معرفی سریال های نوروزی سال ۱۴۰۰

معرفی سریال های نوروزی سال ۱۴۰۰


288

1399/12/16

22:29


معرفی کامل، خلاصه داستان، تصاویر، زمان پخش و ... سریال های تلویزیونی که در نوروز سال 1400 پخش می شوند مانند فصل سوم نون خ و سریال کمدی بوتیمار

معرفی سریال های نوروزی سال ۱۴۰۰

۴ ساعت پیش
معرفی کامل، خلاصه داستان، تصاویر، زمان پخش و ... سریال های تلویزیونی که در نوروز سال 1400 پخش می شوند مانند فصل سوم نون خ و سریال کمدی بوتیمار

معرفی سریال های نوروزی سال ۱۴۰۰

اختصاصی سلام سینما- چیزی تا عید نوروز و آغاز سال ۱۴۰۰ باقی نمانده است. این روزهای آخر سالی هم از همیشه زودتر در گذرند. با وجودیکه کرونا در یک سال گذشته همه برنامه‌های سینما و تلویزیون ایران را دستخوش تغییر کرده است، اما در این روزهای پایانی سال کم کم دارد تکلیف سریال‌های اکران نوروز مشخص می‌شود.

در این یادداشت به معرفی سریال‌هایی که برای پخش در ایام نوروز انتخاب شده‌اند پرداخته‌ایم. هرچند ممکن است حضور برخی با تغییر مواجه شود.

همچنین لازم به ذکر است که ساخت دو قسمت پایانی «پایتخت» طبق وعده اعلام شده، از سوی سازندگانش در حال انجام است، اما پخش نوروزی آن تاکنون به طور قطع از سوی تلویزیون تایید نشده است. ضمن اینکه عوامل هم مطابق معمول از حذفیات زیاد سریال گلایه‌مند هستند.

 

نون.خ - فصل 3

نون خ-سریال نوروزی ۱۴۰۰

تاریخ و شبکه نمایش: شبکه اول سیما

کارگردان: سعید آقاخانی

بازیگران: سعید آقاخانی، اکبر عبدی، علی صادقی، شقایق دهقان، سیروس میمنت، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، هدیه بازوند، ندا قاسمی،

سریال «نون.خ» از جمله سریال‌های نوروزی بود که در پی موفقیت و محبوبیت «پایتخت» ساخته شد و همچون این سریال ماجرایش در شهرهایی خارج از پایتخت می‌گذشت. جالب است که بدانید در ابتدا قرار بود خود محسن تنابنده این پروژه را در دست بگیرد اما در نهایت سهم سعید آقاخانی شد.

فصل دوم «نون.خ» با توجه به شیوع کرونا در نوروز پارسال ناتمام ماند و تنها ۱۷ قسمت از ۳۰ قسمت برنامه‌ریزی شده پخش شد. و حالا فصل جدید ادامه داستان قبلی است. در فصل جدید سریال «نون.خ» بازیگران با ماسک مقابل دوربین می روند؛ سعید آقاخانی در این‌باره گفته: از آنجا که یکی از شخصیت‌های این سریال بر اساس قصه به کرونا مبتلا شده است بنابراین ما علاوه بر اینکه به موضوع کرونا پرداختیم، تمام صحنه‌ها را با ماسک مقابل دوربین رفته ایم.

علاوه بر بازیگران قبلی شقایق دهقان، اکبر عبدی و علی صادقی هم به جمع بازیگران فیلم اضافه شده‌اند.

 

همبازی

همبازی- سریال های نوروزی ۱۴۰۰

تاریخ و شبکه نمایش: شبکه دوم سیما

کارگردان: سروش محمدزاده

بازیگران: آتیلا پسیانی، مریم مومن، حسین مهری، دیبا زاهدی، کامران تفتی

«همبازی» سریال شبکه دوم یک ملودرام عاشقانه است که البته مایه‌های طنز هم دارد و سازندگان آن معتقدند اثری جوانانه است. گویا وضوع اصلی این فیلم درباره روابط جوانانه است. تصویربرداری این سریال در تهران و گرمسار انجام شده.

محمدزاده این روزها سریال سیاوش را هم در شبکه نمایش خانگی دارد.

 

بوتیمار

سریال های نوروزی ۱۴۰۰-بوتیمار

تاریخ و شبکه نمایش: شبکه سوم سیما

کارگردان: علیرضا نجف زاده

بازیگران: حمید لولایی، مرجانه گلچین، هدایت هاشمی، مهران رجبی، اشکان اشتیاق

با سریال کمدی امسال آشنا شوید. از تیم بازیگری‌اش به‌نظر می‌رسد با اثری شبیه به کمدی‌های نوروزی پیشین شبکه سوم روبه‌رو باشیم. در خلاصه داستان آن آمده است: بوتیمار همیشه در تشنگی به سر می‌برد اما آن هنگام که به رودخانه و یا دریا می‌رسد، نگران می شود که مبادا آب دریا تمام شود و او از تشنگی بمیرد، پس آب نمی خورد و تشنه می ماند ... بوتیمار همیشه نگران فرداست.

 البته یکی از سریال‌هایی ست که گویا هنوز پخشش کاملا قطعی نشده است. بخشی از این سریال هم علاوه بر تهران در مازندران تصویربرداری شده و یک سریال خانوادگی است. مهران مهام تهیه‌کننده خوش‌سابقه سریال‌های تلویزیون، تهیه‌کنندگی «بوتیمار» را بر عهده داشته و سعید جلالی سرپرست نویسندگان آن بوده.

 

نوروز رنگی

سریال های نوروز ۱۴۰۰-نوروز رنگی

تاریخ و شبکه نمایش: شبکه پنجم سیما

کارگردان: علیرضا مسعودی

بازیگران: علیرضا مسعودی، یوسف تیموری، داریوش سلیمی، سیاوش مفیدی، رابعه اسکویی، جواد خواجوی

این هم از سریال شبکه پنجم سیما. یک سریال که به دهه شصت گذر کرده و داستانی را در مشهد دنبال می‌کند. علی مسعودی در این مجموعه خاطرات خود از دوران دهه شصت و کوچه پس کوپه‌های مشهد را دستمایه داستان خود قرار داده است.

موضوع سریال درباره خانواده‌ایست که خرید یک تلویزیون رنگی اتفاقات جدیدی را در زندگی‌شان رقم می‌زند.

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو