اصلی ترین راهکار در پیشگیری از حوادث چهارشنبه پایان سال چییست؟

19

1399/12/16

12:03


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گسترش برنامه های اطلاع رسانی و آموزشی را مهمترین راهکار در پیشگیری از حوادث چهارشنبه پایان سال عنوان و اظهارکرد: در این راستا بسته های آموزشی تهیه و از طریق رسانه ملی و فضای مجازی اطلاع رسانی خواهد شد.

اصلی ترین راهکار در پیشگیری از حوادث چهارشنبه پایان سال چییست؟

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر علی یزدانی خاطر نشان کرد: به منظور آگاهی بیشتر مردم در خصوص خطراتی که می تواند سلامت آنها را در چهارشنبه پایان سال تهدید کند از شبکه استانی مطالب آموزشی در اختیار عموم مردم قرار می گیرد.
 
وی با اشاره به اینکه بسته آموزشی در خصوص خطرات چهارشنبه پایان سال تهیه شده است که در اختیار صدا و سیما قرار گرفته است، عنوان کرد: علاوه براین بسته آموزشی نیز در فضای مجازی منتشر شده است تا عموم مردم با اگاهی بیشتری نسبت به خطرات احتمالی، این شب را جشن بگیرند.
 
وی با بیان اینکه همچنین تمهیدات لازم از سوی اداره تامین استان برای استقرار آمبولانس ها در مراکز پر تردد و آمادگی حوزه ها انجام شده است، بیان کرد: نماینده اورژانس پیش بیمارستانی نیز در مرکز کنترل ترافیک شهر جهت رصد شرایط حضور دارد.
 
رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه همچنین نماینده اورژانس در مرکز فرماندهی پلیس 110 ، مدیریت بحران حضور خواهد داشت، خاطر نشان کرد: اماده باش اتوبوس آمبولانس ها و اتاق بحران و mcmc برای خدمت رسانی به بیماران نیز در نظر گرفته شده است.
 
دکتر یزدانی با اشاره به اینکه دوره آموزشی مجازی در خصوص بیماران سوختگی نیز برای پرسنل در نظر گرفته شد، گفت: دستور العمل های مراقبتی از بیماران نیز به تمام مناطق ارسال شده است .
 

 

نظرات


تصویری


ویدئو