافته سرکش به شدت نگران کننده است.

به ما گفته می‌شود برای سفر پروتکل طراحی شود. ما می‌گوییم آب آلوده نخورید، اما اگر اصرار می‌کنید، بجوشانید و بخورید. در چنین وضعیتی هستیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو