انفجار یک ساختمان اداری در خیابان سپهبد قرنی

منبع: برترین ها

47

1399/12/16

10:31


ملکی از انفجار یک واحد اداری در یک ساختمان ۵ طبقه در خیابان سپهبد قرنی خبر داد.

باشگاه خبرنگاران: ملکی از انفجار یک واحد اداری در یک ساختمان ۵ طبقه در خیابان سپهبد قرنی خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اظهار کرد:ساعت ۶:۱۱ دقیقه صبح امروز یک مورد حادثه انفجار در خیابان سپهبد قرنی بالاتر از خیابان طالقانی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: ایستگاه شماره ۱۸ با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شد. آتش نشانان در مدت زمان ۴ دقیقه به محل حادثه رسیدند و مشاهده کردند که در یک ساختمان ۵ طبقه ۱۰ واحدی که کاربری اداری دارد، در طبقه پنجم و در یک واحد ۷۰ متری که به گفته شاهدان یک نفر نیز شب‌ها در آنجا استراحت می‌کرد انفجاری رخ داده است.

 

ملکی گفت:شدت انفجار به حدی بود که تمام شیشه‌ها و درب و پنجره این واحد تخریب شده بود و دیوار قسمت پشتی کاملا تخریب شده بود و خوشبختانه، چون ساعات آغازین روز بود کسی در آنجا تردد نمی‌کرد و عابری حضور نداشتند. همچنین دو دستگاه خودروی سواری در محل پارک شده بودند که به آن‌ها خسارت‌هایی وارد شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی بیان کرد: خوشبختانه انفجار موجب شعله وری نشده بود و یک آقای حدودا ۳۴ ساله که در واحد حضور داشت بر اثر همین انفجار و به دلیل آتش اولیه انفجار از چند ناحیه دچار سوختگی شده بود و آتش نشانان فرد را تحویل عوامل اورژانس دادند. به واحد‌های دیگر خسارتی وارد نشده بود و بررسی کارشناسان مشخص کرد که نشت گاز شهری از یک اجاق خوراک پزی که در واحد بود، باعث انفجار شده بود.

وی افزود: من تقاضا میکنم از این گونه وسیله‌ها برای گرمایش استفاده نشود. آتش نشانان ایمن سازی را انجام دادند و تا دقایق دیگر واحد تحویل مالک واحد داده خواهدشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو