دانلود انیمیشن Legend of Deification 2020 – دو زبانه با زیرنویس فارسی

منبع: دانلود ها

164

1399/12/15

16:17


دانلود انیمیشن جیانگ زیا – Jiang Ziya 2020 (Legend of Deification)

انیمیشن-Legend-of-Deification

نام انیمیشن: Legend of Deification – جیانگ زیا: افسانه الهی

سال انتشار: ۲۰۲۰

ژانر: انیمیشن، اکشن، ماجرایی

مدت زمان: ۱۱۰ دقیقه

کیفیت: BluRay 1080p / BluRay 720p

زیرنویس فارسی: دارد

زیرنویس انگلیسی: دارد

صدای انیمیشن: دوزبانه (انگلیسی و چینی)

IMDB

خلاصه داستان: انیمیشن جیانگ زیا (به‌انگلیسی: Legend of Deification 2020) در مورد فرماندهی به‌نام جیانگ زیا است که باید با فاکس دیمون که موجودیت انسانی را به‌خطر انداخته است، مبارزه کند. او با روباه نه دمی روبرو می‌شود که با روح یک دختر بی‌گناه در ارتباط است و کشف بزرگی را انجام می‌دهد. حال تصمیم چالش برانگیزی برای وی ایجاد شده است و باید ارابه بهشتی را دنبال کند. او مسیر دیگری هم دارد و آن‌هم رسیدن به عدالت است، حال گیر افتادن در چنین انتخابی می‌تواند برای وی گران تمام شود. جیانگ زیا برای یک ماموریت بزرگ انتخاب شده است و همه‌ی امید بشریت به وی است. این انیمیشن به زبان ژاپنی است و می‌توانید روایت داستانی عالی و صداپیشه‌های حیرت انگیزی را در آن مشاهده کنید. حال زمان آن فرا رسیده است که با خدایان رودر رو شده و ببینیم که شیاطین چگونه می‌توانند پیروز شوند.

در انیمیشن Legend of Deification 2020 نبردهای بزرگی را می‌بینیم که جیانگ زیا باید در برابر همه‌ی آن‌ها قد علم کند. گویا جیانگ زیا با کشتن شیطان، تعادل را در دنیا برهم خواهد زد و اتفاقات وحشتناک‌تری روی خواهد داد. جیانگ زیا با یک دختر روبرو می‌شود که در دل یک روباه نه دم قرار دارد. این ملاقات همه چیز را تغییر می‌دهد و قرار است که نبردهای دیگری را در این انیمیشن شاهد باشیم. جیانگ زیا برای مدت طولانی ناپدید شده بود و حال با بازگشت خود، تغییرات بزرگی را در دنیا روی داده است. او نیاز به کمک دوستان خود دارد و باید دید که چه سرنوشتی برایش مقدر شده است. جلوه‌های بصری این انیمیشن نیز خارق‌العاده است و یقینا از دیدن آن لذت خواهید برد.

info

Atop the ruins of war, top commander JIANG ZIYA is given the task to banish the Nine-tailed Fox Demon who threatens all mortals’ very existence. When he discovers the Nine-tailed Fox’s life linked to the soul of an innocent girl, he is faced with a challenging decision – follow the will of heaven or find his own path to righteousness.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو