جواد نکونام پس از شکست تیمش برابر استقلال در هفته هفدهم لیگ برتر ابتدا در مورد غیبتش در نشست خبری پس از این دیدار اظهار داشت: ابتدا من باید به سالن نشست می‌رفتم اما امروز سرمربی تیم میزبان ابتدا در نشست حاضر شد و به همین خاطر به دلیل عدم رعایت قانون در نشست حضور پیدا نکردم.

وی افزود: به استقلال بابت پیروزی در این دیدار تبریک می‌گویم. بازی متعادل بود. هم استقلال در این بازی چند موقعیت گل داشت هم ما اما روی یک پنالتی بازی را واگذار کردیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد اضافه کرد: ما بازی را شکست خوردیم اما مشکلی نداریم. نه ناسزا به کسی می‌گوییم و نه بی احترامی می‌کنیم و نه برای کسی استوری می‌گذاریم. نه می‌گوییم داور ایراد داشته و نه گریه می‌کنیم. بلکه می‌رویم تمرین می‌کنیم و برای مسابقات بعدی آماده می‌شویم. این پیروزی مبارک حریف و امیدوارم استقلال موفق باشد.

نکونام اضافه کرد: ما تلاش می‌کنیم و برای تیم خودمان برنامه ریزی می‌کنیم. بعد از بازی هم به کسی بی احترامی نمی‌کنیم. حریف برد و نوش جانشان باشد.

وی در رابطه با اینکه این اظهارات کنایه آمیز را خطاب به چه کسی مطرح می‌کند؟ اضافه کرد: من حرف‌هایم را کلی می‌زنم. از کسی هم اسمی نمی‌آورم.

سرمربی فولاد خوزستان در مورد پنالتی استقلال تصریح کرد: صحنه را من ندیدم که بخواهم در این مورد صحبت کنم.

نکونام در مورد اینکه رکورد شکست ناپذیری‌اش مقابل فولاد شکسته شد، تصریح کرد: رکورد برای شکستن است و همه رکوردها روزی شکسته خواهد شد. مهم مسابقه است. یک بازی را من می‌برم و یک بازی را می‌بازم.

وی اضافه کرد: من در تیم‌هایی که حضور داشتم برای قهرمانی مدعی نبودیم اما عملکردمان خوب بوده است و توانستیم تلاش کنیم. اینکه تیم ما شخصیت دارد حائز اهمیت است. اینکه تیم‌ها می‌آیند و با ما بازی می‌کنند بعد از آن اینگونه بابت پیروزی برابر ما خوشحالی می کنند نشان از قدرت تیم ما دارد. استقلال یک تیم مدعی است و اینکه اینگونه مقابل ما وقت تلف می‌کند نشان از قدرت ما دارد.