رشید کاکاوند مهمان «دست در دست» شد

منبع: برترین ها

63

1399/12/16

17:18


برنامه «دست در دست» شنبه ۱۶ اسفندماه میزبان رشید کاکاوند، شاعر، مجری رادیو و تلویزیون و داستان‌نویس خواهد بود.

خبرآنلاین: برنامه «دست در دست» شنبه ۱۶ اسفندماه میزبان رشید کاکاوند، شاعر، مجری رادیو و تلویزیون و داستان‌نویس خواهد بود.
 

رشید کاکاوند مهمان «دست در دست» شد

 
 
 «دست در دست» در بیست و سومین قسمت از شب‌نشینی زمستانی خود که شنبه شب بعد از گفتگوی ویژه خبری روانه آنتن خواهد شد؛ از رشید کاکاوند شاعر، داستان‌نویس، پژوهشگر ادبیات فارسی، مجری رادیو و تلویزیون و مدرس دانشگاه میزبانی خواهد کرد.
 
کاکاوند با اجرای برنامه‌هایی مانند دو قدم مانده به صبح، رادیو هفت، صد برگ و برنامهٔ شبانگاهی رادیو پیام برای مخاطبان رادیو و تلویزیون چهره و صدایی آشناست.
 
همچنین این برنامه در بخش دیگری از این شب‌نشینی میزبان امین منصوری جهادگر و عضو گروه جهادی بسیج طلاب و روحانیون سپاه حضرت ولیعصر (عج ) خوزستان خواهد بود. این گروه از جهادگران عرصه سلامت از خردادماه امسال شروع به اعزام به بیمارستان ها کردند و طی این اقدام اعزام بیش از ۶۰۰ طلبه، روحانی و بسیجی جهادگر را به ۱۱ بیمارستان خوزستان با هدف همیاری کادر درمان و خدمت رسانی به بیماران کرونایی انجام دادند.
 
«دست در دست» کاریست از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدّادی، اجرای سیاوش عقدایی و کارگردانی بهار ارجمند که جمعه  و شنبه هر هفته بعد از گفتگوی ویژه خبری حوالی ساعت ۲۳:۳۰ روانه آنتن می شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو