دانلود فصل اول انیمیشن سریالی Animaniacs 2020 – یاکو و واکو

منبع: دانلود ها

201

1399/12/15

16:17


انیمیشن-Animaniacs

نام انیمیشن: Animaniacs – انیمانیاکس (یاکو و واکو)

سال انتشار: ۲۰۲۰

ژانر: انیمیشن، کمدی، خانوادگی

مدت زمان: هر قسمت حدود ۲۱ دقیقه

کیفیت: WEB-DL 1080p / WEB-DL x265 10bit 1080p / WEB-DL 720p / WEB-DL x265 10bit 720p

وضعیت پخش: اتمام فصل اول

زیرنویس فارسی: ندارد

زیرنویس انگلیسی: دارد، ادغام‌شده با ویدیو

IMDB

خلاصه داستان: در انیمیشن یاکو و واکو (Animaniacs 2020) که نسخه‌ی به‌روز یافته‌ای از مجموعه انیمیشن یاکو و واکو در دهه ۱۹۹۰ است، قرار است که بازهم شخصیت‌های حواس پرتی را مشاهده کنیم که باعث مشکلات و نبردهای زیادی می‌شوند. یاکو و واکو بار دیگر به دنیای ما آمده‌اند تا ماجراهای جدیدی را شروع کرده و دوستان خود را پیدا کنند. شخصیت‌های همیشگی را در این سری شاهد هستیم و قرار است که در هر قسمت برای خلق ماجرایی جدید وارد شوند. دیالوگ‌های جذاب و کمدی همیشگی این دوستان را بازهم در این سری شاهد هستیم و هولو بازسازی خوبی را داشته است. این دوستان دارای مهارت‌های خاص و جذابی هستند و از آن‌ها برای انجام ماموریت‌های خود استفاده می‌کنند. شخصیت‌های منفور سری نیز در این انیمیشن سریالی حضور دارند و می‌توانید شاهد هنرنمایی آن‌ها باشید.

شخصیت‌های مختلفی از جمله پونیو در انیمیشن Animaniacs 2020 حضور دارد و بازهم هنرنمایی‌های موزیکال این دوستان را خواهیم دید. تکنولوژی وارد این سری شده است و یاکو و واکو قرار است که این ماجراها را در دنیای به‌روز عصر ما دنبال کنند. شاید برای شما جالب باشد که با فضای کنونی انیمیشن‌های امروزی، یاکو و واکو چه ماجراهای تازه‌ای می‌توانند داشته باشند. برای پاسخ به این سوال، سری را دنبال کرده  ببینید که هولو چه دست پختی را آماده کرده است. این انیمیشن ریبوتی برای یاکو و واکوی دهه‌ی ۱۹۹۰ است و در ابتدای داستان نیز آن را برای ما مشخص می‌کنند. یاکو و واکو قرارداد تازه‌ای را امضا کرده‌اند و فصل جدیدی را برای ما آماده می‌کنند. این دو شخصیت دوست داشتنی هنوز هم عادات همیشگی خود را تکرار می‌کنند و هیچ تغییری در آن‌ها مشاهده نمی‌کنیم.

info

An updated version of the 1990s animated series featuring a trio of wacky characters causing mayhem on the Warner Bros. studio lot.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو