بازی و تفریح بهنوش بختیاری با تعداد زیادی سگ بزرگ

بازی و تفریح بهنوش بختیاری با تعداد زیادی سگ بزرگ


منبع: پرشین وی

73

1399/12/16

16:35


در این ویدئو تفریح و بازی با سگ بهنوش بختیاری را می بینیم

بازی و تفریح بهنوش بختیاری با تعداد زیادی سگ بزرگ

بهنوش بختیاری بازیگر جنجالی سینما و تلویزیون ایران است که به تازگی در سریال دادستان که از شبکه سه منتشر شد ایفای نقش کرد. او ازدواج کرده ولی فرزندی ندارد. امروز در پرشین وی می خواهیم ویدئویی از بازی با سگ بهنوش بختیاری را برای شما قرار دهیم.

بازی با سگ بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری با انتشار ویدئوی زیر نوشت:

من میون اینهمه سگ بودم و حتی یه خراش به دستم ننداختن… حیوونا همینن وقتی میبینن إزاری نداری براشون باهات مهربونن ولی امان از آدمیزاد که محبت و عشق رو نمیفهمه و تازه باهات بازی حسادت و دشمنی و قضاوت و تهمت و توهینم راه میندازه….

سگ بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری

در این ویدئو بازی با سگ بهنوش بختیاری را می بینید

اینجا مکانیه که بهداشتی ترین و اصیل ترین سگهای گلدن و سامویید رو میتونید ببینید
و صاحبش اقای مهدی نوروزی از بزرگوارترین انسانهای روی زمینه که کل این مرکز
رو تنهایی اداره و هزینه میکنه و انصافا چقدربهداشتی و شاد

عاشق حیوونام با احترام به تمام انسانها
من واقعا جهان حیوانات رو بیشتر میپسندم… تکلیفشون باهات معلومه یا دوستت دارن یا ندارن

ویدئو بازی بهنوش بختیاری با سگها

بد نیست درباره بهنوش بختیاری بیشتر بدانید

بهنوش بختیاری متولد ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۴ بازیگر و منشی صحنه ایرانی است. او در یک خانواده شش نفره به دنیا آمد و یک خواهر و دو برادر دارد که هر سه بزرگ تر از او هستند. وی دارای مدرک کارشناسی در رشته زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران است.به بهانه بازی با سگ بهنوش بختیاری درباره این بازیگر بیشتر صحبت می کنیم.

بختیاری در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۴ به خاطر بازی در فیلم «من» نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن شد.

بازیگر معروف

بازیگر معروف

بهنوش بختیاری سال ۹۴ به عنوان بهترین بازیگر برای بازی در محله گل و بلبل انتخاب شد و مهمان برنامه سه ستاره با اجرای احسان علیخانی شد. وی در این برنامه پرده از راز مادر نشدنش برداشت و گفت که دیگر این شانس را ندارد که خودش صاحب فرزندی شود.

سگ بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری بازیگر

او یکسال بعد اعلام کرد که قرار است یک دختر را به فرزندخواندگی قبول کند اما مدتی بعد بعد اعلام کرد که این امر به دلیل ارتباط نگرفتن همسرش با بچه میسر نشد و خانم بازیگر تنها سرپرستی این دختر را در بهزیستی برعهده دارد. یگانه ، حنانه و مبینا سه دخترخوانده بهنوش بختیاری هستند که بهنوش بختیاری سرپرستی آنها را برعهده دارد.

اینستاگرام و تابناک

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو