هتل ۵ ستاره دریایی ترنج کیش

منبع: تالاب

125

1399/12/15

19:38


هتل ۵ ستاره دریایی ترنج کیش

جزیره کیش از جزایر زیبای جنوب ایران است که در هر سال میزبان مهمانان و توریست‌های بسیاری است. این جزیره به طور متوسط یک میلیون و هفتصد هزار بازدیدکننده دارد. به همین منظور به عنوان یکی از مناطق گردشگری مهم، هتل های لوکس و زیبا، مکان های تفریحی هیجان انگیز، رستوران های فرنگی و ایرانی ساخته شده است.

 

هتل‌های کیش به دلیل گردشگری و توریستی (Tourist) بودن این جزیره جزء بهترین‌ها محسوب می‌شوند. هتل‌های ۵ ستاره زیادی در کیش ساخته شده است. هتل دریایی ترنج، هتل داریوش، هتل پانوراما، هتل ویدا و…. جزء هتل‌های پرطرفدار هستند. هتل ترنج دریایی کیش که یکی از متفاوت ترین هتل های کیش محسوب میشود نقطه نظر همه مسافران است. در ادامه به معرفی جزئی این هتل زیبا پرداخته ایم.

 

بررسی معماری هتل ترنج کیش

در معماری هتل ترنج کیش از یکی از طرح های با قدمت و اصیل ایرانی استفاده شده است. از قدیم تاکنون بته‌جغه از مهم‌ترین طرح‌های ایرانیان بوده است و در بسیاری از کار‌ها از این طرح استفاده می‌کنند.

هتل ۵ ستاره دریایی ترنج کیش

متاسفانه تابحال نامی از طراح و معمار این هتل آورده نشده است. قدمت این طرح به دلیل معنی آن است (بته جقه به معنای سرو خمیده است که در زمان‌های باستان نماد تمدن ایران بود). به همین دلیل است که این هتل با این طرح زیبا مورد توجه تمام گردشگران قرار می‌گیرد و بسیاری از گردشگران و توریست‌ها رزرو هتل ترنج کیش را انتخاب میکنند.

 

هتل دریایی ترنج کیش بر روی آب قرار دارد و معماری آن شبیه به هتل‌ مالدیو است که برخی از مقایسه‌کنندگان این دو هتل، هتل ترنج را بسیار زیبا‌تر از هتل مالدیو دانسته‌اند.

 

خدمات و امکانات هتل ترنج کیش

هتل ترنج دریایی کیش (http://bia2safa.net/goto/web/url/2326523هتل-ترنج/) از مدرن‌ترین هتل‌‌های خاورمیانه است که تمام امکانات را در دسترس مسافرین خود قرار می‌دهد. این هتل به دو فاز آبی و ساحلی تقسیم می‌شود.

 

فاز دوم قسمت ساحلی است که همچنان در حال ساخت است. کافی شاپ،  فست فود ساحلی، رستوران بزرگ خورشید بر روی آب با کف شیشه‌ای، رستوران فرنگی بر روی دریا، سالن اسپا، ماساژ با کف شیشه‌ای، سالن گیم (ورزش) کف شیشه‌ای، خانه بازی کودک، مزون، سالن بیلیارد و… از مهم‌ترین امکانات هتل ترنج است.

 

فاصله هتل ترنج تا مراکز مهم کیش:

یکی از موارد مهمی که گردگشران هنگام رزرو هتل در کیش به آن دقت میکنند فاصله هتل مد نظر خود تا مراکز تفریحی و ساحل است. در ادامه لیست کاملی از فاصله مکان های مهم تا هتل ترنج را نوشته ایم تا هنگام رزرو هتل دریایی ترنج دید کاملی داشته باشید.

فاصله هتل ترنج تا کشتی یونانی: 6.1 کیلومتر

فاصله تا باغ پرندگان :17.1 کیلومتر

فاصله تا پارک دلفین‌ها: 17.0 کیلومتر

فاصله تا آکواریوم :17.3 کیلومتر

فاصله تا بازار زیتون: 13.4 کیلومتر

فاصله تا بازار مرجان: 16.8 کیلومتر

فاصله تا شهر باستانی حریره: 7 و 7 کیلومتر

فاصله تا مسير ويژه دوچرخه سواري: 6 و 4 کیلومتر

فاصله تا پدیده شاندیز: 11 و 8 کیلومتر

فاصله تا بازار عرب‌ها (صفین): 4 و 3 کیلومتر

فاصله تا مجتمع گلف کیش: 4 و 4 کیلومتر

فاصله تا بازار پارس خلیج: 4 و 2 کیلومتر

فاصله تا مركز خريد ديپلمات: 4 و 2 کیلومتر

فاصله تا دهكده المپيك: 8 و 6 کیلومتر

 

امکانات هتل ترنج دریایی کیش

در تمامی هتل ها امکانات مختلفی به صورت خصوصی در اتاق و به صورت عمومی در لابی یا جایگاه های مختلف هتل برای مهمانان فراهم شده است که ابتدا امکانات مخصوص داخل هر اتاق و امکانات عمومی را به صورت جزئی نوشته ایم.

تمام سوئیت‌های این هتل بر روی آب هستند و کف شیشه‌ای دارند که بسیار زیبا و سرگرم‌کننده است. این سوئیت‌ها بالکن‌هایی مجزا با چشم‌اندازی به سوی دریا دارند.

 

امکانات اتاق های هتل ترنج:

روم سرویس، صبحانه، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، دراور، آباژور، میزتحریر، چای ساز، آب رایگان، بالکن، رخت آویز، کمد لباس، تلفن در اتاق، تلویزیون، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع در اتاق، صندوق امانات داخل اتاق، سیستم اطفاء حریق در اتاق، اینترنت در اتاق، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق از مهم‌ترین ویژگی‌ اتاق‌های هتل ترنج کیش است.

 

امکانات عمومی هتل ترنج:

لابی، صندوق امانات، نمازخانه، آتلیه، فتوکپی، پرینتر، زنگ هشدار، چایخانه سنتی، کافی شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، روزنامه، فضای سبز، اتاق بازی، جکوزی، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، اتاق تلفن (اپراتور)، کپسول آتش‌نشانی، سیستم اعلام حریق، ترانسفر رایگان، زمین و سالن ورزشی، سالن بیلیارد، خدمات باربری، شبکه پخش فیلم، پارکینگ، خودپرداز، خدمات بیدار باش، خدمات برای معلولین، خدمات خانه‌داری، مینی بار، هزینه‌ اینترنت در لابی،  سرویس بهداشتی فرنگی در لابی جز امکانات عمومی هتل ترنج کیش محسوب میشوند.

هتل ۵ ستاره دریایی ترنج کیش

سوئیت‌های هتل ترنج کیش

این هتل  زیبا دارای ۱۰۰ سوئیت ویلایی مجزا است. این سوئیت‌ها ابعاد مناسب و مختلفی دارند. چشم‌انداز آن‌ها به سمت هتل ترنج، دریا و رو به غروب آفتاب است. اما امکانات و سرویس در تمام اتاق‌ها یکسان بوده و تنها از نظر ابعاد و چشم‌انداز متفاوت هستند. این هتل دارای اتاق امپریال است که از تمام جوانب با بقیه سوئیت‌ها متفاوت است. قیمت اتاق امپریال از سوئیت‌ها بیشتر است. اندازه آن ۱۲۰ متر بوده و تجهیزاتی چون وان جکوزی، حوله‌های لباسی، سشوار، وان حمام، لوازم بهداشتی شخصی و… دارند. کف شیشه‌ای بودن هتل ترنج از اصلی‌ترین مزیت های آن است.

 

مجموعه آبی هتل ترنج کیش

مجموعه آبی از مهم‌ترین بخش های هتل های لوکس در کیش محسوب میشود بدون شک هتل ترنج کیش نیز از این امکان مستثنی نیست. استخری با آب شفاف و محیطی زیبا با عمق متعادل بهترین مکان برای شنا در سفربه جزیره کیش میتواند باشد. در مجموعه آبی هتل ترنج، جکوزی، سونا خشک، سونا بخار با تکنولوژی های روز تعبیه شده است.

 

قوانین هتل ترنج کیش

قوانین ورود و خروج:

شما در این هتل قادر هستید از ساعت ۱۴:۰۰ اتاق خود را تحویل بگیرید و از ساعت ۱۲:۰۰ اتاق را تحویل دهید.

 

قوانین خردسال:

هزینه برای کودکان خردسال تا سن ۶ سالگی، در این هتل رایگان است.

 

قوانین کنسل کردن:

پس از کنسل کردن، شرایط و مبلغ جریمه کنسلی مشخص می‌شود و بقیه‌ی هزینه به فرد بازگردانده خواهد شد. اما توجه کنید که امکان کنسل کردن برای رزروهای نوروز وجود ندارد.

 

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هتل ترنج

با توجه به شیوع کرونا (covid-19) و خطر انتقال آن باید تا حد امکان از سفر خودداری کرد و در صورت اجبار به سفرهتلی انتخاب کنیم که پروتکل های بهداشتی در اقصی نقاط آن رعایت شود.

 

در هتل ترنج کیش پروتکل‌های بهداشتی به طور کامل انجام می‌شود. در آشپزخانه این هتل پرسنل با ماسک، روپوش و کلاه مخصوص مشغول به کار هستند و در قسمت خدمات اتاق‌ها و لابی کارمندان از ماسک و دستکش استفاده می‌کنند و تمامی لوازم شخصی به صورت یک بار مصرف تهیه میشود.

 

هتل دریایی ترنج کیش هتلی با تمام امکانات و دارنده افتخارات بین المللی و سلامتی است که زبانزد تمام جهان است که بیشتر گردشگران در جزیره زیبای کیش، برای رزرو هتل ترنج را انتخاب میکنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو