طرز تهیه ماسک نشاسته و شیر برای چاقی صورت برای نتیجه گیری بهتر و سریعتر

طرز تهیه ماسک نشاسته و شیر برای چاقی صورت برای نتیجه گیری بهتر و سریعتر


منبع: مینویسم

225

1399/12/16

16:20


طرز تهیه ماسک شیر و نشاسته برای چاقی صورت

ماسک شیر و نشاسته

بسیاری از افراد از داشتن صورت لاغر رنج می برند، اما بهتر است بدانید ماسک نشاسته و شیر برای چاقی صورت و داشتن چهره ای شاد بسیار موثر هست. زیرا که نشاسته حاوی ویتامین ها و مواد معدنی غنی می باشد و به پر شدن صورت و داشتن پوست سالم بسیار کمک می کند پس اگر نگران لاغر شدن صورت خود هستید با ما همراه باشید تا با طرز تهیه ماسک نشاسته و شیر برای چاق شدن صورت آشنا شوید و بدانید ماسک نشاسته و شیر چگونه به پر شدن صورت کمک می کند و خواص ماسک نشاسته و شیر برای چاقی صورت چیست؟ در مطالب گذشته طرز تهیه ماسک خیار و گلاب برای چاقی صورت آموزش داده شد.

ماسک نشاسته و شیر برای چاق شدن صورت

نشاسته برای زیبایی و شادابی و همچنین چاقی صورت بسیار موثر است، نشاسته حاوی بسیاری از مواد مغذی ضروری برای سلامت بدن است و کالری زیادی نیز دارد، زیرا 100 گرم آن حاوی مقدار کمی چربی و کربوهیدرات زیاد علاوه بر فیبر و پروتئین ها و مواد معدنی مانند سدیم و آهن است. با این حال نقش بسیار موثری در زیبایی و چاق شدن پوست صورت دارد. ماسک شیر و نشاسته برای پری صورت را می توان با مواد دیگر ترکیب کرد اما همین دو ماده به تنهایی نیز تاثیرات خوبی برای پر شدن صورت دارند و یک بوتاکس طبیعی برای پوست هستند.

همچنین ببینید: طرز تهیه ماسک گلاب و گلیسیرین برای چاقی صورت چگونه است؟

مواد لازم برای تهیه ماسک شیر و نشاسته:

  • نشاسته: 1 قاشق مربا خوری
  • شیر: 2 قاشق مربا خوری

طرز تهیه ماسک شیر و نشاسته برای چاقی صورت: مواد لازم

ماسک شیر و نشاسته

طرز تهیه ماسک نشاسته و شیر برای چاقی صورت

ابتدا نشاسته را در مقداری آب سرد حل کنید. سپس به نشاسته حل شده شیر گرم را اضافه کنید. و بعد از مخلوط کردن شیر و نشاسته این ماسک را بر روی پوست تمیز صورت خود به مدت 30 دقیقه قرار دهید. بهتر است که در هنگام استفاده از این ماسک یک لیوان شیر و نشاسته نیز میل کنید.

می توانید برای گرفتن نتیجه بهتر ماسک نشاسته و شیر را سه بار در هفته و به مدت یک ماه استفاده کنید تا تغییر واقعی را در پر شدن صورت خود احساس کنید.

نکته: دقت کنید نشاسته به خوبی در شیر حل شود و نقاط برجسته در آن وجود نداشته باشد.

‎آیا مالیدن کپسول ویتامین ای برای چاقی صورت تاثیر دارد؟

نحوه استفاده از ماسک نشاسته و شیر برای چاقی صورت

ابتدا لازم است پوست را از هر گونه آرایش و آلودگی پاک کنید و صورت خود را با آب و مواد شوینده مخصوص پوست خود بشویید. بعد از خشک شدن پوست ماسک را با استفاده از اسفنج، برس یا نوک انگشتان، در امتداد خطوط ماساژ روی پوست قرار دهید. استفاده از ماسک از پایین به بالا شروع می شود. در ابتدا ، ماسک شیر و نشاسته را به نواحی چانه و از گوشه لب ها تا گوش بزنید. سپس ماسک را از وسط پیشانی به سمت خط مو و شقیقه بزنید. در صورت تمایل می توانید از این ماسک به قسمت گردن و دکلته نیز بمالید اما دقت کنید که ماسک را به اطراف چشم نزنید.

ماسک باید به طور مساوی در سطح پوست پخش شود.

به مدت 20-25 دقیقه سعی کنید عضلات صورت شما هیچ حرکتی نداشته باشند و همچنین به آن دست نزنید. بهتر است دراز بکشید و آرام باشید.

محصول را با یک اسفنج نرم آغشته به آب از روی صورت پاک کنید. سپس بدون صابون آن را بشویید. به جای آب می توانید از جوشانده های گیاهی یا شیر برای شستن صورت خود استفاده کنید.

در پایان، یک کرم مغذی به صورت بمالید تا پوست آرام و مرطوب شود.

اینجا بخوانید: نشاسته ذرت برای پوست و زیبایی چه کاربردهایی دارد؟

فواید ماسک نشاسته و شیر برای چاقی صورت

اما آیا واقعا ماسک نشاسته و شیر برای چاق شدن صورت موثر است؟ در پاسخ به این سوال بیایید به مواد تشکیل دهنده نشاسته و فواید هر کدام بر روی پوست نگاهی بیاندازیم.

طرز تهیه ماسک شیر و نشاسته برای چاقی صورت

ماسک شیر و نشاسته

ترکیب و خواص نشاسته برای پوست:

ویتامین C: ویتامین c یک ماده مفید برای سلول سازی پوست می باشد. هیچ چیز برای بازسازی پوست و ساخت سلول های جدید مانند ویتامین c کارا و موثر نیست.
نیاسین: سوخت و ساز چربی را بهبود می بخشد و رشد سلول های جدید را فعال می کند و آنها را زنده نگه می دارد.
کولین: این ماده سوخت و ساز چربی را تنظیم کرده و روند ترشح سبوم را عادی می کند.
پتاسیم: این ماده به مرطوب سازی پوست کمک کرده و به آن کمک می کند تا رطوبت ساختار خود را حفظ کند.
آهن: گردش خون و اشباع اکسیژن خون را بهبود می بخشد.
کربوهیدرات ها: آنها به سلولهای پوست انرژی می دهند.

نشاسته حاوی ویتامین هایی است که عملکرد کلیه ساختارهای بافتی پوست صورت را بهبود می بخشد. مانند تیامین، ریبوفلاوین و سایر موارد مفید برای پوست.

ماسک صورت ساخته شده از نشاسته سیب زمینی، چین و چروک های کوچک پوست را صاف می کند، تغییرات مربوط به افزایش سن و پیر شدن پوست صورت را به میزان قابل توجهی از بین می برد.

زمان اثرگذاری ماسک نشاسته و شیر بر روی چاقی صورت

حداقل زمان لازم برای گرفتن نتیجه مطلوب از ماسک شیر و نشاسته در جهت چاق شدن صورت نیاز است یک ماه می باشد. ماسک ها ظرف یک ماه باعث تغییر شکل پوست می شوند. بسیاری از زنان ادعا می کنند که این دارو اثر بوتاکس دارد. پوست سفت شده و هیچ تأثیر منفی روی آن ندارد.

اگر پوست شما حساسیتی به نشتاسته نداشته باشد محدودیتی برای استفاده از ماسک نشاسته و شیر برای چاق شدن صورت وجود ندارد

چه نشاسته ای بهتر است؟

برای تهیه ماسک شیر و نشاسته برای پر شدن صورت می توانید هم از نشاسته سیب زمینی و هم از نشاسته ذرت استفاده کنید. ماسک تهیه شده با نشاسته سیب زمینی قوام بیشتری دارد و به مقدار کمتری از آن نیاز خواهید داشت بنابراین خواص ضد پیری آن بیشتر است. برای دختران جوان، نشاسته ذرت ، و برای زنان مسن، نشاسته سیب زمینی مناسب تر است.

چند نکته

نشاسته را فقط با مایع گرم رقیق کنید.

اگر نشاسته سیب زمینی در دسترس نیست ، می توانید از نشاسته ذرت نیز استفاده کنید.

هنگام انتخاب اجزای ماسک، تحمل پوست نسبت به آن ها را حتماً در نظر بگیرید. قبل از استفاده از ماسک شیر و نشاسته، شما باید یک آزمایش انجام دهید. مقدار کمی را به مچ دست بمالید. اگر قرمزی و سایر واکنش های آلرژیک ظاهر نشود، ماسک مجاز است.

ماسکی با اثر بوتاکس نمی تواند بیش از 25 دقیقه روی صورت باشد.

باقیمانده ماسک را نهایتا تا 3 روز می توانید در یخچال نگهداری کنید که البته در این صورت ماسک بسیاری از مواد مفید را از دست می دهد.

برای نتیجه گیری بهتر می توانید یک قاشق چایخوری هلو یا روغن زیتون را به مخلوط اضافه کنید.

در پایان:

صورت شما نقش بسیار تاثیرگزاری در زیبایی ظاهرتان دارد. صورت و گونه پر اکثرا نشانه جوانی و جذابیت است اما گاهی به دلایلی مانند ورزش های سنگین، فشار عصبی و استرس، افزایش سن، نوشیدنی های مخصوص چربی سوزی، رژیم های لاغری و … صورت لاغر شده، پوست صورت جمع و چروک ها نمایان می شوند. به همین خاطر است که خیلی‌ها به دنبال راه‌های چاق شدن صورت هستند. بنابراین اهمیت به پر کردن صورت برای عموم مردم زیاد است. اما چگونه بدون استفاده از فیلر، ژل و بوتاکس به پر شدن صورت خود کمک کنیم که در عین حال مجبور نباشیم رژیم غذایی خود را تغییر دهیم؟ پاسخ این است که بهترین روش برای چاق شدن صورت استفاده از یک ماسک طبیعی برای پر شدن صورت است که بدون ضرر بتواند ما را به نتیجه مطلوب برساند. و از بین ماسک های موجود نشاسته و شیر بهترین گزینه برای چاق کردن صورت می باشد.

این ماسک معجزه زا را استفاده کنید و از تاثیر شگفت انگیز آن لذت ببرید.

فروشگاه قطعات آسانسور

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو