در شرایط کرونایی کشور؛ از «تنابنده» تا «مهدویان» و «جاویدی» در صف سریال سازی در شبکه نمایش خانگی

منبع: سینما پرس

73

1399/12/16

19:29


سینماپرس: محسن تنابنده، محمدحسین مهدویان، محمد کارت و نیما جاویدی هم برای شبکه نمایش خانگی سریال می‌سازند.

محمدحسین مهدویان

سینماپرس: محسن تنابنده، محمدحسین مهدویان، محمد کارت و نیما جاویدی هم برای شبکه نمایش خانگی سریال می‌سازند.

به گزارش سینماپرس، در سال گذشته سریال‌های هم‌گناه، آقازاده، مردم معمولی، می‌خواهم زنده بمانم، خوب بد جلف؛ رادیواکتیو، ملکه گدایان، دیرین دیرین، ال‌کلاسیکو و مافیا از طریق پلتفرم فیلیمو منتشر شده است.

بنا بر این گزارش، این پلتفرم تصمیم دارد در سال آینده ۷ سریال جدید دیگر تولید کند که یکی از آنها جیران به کارگردانی حسن فتحی است. او پیش از این شهرزاد را در شبکه نمایش خانگی تولید کرد که علاوه بر مخاطبان بالا با حاشیه های بسیاری هم همراه بود.

سریال بعدی، «جزیره» نام دارد که کارگردانی آن را سیروس مقدم برعهده دارد، او پیش از این خوابزده را در شبکه نمایش خانگی تولید کرد که علی رغم ژانر وحشت خیلی مورد استقبال قرار نگرفت.

همچنین محمد کارت که سال گذشته فیلم «شنای پروانه» را ساخت امسال می خواهد «یاغی» را تولید کند. «شنای پروانه» علی رغم اینکه هنوز نتوانسته اکران سینماها را داشته باشد، اما در اکران آنلاین جزو آثار پرمخاطب بود.

سریال «قبله عالم» نیز با موضوع دربار ناصرالدین شاه بناست به کارگردانی حامد محمدی تولید شود.

سریال «زخم‌کاری» را هم محمدحسین مهدویان به تازگی کلید زده است. در این اثر جواد عزتی ایفای نقش می کند و از مضمونی اجتماعی برخوردار است. آخرین ساخته مهدویان فیلم سینمایی شیشلیک است که با توجه به فضای فیلم از سوی منتقدان با واکنش های جدی مواجه شد و بسیاری آن را فیلم سیاه قلمداد کردند که جامعه ایران را مورد هدف قرار داده است.

سریال «ماساژور» نیز به کارگردانی محسن تنابنده تولید خواهد شد. تنابنده که شهرت خود را به واسطه ایفای نقش نقی در سریال پایتخت به دست آورده، پس از نمایش فصل ششم این اثر با انتقادت بسیاری مواجه شد. همچنین رقم دستمزد او در این سریال نیز از جمله حاشیه های دیگر این بازیگر و کارگردان بود. او پیش از این فیلم سینمایی قسم را هم کارگردانی کرده که نتوانست نظر منتقدان و مخاطبان را جلب کند.
سریال «آکتور» نیز به کارگردانی نیما جاویدی تولید خواهد شد. او پیش از این فیلم سینمایی سرخپوست را کارگردانی کرده که پس از اکران با استقبال خوبی از سوی منتقدان و مخاطبان همراه بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو