دانلود انیمیشن تام و جری Tom and Jerry 2021 – با زیرنویس فارسی

منبع: دانلود ها

193

1399/12/15

16:17


انیمیشن-Tom-and-Jerry-2021

نام انیمیشن: Tom and Jerry – انیمیشن سینمایی تام و جری

سال انتشار: ۲۰۲۱

ژانر: انیمیشن، ماجرایی، کمدی

مدت زمان: ۱۰۱ دقیقه

کیفیت: WEB-DL 2160p 4K UHD HDR / WEB-DL 1080p / WEB-DL x265 10bit 720p / WEB-DL x265 1080p 10bit

زیرنویس فارسی: دارد

زیرنویس انگلیسی: دارد

IMDB

خلاصه داستان: انیمیشن تام و جری (به‌انگلیسی: Tom and Jerry 2021) در مورد اولین رویایی تام و جری و آغاز رقابت آن‌ها است. گویا تام و جری از ابتدا با رفاقت کار خود را شروع می‌کنند و در نهایت بر اثر یک اتفاق خاص، نبردهای آن‌ها شروع می‌شود. تام و جری شخصیت‌های دوست داشتنی کودکی خیلی از ما است و به‌همین دلیل نظاره کردن آن‌ها در یک انیمیشن مدرن و جذاب با پیشرفت‌های گرافیکی امروز، می‌تواند جالب توجه باشد. در این لایو اکشن می‌توانیم شخصیت‌های دیگری را هم ببینیم که در دنیای تام و جری حضور دارند. رقابت بین تام و جری تمامی ندارد و آن‌ها پا به هر جایی که می‌گذارند، برای همدیگر مشکل ایجاد می‌کنند. این سری داستان جذابی هم برای ما به همراه دارد که همراه با نبردهای تام و جری، می‌توانیم آن را نیز دنبال کنیم.

داستان رقابت تام و جری در انیمیشن تام و جری Tom and Jerry 2021 به فضا و آسمان نیز کشش پیدا می‌کند و دخترک ماجرا نیز دقیقا نمی‌داند که برای حل این مشکل چکار باید بکند. این دو بهترین دشمنان همدیگر و در عین حال، بدترین دوستان همدیگر هستند و این پاردوکس می‌تواند جذابیت جیب و غریبی را به این انیمیشن ایفا کند. این دو گربه و موش مشهور دنیای انیمیشن‌ها، آمده‌اند تا داستان آشنایی خود را با ما به اشتراک گذاشته و در یک شهر بزرگ دوباره باهم رقابت داشته باشند. آن‌ها پا به فروشگاه و مکان‌های مختلف گذاشته و به دنبال همدیگر هستند تا دیگری را شکست دهند. جری در این نبرد پیروزتر است و سعی می‌کند که از دست تام فرار کند. او همیشه سعی می‌کند که به دور از دردسرهای تام حرکت کند، اما تام نیز هیچ‌گاه ول کن نخواهد بود.

info

Adaptation of the classic Hanna-Barbera property, which reveals how Tom and Jerry first meet and form their rivalry.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو