انتخاب بهترین سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه

انتخاب بهترین سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه


منبع: زیبامون

926

1398/4/19

20:01


تعریف آرایشگاه زنانه چیست؟ سالن زیبایی به چه مکانی گفته می شود؟ خدمات سالن زیبایی چیست؟ ویژگی های یک سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه خوب چیست؟ این ها سوالات و پرسش هایی است که برای انتخاب بهترین سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه باید پاسخ آنها را بدانید. با مطالعه این مقاله از مجله تخصصی زیبایی و آرایش زیبامون، پاسخ تمامی این سوالات را دریافت خواهید کرد، پس تا انتها با ما همراه باشید.

انتخاب بهترین سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه

تعریف آرایشگاه زنانه چیست؟

آرایشگاه زنانه عموما به مکانی گفته می شود که در آن خدمات مـو به صورت نیمه تخصصی ارائه می گردد که اغلب مراجعین برای انجام کارهای روزانه و در قبال پرداخت مبلغی اندک این خدمات را دریافت می کنند. هزینه های آرایشگاه های زنانه اغلب بسیار کمتر از سالن ها و مراکز زیبایی است. در واقع خدمات آرایشگاه های زنانه پیش پا افتاده و غیر تخصصی است که افراد ماهر همانند میکاپ آرتیست ، هیر استایلیست ، متخصص شینیون و ناخن و دیگر افراد در آن اماکن فعالیتی ندارند. این مراکز فضای کوچکتری را برای خدمات در اختیار دارند ولی در عوض تعداد صندلی های بیشتری در آرایشگاه ها موجود است. معمولا سرویس دهندگان در آرایشگاه های زنانه با اجاره صندلی از صاحب آرایشگاه مشغول کار می شوند و در قبال در آمدی که به دست می آورند ، درصدی را به عنوان سهم اجاره صندلی به صاحب آرایشگاه پرداخت می کنند.

 

 

سالن زیبایی به چه مکانی گفته می شود؟

منظور از سالن زیبایی، مراکزی است که خدمات گسترده تری را نسبت به آرایشگاه های زنانه ارائه می دهند. خدمات سالن زیبایی به بخش های مختلفی تقسیم می شوند:

-کلیه خدمات مو مانند: رنگ استایل ، کوتاهی ، شینیون وسایر خدمات  

-کلیه خدمات زیبایی مانند: دست و پا، سر و صورت، مانیکور، پدیکور، گریم تخصصی، میکاپ تخصصی، ماساژ حرفه ای

 این مراکز همان طور که گفته شد فضای بیشتری را در اختیار داشته و به دلیل ارائه خدمات تخصصی معمولا تعداد صندلی کمتری را داشته و در عوض کیفیت بالاتری را در خدمات شان ارائه می دهند. در واقع سالن زیبایی به اتاق های مختلفی برای هریک از خدمات به صورت مجزا تقسیم شده که در هر کدام یک نوع خدمات به وسیله متخصص انجام می شود.

 

 

خدمات سالن زیبایی چیست؟

 

شینیون مو

به مدل دادن و آرایش مخصوص مو با استفاده از تور، کلیپس و یا گیره ، شنیون ‌گویند. بسیاری از خانم‌ها فکرمی ‌کنند که شنیون مو تنها زمانی امکان‌ پذیر است که موهای بلندی داشته باشند ، اما اینطور نیست ، چرا که آرایشگران می ‌توانند با استفاده از موهای مصنوعی یا طبیعی ، حجم و اندازه موهای کوتاه را ترمیم کنند. خدمات شنیون در سالن‌های زیبایی معمولا با توجه به جدیدترین مدل‌‌ های روز و مطابق با سلیقه‌ مشتریان انجام می‌ شود.

 

 

رنگ و مش مو

رنگ و مش تاثیر فوق العاده ای در جوان‌ تر نشان دادن خانم ‌ها و زیبایی چهره دارد. امروزه برای رنگ کردن مو از روش‌های مختلفی استفاده می ‌شود. در بسیاری از موارد چند رنگ مو را با یکدیگر ترکیب کرده تا بتواند متناسب با مو و چهره‌ هر مراجعه کننده ، بهترین ترکیب رنگ را بسازند.

متداول ‌ترین متدهای رنگ کردن مودر سالن های زیبایی عبارتند از:

-بالیاژ

-آمبره

-سامبره

-کالرملتینگ

-دکلره

-دکوپاژ

-هایلایت

 

 

انواع طراحی و هاشور ابرو

ابروهای بسیاری از خانم‌ها به ‌دلایل مختلفی کم‌ پشت می باشد. برای ترمیم و بازسازی ابرو از روش‌هایی مانند هاشورابرو استفاده می‌ شود.

در این روش ها:

رنگدانه‌ هایی سازگار در پوست کاشته می ‌شوند

این رنگدانه‌ ها شکلی مانند ابروی طبیعی به خود می‌ گیرند

هاشور ابرو به دو روش میکروپیگمنتیشن و میکرونیدلینگ انجام می‌شود

این دو روش تفاوت‌های زیادی ندارند و تنها تفاوت‌ آنها در نوع قلم مورد استفاده است

 

 

کاشت ناخن

کاشت ناخن ازجمله خدماتی است که دربین خانم ‌ها و دخترهای جوان محبوبیت زیادی دارد. ناخن‌های بلند و زیبا باعث جذاب‌ تر شدن دست‌ها می‌ شوند. بعضی از خانم‌ها قبل از کاشت ناخن ، از این قضیه هراس دارند که ناخن ‌های طبیعی ‌شان را از دست بدهند ، اما این ترس کاملا بی‌ مورد است. فرآیند کاشت ناخن اینگونه است که ناخن مصنوعی با استفاده از چسب یا دیگر مواد مخصوص روی ناخن طبیعی قرار گرفته و هیچ آسیبی به ناخن طبیعی  نمیزند.

 خدمات ناخن به سبک‌های مختلفی انجام می شود:

-کاشت ناخن پودری

-کاشت ناخن اکریلیک

-کاشت ناخن میکس

-طراحی ناخن

 

 

میکاپ، گریم و آرایش صورت

میکاپ و گریم اصلی ‌ترین خدمات آرایشی سالن‌های زیبایی و پکیج آرایش عروس هستند که به‌ منظور رفع عیوب صورت و زیباسازی چهره انجام می‌ شوند. یک سالن زیبایی کامل و سطح بالا سالنی است که سالن زیبایی عروس مجزا نیز داشته باشد و خدمات زیبایی عروس را نیز به طور کامل ارائه دهد.

 

 

ویژگی های یک سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه خوب چیست؟

  • با مراجعه به سالن‌های زیبایی می‌ توانید درباره‌ی نحوه‌ ارائه‌ خدمات ، کیفیت محصولات ، امکانات آرایشگاه و هزینه‌ های آن اطلاعات مورد نظر را کسب کنید.
  • از دوستان و آشنایان خود کمک بگیرید ، مشورت با کسانی که معمولا از خدمات سالن ‌های زیبایی استفاده می‌ کنند ، به انتخاب آرایشگاه مناسب و باکیفیت کمک زیادی می ‌کند.
  • یکی دیگراز فاکتورهای مهم برای انتخاب سالن زیبایی موقعیت مکانی آن است. آرایشگاه‌ های محلی نسبت به سالن‌های زیبایی تخصصی خدمات کمتری ارائه می ‌دهند. از طرفی مراجعه به سالن های زیبایی که از محل زندگی‌ شما فاصله‌ زیادی دارد ، انرژی و هزینه‌ بسیار بالایی می‌ خواهد. بهتر است افراد برای دریافت خدمات آرایشی روزانه به سالن‌ های زیبایی یا آرایشگاه‌های محلی مراجعه کنند. البته اگر به دنبال کیفیت و خدمات عالی هستید  قضیه بعد مسافت را به کلی فراموش کنید.
  • رفتار مناسب و ارائه‌ مشاوره به مشتریان از مهم ‌ترین خصوصیاتی است که هر آرایشگری باید داشته باشد. افراد در هنگام مراجعه به آرایشگاه و یا مراکز زیبایی باید میزان صبر و نحوه‌ برخورد آرایشگر با مشتری را در نظر بگیرند تا بتوانند به ‌راحتی خواسته‌ های خود را با او در میان بگذارند. رعایت حقوق مشتری و خوش قولی از ویژگی های یک مرکز زیبایی خوب و سطح بالاست.                          
  • انتخاب سالن زیبایی رابطه‌ مستقیم با میزان بودجه‌‌ افراد دارد ، به این معنی که ،  پرداخت هزینه‌ بیشتر، مساوی است با دریافت خدمات آرایشی و زیبایی بیشتر و با کیفیت تر

 

با در نظر گرفتن فاکتورهای بالا و اطلاع از نحوه ارائه خدمات توسط سالن زیبایی مد نظر شما ، به راحتی می توانید انتخاب بهترین سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه ، را به درستی انجام داده و تمامی خدمات زیبایی و آرایشی خود را به آن بسپارید. سالنهای زیبایی عمدتا خدماتی مانند ماساژ و اپیلاسیون را هم ارائه می‌ دهند، سالن‌های زیبایی به نسبت آرایشگاه ها امکانات و خدمات متفاوت و بیشتری را نیز به شما ارائه می دهند.

زیبایی سالن زیبایی اسلایدر آرایشگاه آرایشگاه عروس بهترین آرایشگاه عروس سالن بهترین سالن زیبایی بهترین سالن زیبایی در ایران ویژگی های سالن زیبایی سالن زیبایی حرفه ای آرایشگاه زنانه دکوراسیون سالن زیبایی سالن زیبایی شرق تهران سالن زیبایی تهرانپارس آرایشگاه شرق تهران آرایشگاه غرب تهران آرایشگاه شمال تهران آرایشگاه جنوب تهران آرایشگاه مرکز تهران بهترین آرایشگاه مرکز تهران بهترین آرایشگاه شمال تهران بهترین آرایشگاه جنوب تهران بهترین آرایشگاه شرق تهران بهترین آرایشگاه غرب تهران بهترین آرایشگاه شهرک غرب بهترین آرایشگاه ونک بهترین آرایشگاه زعفرانیه بهترین آرایشگاه نیاوران بهترین آرایشگاه تجریش بهترین آرایشگاه قیطریه بهترین آرایشگاه فردوس بهترین آرایشگاه شهرری بهترین آرایشگاه سعادت آباد بهترین آرایشگاه مرزداران بهترین آرایشگاه هروی بهترین آرایشگاه پاسداران بهترین آرایشگاه پیروزی بهترین آرایشگاه میرداماد بهترین آرایشگاه جردن بهترین آرایشگاه تهرانسر بهترین آرایشگاه صادقیه بهترین آرایشگاه کرج بهترین آرایشگاه الهیه بهترین آرایشگاه اقدسیه بهترین آرایشگاه جماران بهترین آرایشگاه دارآباد بهترین آرایشگاه فرمانیه بهترین آرایشگاه فرشته بهترین آرایشگاه کامرانیه بهترین آرایشگاه سوهانک بهترین آرایشگاه کاشانک بهترین آرایشگاه ولنجک بهترین آرایشگاه محمودیه بهترین آرایشگاه دزاشیب بهترین آرایشگاه ازگل بهترین آرایشگاه چیذر بهترین آرایشگاه ستارخان بهترین آرایشگاه شهرآرا بهترین آرایشگاه طرشت بهترین آرایشگاه گیشا بهترین آرایشگاه اختیاریه بهترین آرایشگاه دیباجی بهترین آرایشگاه سیدخندان بهترین آرایشگاه ولیعصر بهترین آرایشگاه ظفر بهترین آرایشگاه قلهک بهترین آرایشگاه بلوار پروین بهترین آرایشگاه سراج بهترین آرایشگاه حکیمیه بهترین آرایشگاه شمس آباد بهترین آرایشگاه مجیدیه بهترین آرایشگاه شمیران بهترین آرایشگاه لویزان بهترین آرایشگاه شیان بهترین آرایشگاه نارمک بهترین آرایشگاه باغ فیض بهترین آرایشگاه پونک بهترین آرایشگاه جنت آباد بهترین آرایشگاه حصارک بهترین آرایشگاه شهران بهترین آرایشگاه شهرزیبا بهترین آرایشگاه آپادانا بهترین آرایشگاه اکباتان بهترین آرایشگاه اندیشه بهترین آرایشگاه کوهسار بهترین آرایشگاه آرژانتین بهترین آرایشگاه شریعتی بهترین آرایشگاه کشاورز بهترین آرایشگاه سهروردی بهترین آرایشگاه هفت تیر بهترین آرایشگاه هفت حوض بهترین آرایشگاه بریانک بهترین آرایشگاه سلسبیل بهترین آرایشگاه آزادی بهترین آرایشگاه کمیل بهترین آرایشگاه امیریه بهترین آرایشگاه جمهوری بهترین آرایشگاه بهارستان بهترین آرایشگاه فردوسی بهترین آرایشگاه نیرو هوایی بهترین آرایشگاه امامت بهترین آرایشگاه دماوند بهترین آرایشگاه شکوفه بهترین آرایشگاه پرستار بهترین آرایشگاه ابوذر بهترین آرایشگاه اندرزگو بهترین آرایشگاه افسریه بهترین آرایشگاه رسالت بهترین آرایشگاه المپیک بهترین آرایشگاه چیتگر سالن ها و مراکز زیبایی خدمات سالن زیبایی خدمات شنیون بالیاژ آمبره سامبره کالرملتینگ دکلره دکوپاژ هایلایت هاشورابرو کاشت ناخن پودری کاشت ناخن اکریلیک کاشت ناخن میکس طراحی ناخن سالن زیبایی عروس

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو