ترندهای آرایشی پرطرفدار برای بهار 2021

منبع: زیبامون

263

1399/12/16

17:13


با نزدیک شدن به فصل بهار 2021، بهتره که با ترندهای آرایشی محبوب و پرطرفدار برای این فصل زیبا آشنا بشید و از این طریق، آرایشی جدید و جذاب و مد روز داشته باشید.

ترندهای آرایشی پرطرفدار برای بهار 2021

دیگه کم کم داریم به بهار 2021 نزدیک میشیم و وقت اون رسیده که مدل میکاپ و آرایشی که داریم رو کمی تغییر بدیم و حال و هوای بهاری برای آرایش و میکاپ به وجود بیاریم!

اگرچه از نظر فنی نیازی نیست که منتظر تغییر فصل باشید تا ظاهر آرایش خودتون رو تغییر بدید، اما این تغییر در فصل سال میتونه فرصت مناسبی برای ایجاد تغییر در مدل آرایش هم باشه!

در روند و ترندهای آرایش بهاری امسال همه چیز دارای رنگ زنده و جذاب هست از رژ لب صورتی پر جنب و جوش گرفته تا سایه چشم طلایی براق!

اگه تمایل دارید با ترندهای آرایشی محبوب و پرطرفدار در بهار 2021 آشنا بشید حتما در ادامه با زیبامون دات کام همراه باشید، عکس های مدل آرایش های بهاری 2021 رو ببینید و ذخیره کنید و با ایده گرفتن از این ترندهای آرایشی جذاب، مدل آرایش شیک و متفاوتی برای بهار 2021 داشته باشید.

 

1. ترند آرایش بهار 2021 - سایه چشم اسموکی زمردی

اگرچه آرایش چشم اسموکی خاکستری جز مدل های پرطرفدار برای آرایش چشم محسوب میشه اما در بهار 2021، آرایش چشم اسموکی زمردی، جایگزین این مدل ارایش چشم شده و طرفداران خیلی زیادی هم داره! این روند آرایش بهاری 2021 کاملا پیرامون رنگ هست و جذابیت ویژه ای رو هم برای چشم ها و هم برای چهره به همراه داره. 

 

سایه چشم اسموکی زمردی

 

2. ترند آرایش بهار 2021 - آرایش تک رنگ یا مونوکروم

آرایش تک رنگ یا مونوکروم یک آرایش خسته کننده و معمولی نیست! چراکه در این مدل آرایش بهاری 2021 از رنگهای خیره کننده و خاص مثل صورتی نئونی هم برای آرایش چشم و هم برای آرایش لب استفاده میشه و جلوه و جذابیت متفاوتی برای چهره ایجاد میکنه. شما میتونید این مدل از آرایش بهاری 2021 رو با هر رنگی که از نظرتون جذابیت داره انجام بدید و یک میکاپ خاص و مطابق با ترند بهار 2021 داشته باشید.

 

آرایش تک رنگ

 

حتما بخوانید: 7 مدل آرایش زیبا و جذاب برای افزایش زیبایی چهره

 

3. ترند آرایش بهاری 2021 - لب های نوود (Nude)

در بهار 2021، رنگ طبیعی لب، جز ترندهای آرایشی محسوب میشه و جز مواردی هست که هیچ وقت از مد نمی افته و به راحتی هم بازسازی میشه. برای داشتن این مدل آرایش لب باید ابتدا لبهاتون رو لایه برداری کنید، مرطوب کننده بزنید و سپس با استفاده از یک خط لب به رنگ گوشتی، خط و محدوده لب رو مشخص کنید و با استفاده از برق لب یا لیپ گلاس، لبهاتون رو شفاف و درخشان کنید و در نهایت رنگ خط لب رو کمی روی لب ها ترکیب و محو کنید.

 

لب های نوود

 

4. ترند آرایش بهار 2021 - مژه های آبی رنگ

اگرچه در ترندهای آرایشی بهار 2021، استفاده از رنگها زیاد هست اما نیازی نیست این رنگ ها رو حتما بر روی پوست استفاده کنید. شما میتونید رنگ مژه هاتون رو تغییر بدید و از این طریق، آرایشی خاص و جدید مطابق با ترند بهار 2021 داشته باشید. استفاده از چند لایه ریمل آبی و یا با اکستنشن مژه به رنگ آبی، حالت چشم ها و آرایشتون رو بهاری و جدید کنید.

 

مژه های آبی رنگ

 

5. ترند آرایش بهاری 2021 - رژ لب هلویی

رژ لب هلویی یا نارنجی نسبت به رژ لب قرمز و صورتی کلاسیک کمی خیره کننده تر و خاص تر هست و همین موضوع جذابیت این رنگ از رژ لب رو بیشتر میکنه! اما اگه قصد دارید رژ لب هلویی رو به روند آرایش خودتون در بهار 2021 اضافه کنید، بهتره رنگی رو انتخاب کنید که با رنگ پوستتون تناسب داشته باشه تا زیبایی بیشتری رو برای چهره و آرایش شما به وجود بیاره.

 

رژ لب هلویی

 

حتما بخوانید: چگونه بهترین رنگ رژلب را برای خود انتخاب کنیم؟

 

6. ترند آرایش بهار 2021 - سایه چشم طلایی براق

بهترین چیزی که میشه در مورد این روند آرایش بهاری 2021 بگیم این هست که در یک ثانیه صورت شما رو روشن و درخشان می کنه! وقتی نور دقیقا از زاویه مناسب به پلک های طلا کاری شده شما برخورد کنه، رنگدانه های طلایی سایه چشم، درخشش فوق العاده ای رو برای چشم ها و چهره شما ایجاد می کنند. 

 

سایه چشم طلایی براق

 

7. ترند آرایش بهار 2021 - رژگونه پر رنگ

این ترند آرایش بهار 2021 کمک میکنه تا رنگ پوست شما شاداب و با طراوت به نظر برسه! تنها کاری که باید انجام بدید این هست که رژگونه صورتی روشن رو بر روی گونه ها، شقیقه ها و زیر استخوان ابرو خود بزنید تا کاملاً گلگون شوند.

 

رژگونه پر رنگ

 

حتما بخوانید: چه ارایشی به صورت شما می آید + آموزش میکاپ اصولی

 

8. ترند آرایش بهاری 2021 - استفاده از هایلایتر

اگه دوست دارید درخشش فوق العاده ای برای چهره و آرایش شما به وجود بیاد، استفاده از هایلایتر رو فراموش نکنید. یک برس بزرگ و پف کرده بردارید و مقداری هایلایتر را روی استخوان گونه خود بچرخانید تا درخشش فوق العاده خیره کننده ای برای چهره شما به وجود بیاد. علاوه بر این میتونید مقداری از هایلایتر رو بر روی گوشه داخلی چشم، پل بینی و روی لبها و استخوان ترقوه نیز بزنید تا درخشش بی نظیری داشته باشید.

 

استفاده از هایلایتر

 

9. ترند آرایش بهار 2021 - خط چشم بنفش

اگه به کشیدن خط چشم علاقه مند هستید و تمایل دارید مدل های جدیدی از خط چشم رو در آرایش خود داشته باشید، بهتون پیشنهاد میکنیم این مدل خط چشم بنفش و خاص رو که جز ترندهای آرایش بهاری 2021 محسوب میشه رو حتما امتحان کنید.

برای این خط چشم جذاب بهتره خط چشمی که حالت کرمی داره انتخاب کنید تا کشیدن این مدل خط چشم گربه ای راحت تر باشه.

 

خط چشم بنفش

 

حتم بخوانید: آموزش باریک کردن خط فک با آرایش

 

10. ترند آرایش بهار 2021 - رژلب قرمز با طراوت

رژلب قرمز از جمله رژلب های پرطرفداری هست که همیشه و در همه جا جذابیت ویژه ای رو برای چهره و آرایش به وجود میاره. در بهار 2021 نیز رژلب قرمز پر جنب و جوش و با طراوت بسیار پرطرفدار و محبوب هست. بهتره این رژلب جذاب رو با آرایش چشم ساده و خط چشم مشکی مورد استفاده بدید تا چهره ای جذاب و خیره کننده داشته باشید.

 

 رژلب قرمز با طراوت

 

سخن آخر

با شروع هر فصل جدید، تعدادی ترند و روند آرایشی جدید توسط برندهای آرایشی و یا میکاپ آرتیستها و علاقه مندان به آرایش و میکاپ معرفی میشه و مورد استقبال سایر افراد نیز قرار میگیره. مدلهای ارایشی که در بالا معرفی شدند، جز ترندهای پرطرفدار آرایش برای بهار 2021 هستند. شما کدوم یکی از این ترندهای آرایش بهاری رو دوست داشتید؟

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو