دانلود انیمیشن Raya and the Last Dragon 2021 – رایا و آخرین اژدها

منبع: دانلود ها

156

1399/12/16

15:09


انیمیشن-Raya-and-the-Last-Dragon-2021

نام انیمیشن: Raya and the Last Dragon – رایا و آخرین اژدها

سال انتشار: ۲۰۲۱

ژانر: انیمیشن، اکشن، ماجرایی

مدت زمان: ۱۱۴ دقیقه

کیفیت: WEB-DL 1080p / WEBRip 720p / WEBRip x265 10bit 720p / WEBRip x265 10bit 1080p

زیرنویس فارسی: ندارد

زیرنویس انگلیسی: دارد، ادغام‌شده با ویدیو

IMDB

خلاصه داستان: انیمیشن رایا و آخرین اژدها (به انگلیسی: Raya and the Last Dragon) در دنیای خیالی کوماندرا جریان دارد. جایی که انسان‌ها و اژدهایان به همدیگر در صلح و صفا زندگی می‌کنند. با این حال، روزی از روزها، هیولای شیطانی معروف به Druun این اجتماع صلح‌آمیز را تهدید می‌کند و اژدهایان برای نجات جان بشریت، جان خودشان را فدا کردند. هم‌اکنون، داستان انیمیشن ۵۰۰ سال بعد از آن دوران به تصویر می‌کشد. جایی که همان هیولاها بار دیگر بازگشته‌اند و این‌بار تنها یک اژدها وجود دارد که از انسان‌ها دفاع کند.

مبارز تنهایی آخرین اژدها را پیدا کرده و قصد دارد که جلوی Druun را برای همیشه بگیرد. رایا می‌داند که نباید به هر کسی اعتماد کند. فضای کمدی و جذاب انیمیشن مانند تمام سری‌های دیزنی برقرار است و بار دیگر می‌توانیم به تماشای یک انیمیشن جذاب بنشینیم. رایا یک مبارز تنها است که با بچه‌ها بیشتر اخت می‌گیرد. سرزمین رایا مردمانی را به روی خود دیده است که مدام با یکدیگر نبرد داشته‌اند، اما اینبار باید در اتحاد باهمدیگر در برابر هیولای شیطانی قرار بگیرند

در انیمیشن Raya and the Last Dragon خواهیم دید که هرکدام از نیروهای قبیله، دارای قدرت خاصی هستند و فرهنگ خاص این قبایل همانند انیمیشن موانا در این سری نیز دیده می‌شود. مبارزات کاملا متفاوت جلو خواهد رفت و این‌بار Druun می‌داند که کار سختی در برابر نیروهای قبیله دارد. سازندگان انیمیشن فروزن و موانا، با انیمیشن رایا و آخرین اژدها بازگشته‌اند تا هنرنمایی و ماجراجویی جدیدی را برای علاقه‌مندان هدیه دهند. رایا دوستان جدیدی در ادامه پیدا خواهد کرد و مهارت‌هایش را با اژدهای خود بیشتر می‌کند. هیچ چیز قرار نیست ساده باشد، اما مردمان قبیله در کنار هم هستند.

info

Long ago, in the fantasy world of Kumandra, humans and dragons lived together in harmony. However, when sinister monsters known as the Druun threatened the land, the dragons sacrificed themselves to save humanity. Now, 500 years later, those same monsters have returned, and it’s up to a lone warrior to track down the last dragon and stop the Druun for good.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو