دانلود بازی Pokemon Sword and Shield v1.3.1 برای کامپیوتر – نسخه FitGirl

دانلود بازی Pokemon Sword and Shield v1.3.1 برای کامپیوتر – نسخه FitGirl


منبع: دانلود ها

73

1399/12/15

13:09


بازی Pokemon Sword and Shield یک تجربه‌ی نقش آفرینی و بسیار جذاب است که در سال ۲۰۱۹ روانه بازار شده است. این بازی برای نینتندو سوییچ عرضه شده است و شما هم اکنون می‌توانید از طریق امولاتور برای کامپیوتر نیز تجربه کنید. در این بازی می‌توانید برنامه ریزی مفهومی بسیار خوبی با شمشیر داشته باشید و از سپر قدرتمند خود نیز استفاده کنید. بازی در منطقه جدید گالار جریان دارد و قرار است که در بازیکنان در تورنمنت‌های مختلفی این رقابت بزرگ را داشته باشند. شما می‌توانید از بیش از ۸۱ پوکمون در این بازی استفاده کرده و آن‌ها را تحت کنترل خود بگیرید. برخی از پوکمون‌ها دارای شرایط خاصی هستند و هرکدام هم دارای ویژگی‌های خاصی هستند که به شما در نبردها کمک خواهند کرد. هرکدام از پوکمون‌ها دارای فرم‌های خاصی هستند و شما در دنیای ماورایی می‌توانید تجربه‌ کننده‌ی آن‌ها باشید.

Pokemon Sword and Shield v1.3.1 + Yuzu Emu for PC-FitGirl Repack

دانلود-بازی-Pokemon-Sword-and-Shield

همه‌ی پوکمون‌ها در بازی Pokemon Sword and Shield حضور ندارند و همین موضوع سبب شده است که واکنش‌های شدیدی را از طرف دریافت دریافت کند. بازی فروش خوبی را در سرتاسر جهان داشته است و بازخوردهای بازیکنان نیز بسیار درخشان بوده است. این بازی دنیای ماورایی پوکمون‌ها را به تصویر کشیده است و هنوز می‌تواند برای بسیاری از گیمرها بسیار جذاب باشد. بازی دارای نبردهای تعاملی بسیار زیادی است و خیلی از المان‌های بازی را نیز به‌صورت رایگان تجربه خواهید کرد.

شما منطقه‌ی بزرگ و جهان بازی را در اختیار دارید که دوربین نیز با شما حرکت کرده و می‌توانید از ۱۳ جهان دیگر هم حضور داشته باشید. تورنمنت‌ها حالت شیطانی دارند و شما ابتدا باید در هرکدام از لیگ‌ها، بتوانید بهترین رتبه را کسب کنید. در گیم‌پلی این بازی شاهد هستیم که نقش آفرینی نقش بسیار مهمی در ماجراجویی‌های شما خواهد داشت و در خیلی از حالت‌ها، می‌توانید در تلاش برای گرفتن پوکمون‌های جدید و آموزش آن‌ها باشید.

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

  • بر اساس دیتای رسمی نینتندو سوییچ بازی (شامل آپدیت اول) ورژن v1.3.1 فشرده سازی شده است. از امولاتور Yuzu Switch برای اجرای بازی در پلتفرم PC استفاده شده است.
  • دو بسته الحاقی The Crown Tundra و The Isle of Armor در این نسخه لحاظ گردیده است.
  • دیتای کش شده Shader برای هر دوبازی لحاظ گردیده و به طور خودکار فعال شده است. شما می توانید این دیتا را در صورت تمایل حذف کنید که در پوشه transferrable قرار دارد.
  • اگر به جای OpenGL از Vulkan استفاده می کنید، فولدر cacheهای بازی که توسط فیت گرل آماده شده، برای شما کار نخواهد کرد. اما امکان بهبود عملکرد کلی در اجرای بازی بسیار بالاتر است.
  • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است.
  • حجم بازی از ۲۴٫۸گیگابایت به ۳٫۳گیگابایت کاسته شده است.
  • مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۱۰ الی ۲۰ دقیقه خواهد بود.
  • فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۲۴٫۷گیگابایت است.
  • حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است.
info

A new generation of Pokémon is coming to the Nintendo Switch™ system. Begin your adventure as a Pokémon Trainer by choosing one of three new partner Pokémon: Grookey, Scorbunny, or Sobble. Then embark on a journey in the new Galar region, where you’ll challenge the troublemakers of Team Yell, while unraveling the mystery behind the Legendary Pokémon Zacian and Zamazenta! Explore the Wild Area, a vast expanse of land where the player can freely control the camera. Team up with three other players locally or online in the new multiplayer co-op Max Raid Battles* in which players will face off against gigantic and super-strong Pokémon known as Dynamax Pokémon.

راهنمای نصب

1) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

2) پس از اتمام نصب می‌توانید بازی را اجرا کنید.

3) لطفا دقت داشته باشید که این بازی برای Nintendo Switch می‌باشد که توسط امولاتور Yuzu برای PC قابل استفاده شده است. به‌همین علت شما شاهد افت سرعت و عدم بهینه‌بودن گیم‌پلی خواهید بود. هرچه بیشتر بازی را پیش ببرید، بافت‌های بازی بهتر تولیدشده و در هارد شما ذخیره می‌شوند که باعث اجرای روان‌تر بازی در دفعات آتی می‌باشد. پس اگر دفعه اول بازی را اجرا کردید و بازی برای شما بسیار کند بود و لگ می‌زد نگران نباشید! با اجرای چندین دفعه بازی، تجربه بهتری خواهید داشت.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی Pokemon: Sword/Shield v1.3.1 + 2 DLCs  PC-FitGirl Repack:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو