واژگونی کامیون در بزرگراه آزادگان

منبع: برترین ها

139

1399/12/15

16:52


رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از واژگونی یک دستگاه کامیون در بزرگراه آزادگان خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از واژگونی یک دستگاه کامیون در بزرگراه آزادگان خبر داد.

ساعت 9:40 صبح امروز (جمعه 15 اسفند) یک دستگاه کامیون حامل بار در مسیر شرق به غرب اتوبان آزادگان، روبروی میوه و تره‌بار، نرسیده به پل شهید کاظمی واژگون شد.

این کامیون به علت سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله‌نقلیه ابتدا به سمت راست و پس از برخورد با جداول میانی به لاین کندرو منحرف و وارد شد.

خوشبختانه خودروهای عبوری در لاین کندرو با کامیون برخورد نکرده و رانندگان آنها توانستند قبل از برخورد، خودروی خود را متوقف کرده و دقیقاً پیش از توقف کامل این کامیون، متوقف شوند.

بلافاصله پس از این حادثه رئیس و تیمهای کارشناسی منطقه 26 پلیس راهور تهران بزرگ در محل حضور یافته و ضمن ایمن‌سازی محل حادثه به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

با حضور عوامل راهور در محل حادثه و بیرون آوردن راننده کامیون از فضای محبوس شده، نسبت به جابجایی بارهای این کامیون اقدام و با استفاده از جرثقیل سنگین پلیس راهور تهران بزرگ کامیون جابه‌جا و به گوشه راه منتقل شد.

همچنین راننده با حضور تیم اورژانس در محل، به نزدیک‌ترین مرکز درمانی منتقل شد.

سرهنگ احسان مؤمنی؛ رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: در نهایت با اقدامات صورت گرفته مسیر بازگشایی شد.

وی از رانندگان خواست حین خلوتی معابر و بزرگراه‌ها، از سرعت و سبقت غیرمجاز جداً خودداری و همیشه با سرعت مطمئنه و مجاز حرکت کنند.

واژگونی کامیون در بزرگراه آزادگان

واژگونی کامیون در بزرگراه آزادگان

واژگونی کامیون در بزرگراه آزادگان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو