کرونایی های تهرانی با این نرم افزار کنترل می شوند

28

1399/12/17

09:36


رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به راه اندازی اپلیکیشن ریسک من، گفت: با استفاده از این نرم افزار می توانیم بیماران کرونایی و بستری شده در بیمارستان‌های استان تهران را کنترل کنیم.

کرونایی های تهرانی با این نرم افزار کنترل می شوند

به گزارش بهداشت نیوز، علیرضا زالی، رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران در مراسم رونمایی از اپلیکشن «ریسک من» به عنوان دستیار تشخیص و مراقبت از کووید 19 به کمک هوش مصنوعی، اظهار داشت: در قالب برنامه یادگیری عمیق نیازمند بودیم در استان تهران از همه بیمارستانهای استان اطلاعات دقیقی از وضعیت بیماران داشته باشیم.

وی ادامه داد: این اطلاعات شامل مواردی همچون سن، وضعیت بیمار، سرنوشت بیمار و یافته‌های تصویری مربوط به بیماران است.

رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران یادآور شد: با بیش از 120 هزار اطلاعات از بیماران در استان تهران با خطایی قابل اغماض می‌توانیم کنترل لازم را داشته باشیم؛ ضمن اینکه وقتی اطلاعات خود را به این نرم افزار می‌دهیم به ما اعلام می‌کند چه خطراتی شما را تهدید می‌کند،آیا  باید به پزشک بروید و یا چند درصد نیازمند بستری شدن در بیمارستان هستید.

زالی با اشاره به کاربردهای اپلیکیشن ریسک من، ابراز داشت:این اپلیکشن قابل استفاده برای همه شهروندان است و هر فردی که در معرض کرونا قرار دارد می‌تواند با مراجعه به این نرم افزار، شرایط خود را تحلیل کند؛ به طوری که مشخص می‌شود که آیا فرد باید به بیمارستان مراجعه کند یا چند درصد نیازمند بستری است.

وی با بیان اینکه با استفاده از این نرم افزار مدیریت بیمارستانهای استان تهران را انجام خواهیم داد، گفت: از مزایای دیگر استفاده از این نرم افزار این است که با استفاده از این می‌توانیم مشخص کنیم که وضعیت پرسنل در ادارات استان تهران چگونه است؛ یعنی کدام افراد پرخطر بوده و نیازمند دور کاری هستند.

منبع: فارس

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو