بهترین لباسشویی بازار

بهترین لباسشویی بازار


منبع: نوداد

137

1399/12/17

07:54


تابحال حتما درباره خرید لوازم خانگی بخصوص خرید لباسشویی از بانه چیزهایی شنیده‌اید و یا متوجه اختلاف قیمت موجود بین لوازم خانگی در بانه و بازار تهران شده‌اید. هنگامی که تصمیم به خرید لباسشویی برای جهیزیه و یا برای خانه خود دارید سعی می‌کنید درباره برندهای مختلف موجود در بازار اطلاعاتی را کسب کنید و با توجه به بودجه و نیازی که دارید بهترین محصول را خریداری نمایید. در حال حاضر در بازار، لباسشویی در مدل‌ها و برندهای مختلف موجود است که از بین آن‌ها می‌توان به لباسشویی ویرپول، سامسونگ و لباسشویی ال جی اشاره کرد. ما در این مطلب به بررسی این سه مدل لباسشویی خواهیم پرداخت و قیمت لباسشویی بانه را با لباسشویی‌های موجود در بازار تهران مورد بررسی قرار خواهیم داد. به نظر می‌رسد برای افرادی که قصد دارند چند مورد از اقلام مورد نیاز برای خانه خود را یکجا تهیه کنند و یا اقدام به خرید جهیزیه نمایند، خرید از بانه مقرون به صرفه‌تر خواهد بود. در ادامه نیز مجموعه‌ای را به شما معرفی خواهیم کرد که می‌توانید لوازم برقی خانه را با قیمت مناسب و با اطمینان از کیفیت خریداری نمایید.

لباسشویی ویرپول

برند ویرپول، یک برند آمریکایی و چند ملیتی است که در حوزه تولید لوازم خانگی برقی فعالیت دارد و محصولات با کیفیتی را به بازار عرضه کرده است. از محصولات تولید شده توسط این شرکت که در بازار ایران موجود است، می‌توان به ماشین لباسشویی ویرپول، ماشین ظرفشویی، انواع فر ، اجاق گاز ویرپول، هود و مایکروفر اشاره کرد.

لباسشویی ویرپول از طراحی زیبا و کیفیت بالایی برخوردار است و در بازار در مدل‌های 7، 8 تا 10 کیلوگرمی موجود است که می‌توانید متناسب با نیاز خود این محصول را خریداری کنید اگر خانواده کوچکی دارید یک لباسشویی 7 کیلوگرمی می‌تواند برای شما مناسب باشد اما اگر خانواده پر جمعیتی دارید و میزان شستشوی البسه شما زیاد است می‌توانید مدل 10 کیلوگرمی لباسشویی ویرپول را خریداری کنید. لباسشویی‌های جدید ویرپول که اکنون در بازار موجود است همگی میزان مصرف انرژی بسیار کمی دارند و رتبه مصرف انرژی آن‌ها A+++ است.

شرکت ویرپول لباسشویی ویرپول را به صورت بسیار هوشمند طراحی کرده است که این ویژگی‌ها می‌توانند شستشوی آسان، دقیق و البته با کیفیت البسه را برای شما به ارمغان آورند. در ادامه به چند برنامه مختلفی که برای ماشین لباسشویی ویرپول طراحی شده اشاره خواهیم کرد. با اطلاع از این برنامه‌ها می‌توانید تصمیم بگیرید خرید لباسشویی ویرپول مناسب شما خواهد بود یا خیر؟

ویرپول

این محصول دارای برنامه‌ای برای انتخاب نوع پارچه است، لباس‌های نخی و کتان، پنبه‌ای و یا پشمی را می‌توانید بدون آن که تغییری در بافت آن‌ها ایجاد شود شستشو نمایید.

از جمله برنامه‌های مهم و خاصی که برای لباسشویی ویرپول طراحی شده شستشوی لباس‌های رنگی و همچنین ظریف و حساس با برنامه Delicate است.

در همه مدل‌های لباسشویی ویرپول برنامه‌ای برای شستشوی سریع با عنوانQuick 15 طراحی شده است که می‌توانید برای زمان‌هایی که به لباس‌های تمیز نیاز دارید از این برنامه استفاده نمایید.

برنامه شستشوی جداگانه برای شستن لباس‌های تیره و روشن و سفید از دیگر برنامه‌هایی است که برای لباسشویی ویرپول در نظر گرفته شده است.

برای این محصول برنامه‌ای طراحی شده که میزان چرک و کثیف بودن لباس‌ها را تخمین زده و به میزان مورد نیاز آب و مواد شوینده استفاده خواهد کرد.

برخورداری از موتور اینورتر که کمک می‌کند لباسشویی صدای کمی هنگام شستشو و یا خشک کردن لباس داشته باشد.

برنامه‌های در نظر گرفته شده فوق به همراه برخورداری از بدنه بسیار محکم و مقاوم و داشتن موتور اینورتر موجب شده لباسشویی لیورپول به یکی از لباسشویی‌های منحصربفرد در بازار تبدیل شود. قیمت لباسشویی بانه با قیمت آن در بازار تهران متفاوت است اما شما می‌توانید با خرید لباسشویی از بانه تا میزان زیادی در هزینه‌های خود صرفه جویی نمایید.

ال جی


لباسشویی ال جی

از دیگر لباسشویی‌های با کیفیت موجود در بازار ایران می‌توانید به لباسشویی ال جی اشاره کرد. محصولات ال جی ساخت کشور کره می‌باشد و نه تنها در ایران بلکه در سایر کشورها نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است. بیشتر افراد خرید این محصول را به جهت برخورداری از کیفیت بالا و قیمت مناسب ترجیح می‌دهند. در ادامه بیشتر به بررسی این محصول خواهیم پرداخت.

بانه


برای لباسشویی ال جی تکنولوژی‌های منحصربفردی در نظر گرفته شده است که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

برخورداری از قابلیت ۶Motion و Direct Drive ‌که کمک می‌کنند تا لباسشویی بتواند شستشوی البسه را با کیفیت بالایی انجام دهد. این قابلیت نوع پارچه و بافت آن را در نظر گرفته و هنگام شستشو از آسیب رسیدن به آن و تغییر کیفیت پارچه جلوگیری می‌کند.

استفاده از موتور اینورتر در ماشین لباسشویی ال جی کمک کرده تا این دستگاه از قدرت بالایی بهره‌مند شده و علاوه بر مصرف کم انرژی میزان صدای آن را نیز به هنگام کار کاهش دهد.

بیشتر شدن ظرفیت شستشو در ماشین لباسشویی جدید ال جی کمک می‌کند تا شما بتوانید حجم زیادی از البسه و همچنین پتو و ملحفه‌ها را به راحتی شستشو نمایید.

شستشوی سریع با استفاده از فناوری TurboWash کمک می‌کند زمان شستشو کاهش یابد به این ترتیب چنانچه سریعا به لباس مورد نظرتان نیاز دارید این گزینه کار شما را بسیار جلو خواهد انداخت ضمن آن که در مصرف برق و آب نیز تا حد زیادی صرفه جویی خواهد کرد.

امکان اضافه کردن لباس به لباسشویی ال جی در حال کار به شما کمک می‌کند تا لباس‌هایی که فراموش کرده‌اید را برای شستشو داخل لباسشویی بیاندازید. با فشردن کلید Pause می‌توانید درب ماشین لباسشویی را به مدت 3 ثانیه باز کنید.

برخورداری از قابلیت True Steam شستشو با بخار در لباسشویی ال جی کمک خواهد کرد تا 99.9 درصد میکروب‌ها و مواد آلرژی‌زا از روی البسه پاک شوند و اثری از بوی نامطبوع باقی نماند. همچنین کمک می‌کند تا با استفاده از بخار و بدون استفاده از مواد شوینده لباس‌ها پس از شستشو نرم و لطیف باشند. پیشنهاد ما به شما خرید لباسشویی ال جی مدل 4v5 است.

لباسشویی سامسونگ

برند سامسونگ نیز ساخت کشور کره می‌باشد. تمامی محصولات این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در بازار ایران موجود است. لباسشویی سامسونگ در مقایسه با لباسشویی ال جی و یا لیورپول می‌تواند با آن‌ها برابری کند و شما با خرید لباسشویی سامسونگ سال‌ها بدون دغدغه می‌توانید از آن استفاده کنید. ضمن آن که قطعات این محصول در بازار موجود است. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

برخورداری از انواع برنامه‌های شستشو به طوری که می‌توان هر نوع لباس با هر جنس، رنگ و بافتی را به راحتی داخل آن شستشو نمود.

برخورداری از ویژگی motion6 که انواع حرکات شستشو و آبکشی و آبگیری را برای لباسشویی ممکن کرده است و کمک می‌کند در عین تمیز شدن البسه، آسیبی به آن‌ها وارد نشود.

طراحی برنامه تأخیر شستشو که با استفاده از آن می‌توانید زمان شستشو را برای ساعت دلخواه تنظیم نمایید.

برنامه شستشوی سریع که در سایر لباسشویی‌ها مانند لباسشویی لیورپول و ال جی نیز وجود دارد.

برخورداری از موتور inverter direct drive که بدون تسمه است و همین ویژگی باعث شده لباسشویی به هنگام کار صدای بسیار کمی داشته باشد. ضمن آن انرژی مصرفی تا حد زیادی کاهش یافته و فضای داخلی ماشین و ظرفیت شستشو افزایش پیدا کرده است.

برخورداری از انواع سنسورها در لباسشویی سامسونگ کمک کرده تا کارایی این دستگاه برای کاربر افزایش یابد. سنسورهایی مانند اندازه‌گیری وزن لباس، میزان لرزش، تشخیص میزان کثیف بودن لباس‌ها کمک کرده تا میزان مصرف انرژی و مواد شوینده تا حد زیادی کاهش یابد.

بانه بازرگان مرکز خرید آنلاین لوازم خانگی

لباسشویی


در این مطلب سعی کردیم به بررسی سه برند لباسشویی موجود در بازار ایران یعنی لباسشویی لیورپول، سامسونگ و ال جی بپردازیم. در خصوص قیمت این محصول با مقایسه قیمت لباسشویی بانه و تهران متوجه خواهید شد که خرید لباسشویی از بانه می‌تواند برای شما با صرفه اقتصادی همراه باشد. با خرید لباسشویی از بانه علاوه بر اینکه هزینه کمتری می‌پردازید از اصل بودن کالا نیز مطمئن خواهید بود. فروشگاه آنلاین بانه بازرگان در حال حاضر شرایطی را فراهم کرده تا شما بتوانید به راحتی خرید خود را از بانه انجام دهید بدون آن که نیاز باشد به این شهر سفر کنید. بانه بازرگان در حال حاضر برای خرید آسان مشتریان خود وب سایتی را به آدرس الکترونیکیwww.banehbazargan.com راه‌اندازی کرده که می‌توانید با مراجعه به آن تمامی محصولات موجود را در

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو